Amimous Vloženo 14. leden 2017 Vloženo 14. leden 2017 Zdravím RSáci, chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti s dobou ohřevu motoru. Docela mě zarazilo, že při cestě do práce cca 13km mi auto začne foukat relativně teplej vzduch pomale až před firmou, přičemž teplota na palubovce ukazuje nějakých 60°. Další věc která se mi nezdá, ale nevim třeba je to normální je to, že když jedu delší trasu, teplota se dostane na 90° a přijde (třeba popojíždění ve městě), teplota spadne někam na 80° . Díky Citovat
Návštěvník Vloženo 14. leden 2017 Vloženo 14. leden 2017 Nepises kolko bolo stupnov. To znizovanie teploty vody v meste je normalne. Citovat
Amimous Vloženo 14. leden 2017 Autor Vloženo 14. leden 2017 (editace) no v podstatě ikdyž je venku okolo +5, tak je problém, no a -5, tak jsem rád, když se mi za těch 13km odmlží aspon čelní sklo. Tata má firemniho roomstera a ten začne valit horký vzduch pomale hned za vesnicí. Je mi jasný, že 1.6 a 2.0 bude topit rozdílně, ale přece ne až tak markantně Editováno: 14. leden 2017, autor: Amimous Citovat
Bikes Vloženo 14. leden 2017 Vloženo 14. leden 2017 Ja bych to videl takto: Ten roomster ma jeste atmosferu 1.6 s neprimym vstrikem, tudiz produkuje vice odpadniho tepla - drive se zahreje a drive topi. Prvni TSI motory (viz ten tvuj) uz maji primy vstrik atd., takze zahrati trva delsi dobu a s tim i nabeh topeni. Druha generace TSI uz ma upravy, aby se rychleji zahrivala (napr. chlazene vyfukove svody), takze nabeh topeni je rychlejsi. Z vlastni zkusenosti 1.2TSI ve fabii topi pri tech cca -5°C uz po par kilometrech (odhadem 3-4). Takze bych to bral jako holou vlastnost danou konstrukci daneho motoru. Citovat
Doktors Vloženo 15. leden 2017 Vloženo 15. leden 2017 zkusil bych termostat..dělalo mi to podobné kraviny jako když jsem popojízdel tak jsem měl 90 a když jsem jel at třeba jen těch 50-60 km/h tak mi to během chvilky spadlo na 60-70stup. vyměnil jsem termostat a auto mám cca do 5km ohřátí na 90 stup. a at pak jedu jak jedu tak teplota se nehne..:) snad ty to nějak pomůže. Citovat
Amimous Vloženo 15. leden 2017 Autor Vloženo 15. leden 2017 před 7 hodinami, Doktors napsal: zkusil bych termostat..dělalo mi to podobné kraviny jako když jsem popojízdel tak jsem měl 90 a když jsem jel at třeba jen těch 50-60 km/h tak mi to během chvilky spadlo na 60-70stup. vyměnil jsem termostat a auto mám cca do 5km ohřátí na 90 stup. a at pak jedu jak jedu tak teplota se nehne..:) snad ty to nějak pomůže. No přemýšlím o tom. Přeci jen to není žádná velká pálka, takže to asi vyzkouším a dám vědět jak jsem dopad 1 Citovat
Doktors Vloženo 17. leden 2017 Vloženo 17. leden 2017 V 15. 1. 2017 at 22:46, Amimous napsal: No přemýšlím o tom. Přeci jen to není žádná velká pálka, takže to asi vyzkouším a dám vědět jak jsem dopad jo to by mohlo být ono a termostat se dá sehnat do 1000,- akorát je blbá výměna, musí se dát alternátor ven a je k tomu dost blbý přístup..a pak ten termostat vyndat a nandat to je o nervy ale mě to pomohlo..:) Citovat
Filip96 Vloženo 5. Únor 2017 Vloženo 5. Únor 2017 U TFSI tohle určitě úplně normální není. Při - 20 sem měl ohřáto po nějakých 8-9 km na 90 a topí to tak po dvou kilometrech. Když už se to ohřeje tak za jízdy, nebo na volnoběh mi teplota nikdy z 90 nespadla. Takže taky hádám termostat. 2 Citovat
Amimous Vloženo 12. Únor 2017 Autor Vloženo 12. Únor 2017 Tak se hlásím, v pátek jsem si byl pro auto, proběhla výměna termostatu a při odjezdu začala frajerka foukat vlažný vzduch takřka ihned. Byl to tedy opravdu termostat, díky za rady Citovat
mischicka Vloženo 14. Únor 2017 Vloženo 14. Únor 2017 Taky mám od minulého týdne nový - při poslední dálniční cestě se motor neohřál asi na 80°C a to bylo venku nad nulou, takže šel ven. Necelých 900 termostat a skoro dvojka práce. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.