Duben 27, 20178 r Nevím, na co jste zvyklí, ale to auto prostě nejede. A mohou mi to potvrdit všichni přátelé, kteří jsou mmj zde na foru a kterým jsem to půjčil, aby si to zkusili. Všichni jsme měli shodný názor. Nejede a žere. S TDI jsem nejel, ale podle prodejce má zhruba stejnou dynamiku. Akorát nižší spotřebu, údajně při stejném tempu do osmi/100km. Až se svezu, udělám si sám obrázek. Ono posuzovat zda auto jede, nebo nejede je dost individuální záležitost, to je přece jasné. Někomu (kdo jezdí s atmosférou např) se to bude zdát jako raketa a někdo, kdo je zvyklý na silnější projevy výkonu, tomu to přijde jako lenoch. Každopádně na běžné ježdění to stačí, na předjíždění je třeba přemýšlet a nechat si odstup. Do kopce bída. Tam kde s 2,0 TDI v oktávce 150 do kopce, tak tady 120. Upraveno Duben 27, 20178 r od Clint
Duben 27, 20178 r před 7 minutami, Clint napsal: Jakým autem teda jezdíš? ať si to můžeme lépe představit... Upraveno Duben 27, 20178 r od Kamca1
Duben 27, 20178 r Vždyť to mám v popisu Obyčejná oktávka ropák 110kW. Proti Kokodáku je to žihadlo. A to jsem byl s ropákem z počátku nespokojený, protože předchozí 1,8 TSI v oktávce lítala mnohem lépe. Ale kokodák je prostě pixla, velká těžká krabice, obrovskej odpor vzduchu, navíc 4x4...o sto kilo těžší za kardan a litr navíc. Je to auto ideálně do města pro manželku, na dálnici a ještě k tomu denně do práce se to nehodí. Mít ty prachy, vezmu raději Supa. Upraveno Duben 27, 20178 r od Clint
Duben 27, 20178 r Já jezdil ještě větší a těžší krabici Multivan BiTdi 132kw a jelo to hodně dobře...tak si myslim že to bude určitě lepší...
Duben 27, 20178 r před 8 hodinami, Clint napsal: Vždyť to mám v popisu Obyčejná oktávka ropák 110kW. Proti Kokodáku je to žihadlo. A to jsem byl s ropákem z počátku nespokojený, protože předchozí 1,8 TSI v oktávce lítala mnohem lépe. Ale kokodák je prostě pixla, velká těžká krabice, obrovskej odpor vzduchu, navíc 4x4...o sto kilo těžší za kardan a litr navíc. Je to auto ideálně do města pro manželku, na dálnici a ještě k tomu denně do práce se to nehodí. Mít ty prachy, vezmu raději Supa. Kolik má zrychlení to tvé auto z 0 na 100? Díky
Duben 27, 20178 r Take jsem mel moznost povozit se s Kodiaqem 132kW. Oproti 140kW TDI mi benzin prisel zivejsi,ale zase spotreba je vetsi oproti nafte. 140kW jsem charakterizoval jako line auto,zrychleni mizerne,na vyssi rychlost do kopce si musite pockat. Ale pokud se nebojite zvyseni vykonu pomoci chiptuningu,tak je 140kW lepsi volba,pak to jede paradne Upraveno Duben 27, 20178 r od Hugo Ventil
Duben 28, 20178 r Jojo, hlavně spotřeba bude nižší. Jako jezdit do práce s benzínem za deset, nejsem blázen. Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk
Duben 28, 20178 r ono se to pořád stejně odvíjí od toho kolik najedeš ročně km....jestli máš do práce 10km tak i ten díesel si tolik veme a pokud to máš 50km,tak s tím benzinem už za 10l taky nepojedeš pokud nejezdíš závodním stylem to,ale asi ne jinak bys za 5l taky nejel...
Duben 28, 20178 r Já jen doplním z vlastní zkušenosti - před Kodiaqem jsem měl 4 roky Superb Combi 3.6, aktuálně Kodiaq 2.0 TSI a úplně bych netvrdil, že to auto - Kodiaq - nejede. Možná není ve výsledku tak pružný, jako byl Superb, ale jede moc (má sílu i rezervu) hezky. U TDI (a aktuálně stále mám ještě Yeti 2.0 TDI 4x4) subjektivně spíše pociťuji klam v podobě zátahu (jakoby auto bylo žihadlo), ale výkon padá (rezerva ta tam), kdežto benzín ve stejné situaci stále zabírá - nemusíme rozebírat rozdíl benzín nafta, ale někdy nafta hodně klame a lidé zvyklí na to kopání a subjektivní tah pak mají pocit, že benzinová auta prostě nejedou...
Duben 28, 20178 r A hlavně platí, že je potřeba naplno využívat padla - žádný kick down nepomůže... To platilo u Fabie (FRS II) i Superba...
Duben 28, 20178 r 2,0 TSI je o nezanedbatelných 65 tisíc levnější při větším zrychlení ... a to nepočítám DPF co bude nutné měnit. Při nájezdu cca 15 tisíc není aktuálně lepší volby u kodiaqa než 2,0 TSI :-) Upraveno Duben 28, 20178 r od jindrous
Duben 28, 20178 r Dnes cesta Praha - Mar. Lázně - 205 km, průměrná spotřeba 10l, rychlostní průměr 105 km/hod, dynamika dobrá - u předjíždění je potřeba ručně na 4 a pak to jede dobře... Z mého pohledu očekávaný výkon i spotřeba ...
Duben 28, 20178 r Takže při spotřebě 10 l/100 jsi to nešimral a pokud bys jel pomaleji, tak cca 9 - 9,5 co myslíš? Až to zajedeš půjde to ještě se spotřebou níže.
