Pawlisko Vloženo 7. leden 2017 Vloženo 7. leden 2017 Ahoj Jarka_Farka můžeš dát prosím případně obrázky i manuál jak si to udělal? Ta samotná krabička je tedy v tom šuplíku? takže není "pevně" připevněná? Chápu správně? Jinak mou chybu vyřešili tak, že najednou mám v aplikaci jedno auto a poslali mi sms, že je to vyřešeno. Věřím, že to časem vyladí Citovat
dafr Vloženo 7. leden 2017 Vloženo 7. leden 2017 Kupoval jsem nový akumulátor a po jeho připojení jsem tam měl zase dvě auta, stejně, jako jsem psal v mém příspěvku výše. Následující den se to opět opravilo a je tam jen jedno, takže je to v pohodě. Jediné, co se pak musí udělat, je to, že si pak musíte opravit stav počitadla km v aplikaci v telefonu (nastavení auta ). To Korpík: To bude asi skutečně Androidem. Dělá mi to občas i Hangouts To Martin Malda: píšeš, že "simku je dobre dat napred do normalni telefonu, vypnout PIN a udelat aktivni hovor." Není to nutné, PIN je deaktivován už od operátora (slespoň taková je má vlastní zkušenost). Dal jsem simku ihned do zařízení a fungovala ihned. Jedině je možné, že pokud to posílají poštou tak tam teoreticky ten PIN třeba mají kvůli ochraně. Já kupoval na prodejně. Citovat
havrosh Vloženo 7. leden 2017 Vloženo 7. leden 2017 k tomu PINu Davaji ruzne karty, nektere jsou univerzalni 3v1 nektre jsou datove (maji PIN automaticky deaktivovany), podle toho co maji... Zalezi na konkretni karte (je to napsano v pravo nahore co je to za typ) => oba postupy jsou spravne... nekdo musi deaktivovat PIN (a chodi mu tak auth sms) a nekdo nemusi Citovat
Korpík Vloženo 7. leden 2017 Vloženo 7. leden 2017 (editace) Tak jsem dnes, po tom co se mi povedlo při nastupování do auta už po třetí vykopnout krabičku z OBD zásuvky, naštval a přes lomený kabel od T-mobilu ji šoupnul za boční kryt palubky mé FIII. Přichytil jsem ji pro jistotu dvěma stahovačkama a drží jako čert. Tady je pár fotek, jedna se stavem před a pak po operaci. Editováno: 7. leden 2017, autor: Korpík Citovat
dafr Vloženo 7. leden 2017 Vloženo 7. leden 2017 Díky za info havroshi. To by vysvětlovalo můj údiv nad tím, že v mém případě simka byla ve velkém formátu, bez možnosti vylomení na mikro :-D. Citovat
milanxx Vloženo 7. leden 2017 Vloženo 7. leden 2017 Korpik: Na straně 4 už to bylo focené u mě. Právě proto že to zavazelo tak hned šup na kabel. Ty nová auta se u mě opravila po aktualizaci aplikace. Kartu mám tu vylamovací akorát mi ji do krabičky vrazili v prodejně. Jak už jsem psal na druhý pokus protože ji prodejce vylomil a pak zjistil že tam patří velká. No a ty notifikace - hodně záleží jak často šahá mobil na server. Hledal bych problém taky v těchto nastaveních - ono stálé online žere baterku a data. A to co to vyčte uvidíme, obd krabičky a apky se také vyvíjejí např. Carista. A auta se také mění co šlo vagem na 2016 nešlo na 2017 a chvíli to trvalo. A tady je najednou něco co je univerzální na všechna auta. Taky jsem projel weby Tmob po Evropě a nikdo jiný tuhle krabičku nenabízí. Jenom Mojio v USA podprované T USA. Jak a kdy komunikuje krabička lze zjistit v sámošce Tmob. Online_vypis_sluzeb.pdf Citovat
