Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tuším, že to byl Martin Vaculík (novinář), který ve videu popisoval jízdní dojmy z Kodiaqa a vysvětloval tam proč je dojem z motoru 140kW lepší u Kodiaqa než u Superba - kvůli upravenému (sníženému) průběhu toč. momentu. Zmínil právě rozdíl v použité převodovce a DQ250 vs. DQ500 (až 600 Nm)....

 

Upraveno od prassat

jo aha, Vaculík... tak tím bych se neřídil

před 16 hodinami, janmatejicek napsal:

jo aha, Vaculík... tak tím bych se neřídil

 

Nevim sice proc, ale at tak ci onak, ma pravdu.

@Prochaine Dík! každopádně o omezení toč. momentu až do 4. rychlosti se tam nic nepíše. @Maverick má nějaké oficiální info, kde by se tohle omezení rozebíralo?

Tady je pokračování ohledně točivého momentu...

 

dsg.thumb.png.553ae6f1a868315639ab73c4c5ad2081.png

super, pokud je to pravda, tak za vše může jen nevhodně zvolené turbo. Omezení toč. momentu v tomto případě zkrátka nehraje roli, 20 Nm není nic... O to víc bych uvažoval spíš o 110kW verzi.

Na základě uvedeného snad úplně přestanu uvažovat o 140kW verzi.

a jeste tady chybi napsane,ze 110 kw je vic jak 140 kw :-) :-) 

  • 9 měsíců později...

Mate nekdo srovnani 140kw DSG 4X4 2016 vs 2017? Mam novehu supa, sjel z linky cca 09/2017 a oproti predchozimi 08/2016 mam dojem, ze tahne o neco lip. Ale mozna to je jen pocit. Predpokladam, ze tam mam stale 6kvalt (bohuzel).

7° DSG  a změna emisní normy pro 2.0 TDI/140 kW

- Od KT45/17 je k dispozici 7° DSG pro 2.0 TDI/140 kW


Takže máš ještě tu starou slabší převodovku, půjde tedy jen o pocit.

  • 4 týdny později...

Mam manual kombi 110kw a manual sedan 140kw a kdybych si mel vybrat, jednoznacne 140kw, rozdil je znat jak ve meste tak na dalnici.

Na druhou stranu i tech 110kw staci a nema se Superbem problem. 

  • 2 měsíce později...

Měl už někdo možnost porovnání 140 kW se starším 6 st DSG a novým 7 st DSG?

  • 3 týdny později...

Ještě jeden dotaz - nevíte někdo, proč z konfigurátoru zmizel 2.0 TDI 140 kW právě se 7 st DSG jako předokolka? Verze s manuálem i DSG ve spojení s 4x4 zůstává.

  • 2 týdny později...

Tak co, pořád nikdo neví, co se děje s 2.0 TDI 140 kW DSG? Zatím jsem jen zjistil, že stejná motorizace zmizela z nabídky i na Slovensku, v Německu. A nejen pro Superb, ale i pro Passat, Arteon. Přeci nebude Škodovka nabízet 4x4 zdarma těm, co už mají objednáno jen tak, pro nic za nic.

Nova homologizacia kvoli novym,prisnejsim, emisnym normam

Nestíhají nebo jim nevyšla?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.