Duben 28, 20178 r Je to "krabice" a se spotřebou kolem 10 litrů musíš počítat. To je daň za tento typ vozu u S3 budeš s tím samým motorem o 2 litry níže. Na dálnici v Německu nebude problém s tím jet za 14 litrů. Upraveno Duben 28, 20178 r od ferda25
Duben 29, 20178 r Souhlas s Ferdou. Já najezdil šnečím tempem víc jak 500 km, v autě manželka a pětiletý syn. A okresky. Spotřeba jak jsem psal moc pod deset nešla. Pod devět nikdy. Průměr se držel kolem 9,6...Ale když jsem jel svižněji jako jezdím běžně, tedy okresky 120 a dálnici 140, spotřeba byla ke 12 litrům. Odesláno z mého SGP712 pomocí Tapatalk
Duben 29, 20178 r Prostě se s tím už tady musíte smířit. Chcete velký auto? Chcete bejt za machry? Tak musíte schroupnout spotřebu. Když máte na opici, musíte mít i na banány. Žere, moc nejede. To je daň za takové auto. Pěkný to je a motor je tichošlápek. Jezdilo se v tom pěkně. Podvozek super. Odesláno z mého SGP712 pomocí Tapatalk
Duben 29, 20178 r před 21 hodinami, Vytlacil napsal: A hlavně platí, že je potřeba naplno využívat padla - žádný kick down nepomůže... To platilo u Fabie (FRS II) i Superba... protože ve škodovce DSG nefunguje vůbec, je to shitská low end převodovka. Lidem akorát oblbují hlavy, v takovém Aventadoru je taky jenom jednospojka a to je kurwa jinak silny auto... BMW zahazuje dvouspojky a vrátí se zpátky jenom k jednospojce. před 2 hodinami, Clint napsal: Prostě se s tím už tady musíte smířit. Chcete velký auto? Chcete bejt za machry? Tak musíte schroupnout spotřebu. Když máte na opici, musíte mít i na banány. Žere, moc nejede. To je daň za takové auto. Pěkný to je a motor je tichošlápek. Jezdilo se v tom pěkně. Podvozek super. Odesláno z mého SGP712 pomocí Tapatalk Máš v něčem pravdu, krabice typu kodiaq se 4 válcem a žere to jak urvaný a nejede to.... nechápu proč tam nedávají alespon 2.0 TSI cca 160kw..... Strejda má Hundaj Santafé (4 válec diesel) a jezdí hrozně pomalu a jezdí za 9 litr a taky nadává tak nechápu, proč si lidi kupují tyhle krabice. @jindrous jestli si myslíš, že zajedeš auto a bude žrát méně to jsou teorie z autosalonu na primě Upraveno Duben 29, 20178 r od kokta7
Duben 29, 20178 r Ono se to těžko přiznává, když někdo hodí mega do plechovky, co pak žere i trávu podél silnice [emoji23] [emoji23] To by chtěl každej jezdit za čtyři litry a mít pod kapotou 300 koní, zrychlení jako Porsche a velikost Dodge RAM [emoji23]
Duben 29, 20178 r To Clint: to co popisuješ se dá dobře vnímat i úplně obráceně, takže bych se tomu moc nesmál...:-)
Duben 29, 20178 r Já bych si zase nikdy naftu nekoupil, raději překousnu větší spotřebu. Jen by si měl někdo ve vývoji uvědomit, že pro auto o určité velikosti by opravdu měla existovat benzínová varianta se 6 válcem...ta by Kodiaqu slušela a věřím, že v reálu by se pohybovala na stejných nebo nižších číslech než se čtyřválcem, kterému na tu hmotu občas dochází dech.
Duben 29, 20178 r Se spotřebou 10 - 12 l počítám a nemám s tím sebemenší problém (konec konců stejnou spotřebu měl i Superb). Kdyby mi šlo o spotřebu, tak volím naftu. Jinak souhlas, kdyby byl v Kodiaqu V6, tak nevaham ani chvíli. A souhlas podruhé se spotřebou u V6 - byla by v zásadě stejna (Superb měl taky spotřebu konstantní - nenalozeny, naložený, rychle nebo pomalu...). Jinak motor je úsměvné malý :-)) a dodám foto...
Květen 11, 20178 r S tou V6 bych tak nejásal, protože V6 bez turba v těchto velkých SUV je vyloženě žrout a co se projevu výkonu týče je vopruz. Jak to člověk netočí, tak to prostě nejede, ani V8 není na dálnici zázrak, přijde 160 a na rychlou svižnou s předjížděním leda plnej. Spotřeby 13-26 L, po Praze na přesunech V6 pod 15 nejde, V8 pod 20, Najezdil jsem s nima hodně a vím že do auta bez turba už bych nešel, dneska už to není co bývalo, auta mají lineární průběh výkonu, subjektivně to vypadá že to nejede, ale vemte si stopky a uvidíte, ale pocitově tomu tak je, jak to člověk nedrží u podlahy. Vyzkoušel jsem všechny motorizace v Kodiaku, benzíny mi přišli kultivovanější, ale pro předjíždění na dálnici či okrsky je lepší nafta, krouťák tam prostě je a netočí tolik, benzín se při udržení stejného tempa s dieselem víc trápí, ale pro klidnou pohodovou jízdu, kde všechny rychlostní limity to v pohodě dosáhne stačí i ta 1.4TSI. Člověk si musí spočítat co od toho čeká, kolík za to dá a za kolik to pak prodá. Ale jakákoliv volba v Kodiaku je fajn, to auto bude padat na ceně pomalu. Osobně uvažuju právě o 2.0TSI komfort vs cena Upraveno Květen 11, 20178 r od LEdit
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.