havrosh Vloženo 7. leden 2017 Vloženo 7. leden 2017 pro TMobile je CR pilotni zeme a podle toho se rozhodne, zda to bude nabizet i jinde Citovat
dafr Vloženo 7. leden 2017 Vloženo 7. leden 2017 Korpíku, jaký tam má ta GPSka signál? Přece jen je to velmi blízko dveří. Když je to v zásuvce, tak je to od nich dál (ikdyž zase utopené níž v autě). Lze to nějak porovnat, když si projdeš trasy před montáží v palubní desce, jestli tam nejsou nějaké klikyháky, kdy by vypadával signál? Citovat
milanxx Vloženo 7. leden 2017 Vloženo 7. leden 2017 (editace) Na straně 3 v mém příspěvku to máš jak to vypadá při montáži v tom rohu. Editováno: 7. leden 2017, autor: milanxx Citovat
Korpík Vloženo 8. leden 2017 Vloženo 8. leden 2017 Dafr dával jsem to tam v sobotu odpoledne, zatím jsem s autem nikde nejel. Čistě teoreticky by to mělo fungovat, oznámení o tom že se něco děje s krabičkou mi naskočila okamžitě, náklonové čidlo po připojení krabičky ke kabelu taky oznámilo že je možný odtah vozu. Uvidím během týdne co bude zobrazovat. Citovat
MilanHos Vloženo 9. leden 2017 Autor Vloženo 9. leden 2017 Já měl teď poslední 2 dny problém s tím že mě několikrát denně přišla notifikace o odpojení auta a mezitím zahájení jízdy ikdyž auto několik hodin stojí. Auto zahájilo jízdu v xxx což bylo třeba 2 km od stojícího auta. Mám teda podezření že jsem do toho lehce drbnul při vystupování a tak tam nebyl 100% kontakt. A jinak pár dní po pořízení krabičky mě cca každý 3 hodiny přijde notifikace že bylo připojeno nové auto, každopádně ve výběru vozu mám stále jen 2 z toho jedno aktivní. Jinak GPS a trasování jízd jede bez problému. Citovat
Pawlisko Vloženo 9. leden 2017 Vloženo 9. leden 2017 Milane, zavolej na tmob a rekni jim tvuj problem. Me to pomohlo. Zatim pohoda. Vlastne jsem zjistil ze moje zkratka na cernej most neni zkratka. 1 Citovat
MilanHos Vloženo 9. leden 2017 Autor Vloženo 9. leden 2017 (editace) Ještě jsem na něco zapomněl. Je to jen chyba nebo mě i auto potom pošle do servisu v nějakých 4000 na olej? Nebo to je připomínka že mám jen překontrolovat já sám na rysce? Editováno: 9. leden 2017, autor: MilanHos Citovat
havrosh Vloženo 9. leden 2017 Vloženo 9. leden 2017 Na to ze mas mesic stary auto, je to brzo :-) Hele, mam podobne udaje (aktualne najeto 11.362) Citovat
milanxx Vloženo 9. leden 2017 Vloženo 9. leden 2017 (editace) Najeto 9900 A to mám přestavený pevný cca 7 měsíc a 15000km Editováno: 9. leden 2017, autor: milanxx Citovat
Pawlisko Vloženo 9. leden 2017 Vloženo 9. leden 2017 Ta informace je docela kravina, protože nechápu podle čeho to bere. Mně už bliká 300km SERVIS a přitom mi to ukazuje, že mám ještě klid PS: kdo by mě chtěl ukamenovat, že jezdím s blikajícím servisem, tak měním co 10 000km olej a jedu podle sebe a ne podle "budíku" Citovat
dafr Vloženo 9. leden 2017 Vloženo 9. leden 2017 Dnes mě pobavili na infolince T-M. Ptal jsem se, proč mi program ukazuje spotřebu přes 90L/100km a po 5 minutách čekání mi chlapík řekl, že má informaci od techniků, že Škoda Roomster není jednotkou podporován :-)))). Tak nevím.....vše ostatní mi funguje a podle jejich stránek podporován je. Jinak s tím servisem je to podobné i u mě. Citovat
