Přejít na obsah

Climatronic - nefunkční, závady, poruchy, problémy


joystick

Doporučené příspěvky

Ahojky,po výměně akumulátoru a upadnuté elektromagnetické spojky klimatizace mi nefunguje servisní menu na climatronicu,do menu se dostanu ale všude jsou nuly nebo hodnoty 255 a nic se za jízdy nemění,minulé léto to funguvalo.Klimatizace funguje normálně a VAG nepíše žádnou závadu.Dá se nějak ten climatronic resetovat?

Taky jsem slyšel o resetování ŘJ motoru,víte o tom někdo něco?

díky za každou dobrou radu.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkontroluj kódování

01000 - do roku 2000

11000 - od 2001 vše kromě 1,6 75kW

11010 - od 2001 1,6 75kW

jestli OK tak zkontroluj pamět závad měla by být prázdná

zadej Základní nastavení 04

kanál 000

počkej až se uloží krajní polohy a všude se napíše 0

ukončit

kontrola paměti závad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky,zkusím to.Problém je, že VAG nevlastním a nevím kdy se k němu zase dostanu.

Chtěl bych si VAG koupit a slyšel jsem že se dá sehnat za rozumný peníze,ale že jsou různé verze.Máte někdo nějaký dobrý tip v praze a okolí?

Ještě doplním,že mám octavia 2001 tdi 81kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Tak mam problem, O1 r.v. 99 MR00 mam climatronic a stane se mi toto: Pokazde kdyz zapnu klícek zapalování zacnou na climatronicu blikat vsechny symboli a toto se deje tak cca 0,5-1 min pak se vse ustálí a vrátí do podoby jak má být a vse funguje. Nevíte co se s tím dá dělat??předem díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj jak rikas na climatroniku je zavada. Climatronic ma svou pamet zavad, pokud se objevi nejaka zavada, ktera trvale ovlivnuje jeji funkci, tak po zapnuti zapalovani blikaji po dobu asi 15 sec. vsechny symboli. Pote ŘJ zajisti chod automaticke klimatizace a to i v nouzovem rezimu..

Takze zajet do servisu na diagnostiku a vyvolat si chybovou pamet :blink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno jelikoz nikdo nebyl schopen zde poradit,musim konstatovat,ze odpovedi typu zajed do servisu znam.Myslel jsem ,ze podstata fora je podelit se o poznatky s druhými .Skoda nechci nekoho kritizovat a vsem ,ktere jsem timto urazil se omlouvam.Zrejme nikdo nikdy z tohoto fora se nesetkal s moji zavadou na climatronicu,asi zde vetsina lidi nema climatronic v aute a ti co ho maji jezdi pouze do servisu.dekuji za odpovedi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno jelikoz nikdo nebyl schopen zde poradit,musim konstatovat,ze odpovedi typu zajed do servisu znam.Myslel jsem ,ze podstata fora je podelit se o poznatky s druhými .Skoda nechci nekoho kritizovat a vsem ,ktere jsem timto urazil se omlouvam.Zrejme nikdo nikdy z tohoto fora se nesetkal s moji zavadou na climatronicu,asi zde vetsina lidi nema climatronic v aute a ti co ho maji jezdi pouze do servisu.dekuji za odpovedi

Hele Doktore, proste pripojeni auta na VAG je obvykle to prvni, co kazdy dela, aby zjistil pripadnou zavadu. V pripade, ze se diagnostikou zadna zavada nezjisti, tak pak se teprve hleda dal... Takze me doporuceni je, zajed k nekomu, kdo ma VAG, at Ti vycte zavady (a nemusi to byt autorizovany servis)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno jelikoz nikdo nebyl schopen zde poradit,musim konstatovat,ze odpovedi typu zajed do servisu znam.Myslel jsem ,ze podstata fora je podelit se o poznatky s druhými .Skoda nechci nekoho kritizovat a vsem ,ktere jsem timto urazil se omlouvam.Zrejme nikdo nikdy z tohoto fora se nesetkal s moji zavadou na climatronicu,asi zde vetsina lidi nema climatronic v aute a ti co ho maji jezdi pouze do servisu.dekuji za odpovedi

to doktor.j: Myslim, ze VladaTP ti to vysvetlil rozume, ja sem se ti snazil pouze jako jeden s mala poradit :blbec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nebo zajeď do klima servisu ať ti skontrolují tlak v klimatizaci

a nebo

zajed do elektroservisu kde ti zkontrolují spojku klimakompresoru

a nebo

zajeď někam kde ti zkontrolují jednotku dochlazování

a nebo

zajed někam kde ti zkontrolují čidlo slunečního svitu a nebo čidlo tlaku klimatizace

a nebo

zajed někam to elektroservisu kde ti zkontrolují elektrické vedení související s klimou

když nechceš zajed na VAG a víš jak na to

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nejak nam na O1 zacalo blbnout topeni, mame auto. klimu, pri nastaveni nejnizsi mozne teploty to netopi, pri nastaveni teploty jen o 1 stupen vyssi uz to topi na plne pecky. Zda se ze to nekdy i funguje, treba kdyz se pusti ofuk jen na nohy, ale taky ne pokazde. Nema nekdo napad cim by to mohlo byt? Nejake cidlo? Neda se ta auto klima treba nejak resetnout aby pak fungovala? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já myslel že to tak má být. Nejnižší je LOV a pak je 18'C. Když je teplota v autě např. 10'C tak bych chápal, že to chce CLIMATRONIC co nejrychlej dotáhnout, tak topí na plné pecky.

No myslim ze po nekolika letech uz climatronic ovladat umime ;) Proste tam ted jsou 2 rezimy, bud topeni vypnute, nebo naplno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...