Pawlisko Vloženo 9. leden 2017 Vloženo 9. leden 2017 To tam schvalne taky zavolam jestli mi reknou to same. Ze by to nepodporovalo nejprodavanejsi znacku v tuzemsku? Blbost. Jen maji chybu a nevi jak na to. Ja mam spotrebu i 500l/100. Citovat
MilanHos Vloženo 10. leden 2017 Autor Vloženo 10. leden 2017 Jojo to T-mobile na všechno říká že neni podporováno. V nejčastějších otázkách je něco ve smyslu : "pokud po připojení do OBD probliknou kontrolky na panelu znamená to že je závada na elektroinstalaci a tím pádem není vaše auto podporováno. Nedoporučujeme v takovém případě zařízení připojovat". Nechce se mi to teď hledat jak je to přesně formulováno před 19 hodinami, havrosh napsal: Na to ze mas mesic stary auto, je to brzo :-) Hele, mam podobne udaje (aktualne najeto 11.362) Třeba jezdím nevhodně Ale tak u tebe a milanxx to jakš takš sedí na těch 15000, ale spíš tam mají chybu. Načíst si takovou položku by neměl dělat pro to zařízení problém ne? Citovat
havrosh Vloženo 10. leden 2017 Vloženo 10. leden 2017 Ani u me to nesedi. Zatim tam mam puvodni LL olej a variabilni interval. Podle me tam maji konstantu a realne data z ridici jednotky nectou Citovat
dafr Vloženo 10. leden 2017 Vloženo 10. leden 2017 Pawlisko, už tam volals? Co ses dozvěděl zajímavého? :-) Citovat
Pawlisko Vloženo 10. leden 2017 Vloženo 10. leden 2017 dafr, volal volal, to víš že jo Volal mi za hodinu technik ať mu pošlu screen do emailu, tak jsem mu ho poslal a on mi volal za chvíli zpátky, odkud to je, že takové prostředí vidí poprvé, že kromě aplikace nic nemají. Tak jsem mu vysvětlil situaci, poslal i odkaz na to prostředí a on mi za chvíli zase volal, že má informaci o tom, že tenhle zdroj vůbec t-mobile nenabízí a proto nemají žádnou možnost s tím laborovat. Jediné co mi řekl je, že se pracuje na podobném prostředí, které bude přímo odpovídat znakům aplikace, tzn. čeština, růžové barvičky a větší přehled. Proč se mi to nezobrazuje v aplikaci mi řekl, že to nepodporuje moje auto. Tak jsem mu řekl, že je dost na pytel, když to nepodporuje nejprodávanější auto v Česku (Octavia). Tak mi řekl, že kolega to má taky v Octavii a taky mu to nejde, že to je zvláštní, ale že s tím nic neudělají. Na otázku jestli plánují upravit jednotku aby to přečetla mi nebyl schopný odpovědět. Takže se spotřebou máme smůlu, což je škoda, docela by mě to zajímalo :/ čiááo Citovat
FABTONY Vloženo 12. leden 2017 Vloženo 12. leden 2017 Mám to od vánoc a jsem velice spokojen ŠKODA YETI :-) Citovat
havrosh Vloženo 13. leden 2017 Vloženo 13. leden 2017 Export dat a sluzebni cesty v AppStore i Google Play je v popisu napsano toto: Easily tag business trips and export them to CSV for easy expensing Ano, v aplikaci muzu oznacit cestu jako business, ale nekde jsem nanasel moznost exportu. Exportoval lze jen pres webapp, (ktera podle vyjadreni TM snad ani neexistuje), ale tam zase neni informace ze se jedna o business trip. Resil jste to nekdo? 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.