PETR258147 Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 ahoj, když jedu pri studeným motoru a seslapnu plyn na1600- 2000 otáček tak auto začne skubat a od motoru je slyšet cvakani až když se pomalé blíží k 90"C tak vše běží jak má nevíte co by to mohlo dělat ? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 CR nebo PD? DSG nebo manuál? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patriji221 Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 najpravdepodobne moj typ zotrvak,ked sa ohreje tak to prestane ze?Odoslané z EVA-L19 pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR258147 Vloženo 1. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 (editace) cr a je to manuál . a ani když se to ohřeje tak to přestane a je to jen mírně když slapnu na plyn ale fakt musí být na autě vše vyple aby to šlo slyšet a nebo užto slyším automaticky ale když je to studené tak to skubehodně když seslapnu plyn .a to cvakani je hrozne Editováno: 1. Březen 2017, autor: PETR258147 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR258147 Vloženo 1. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 jo a ještě jsem zapoměl měli to v autorizovaným servisu a nic tam nenašly prý to může dělat nafta tak mi dali nějakou prisadu na vyčištění pak.soustavy a natankoval jsem kvalitní naftu a už jsem vyjel skoro nádrž a dělá to pořád . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 Podlě mě jsou to načaté vstřiky, řešil jsem loni to samé, změna nafty pomohla dočasně, letos v zimě se to při nižších teplotách však vrátilo. Motor cuká už když se vstřik svou odchylkou přibližuje k hraničním hodnotám a podle testů je stále v normě. Servis změří vstřiky jen diagnostikou, to je k ničemu, pokud se závada neprojevuje už na volnoběh. Když se to letos vrátilo znovu, poslaly se vstřiky ke specialistovi, který je vyndal a otestoval. Výsledek byl - 3. vstřik těsně pod hranicí tolerance, 4. vstřik těsně nad. Výměna 4. vstřiku problém částečně odstranila, ale nakonec se musel vyměnit i ten třetí. Projevovalo se to vysokofrekvenčním škubáním zastudena mezi 1500-2000 otáček, po ujetí pár set metrů bylo vše v pořádku až do druhého dne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR258147 Vloženo 1. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 no právě mě ani ta nafta nepomohla zatím. zkoušel jde. i naftovy filtr a ani to nepomohlo .dají se někde změřit vstriky okolí Brna? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR258147 Vloženo 1. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 před 4 minutami, janmatejicek napsal: Podlě mě jsou to načaté vstřiky, řešil jsem loni to samé, změna nafty pomohla dočasně, letos v zimě se to při nižších teplotách však vrátilo. Motor cuká už když se vstřik svou odchylkou přibližuje k hraničním hodnotám a podle testů je stále v normě. Servis změří vstřiky jen diagnostikou, to je k ničemu, pokud se závada neprojevuje už na volnoběh. Když se to letos vrátilo znovu, poslaly se vstřiky ke specialistovi, který je vyndal a otestoval. Výsledek byl - 3. vstřik těsně pod hranicí tolerance, 4. vstřik těsně nad. Výměna 4. vstřiku problém částečně odstranila, ale nakonec se musel vyměnit i ten třetí. Projevovalo se to vysokofrekvenčním škubáním zastudena mezi 1500-2000 otáček, po ujetí pár set metrů bylo vše v pořádku až do druhého dne. a cvakal ti o motor ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 Ano, kovové cvakání při záteži. Servis původně podezříval hydroštely, ale ty byly v pořádku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR258147 Vloženo 1. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 zkusím otestovat ty vstřiky no a uvidim snad to bude ono dost to štve to cvakání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 kolik najeto? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR258147 Vloženo 1. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 100 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR258147 Vloženo 1. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 na kolik te vyslo to otestovani? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 (editace) začni dolevat do nafty při tankování VIF ZIMNÍ celoročně a maš klid ... aspon tim VIFEM bys mohl začít a nic nepokazíš tipuju ,že rozdíl poznáš ("ne" uslyšíš) ( VIF je takovej "dobrák" , že se s nim na dílnách i vstřiky čistěj ) Editováno: 1. Březen 2017, autor: HANZTD 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR258147 Vloženo 2. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2017 zkusím ten vif .třeba dneska ráno to nedělalo vůbec . Tak zkusím to tam nalít třeba to pomůže.bavil jsem se s nánosem co dělá škodovky a říkal mi že to může být 30 věci od převodovky,setrval, spojka ,vstriky atd. tak snad to pomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 2. Březen 2017 Sdílet Vloženo 2. Březen 2017 jo, tím nic nezkazíš... hledej, něco tam poblíž na zkoušku vstřiků určitě bude 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 2. Březen 2017 Sdílet Vloženo 2. Březen 2017 Naftu bych do toho moc netahal. Pokud teda netankujes na benzince v poli s nazvem petranaft a dalsi soukromnickove s benzinkama. Pokud beres na klasickych Benzina,KM-Prona,shell,ONO,tak tam bych problem nevidel. Stejne tak v JZD,pokuz vis odkud berou naftu. VIF: nic tim neopravis,ale VIFem nic nezkazis a nestoji svet kolem 100kc),ale tech par ML do 55l nafty je jak nic a nejaky velky wooow necekej.Vstriky změří i diagnostikou. Nemeri se na volnobeh,ale dela se log za jizdy. Vycteni hodnoty vstriku neni na 3min,jak jsem se s tim obcas setkal u par "mechaniku s diagnostikou" delat to muze opravdu plno věcí a pojem skubani a cvakani je siroky pojem,hlavne pokud nikdo z nas s tim autem nejel. Za studena muzes slyset i setrvak. Skubani muze byt pricpana vratna hadicka do nadrze,spatny (i novy) filtr,nacaty hydra (pri 100tkm pokud jsou realny bych se na ne ani nezameroval), olej davas jakej? Motor mas jakej?Jak ti rikal kamarad mechanik. Muze to byt 1000 a 1 vec. Btw ja tahle tankuju uz 12let. Do SII od novoty a aktualne 443tkm najeto na puvodni vstriky,dpf,spojku,turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR258147 Vloženo 2. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2017 tankují na benzina ale auto mám krátce 4 mesicetakze nevím co tam kdo tankoval .motor mám 2.0tdi cffb 2012 . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 2. Březen 2017 Sdílet Vloženo 2. Březen 2017 jo, zhruba 100 se mi to taky ozvalo, takže je fakt možný, že to budou ty vstřiky 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubikulak Vloženo 28. Červen 2018 Sdílet Vloženo 28. Červen 2018 (editace) Zdravím klubáci, chci se zeptat mám superba 2011 kód motoru cffb, 103 kw, 2.0. Když auto stojí přes noc tak mi při prvním nastartování auto chytne hned na první ťuk, jenomže když se rozjedu tak mezi cca 1800-2300 ot. Motor pocukává a má v těch otáčkách takový divný kovový zvuk. Když se auto zahřeje lehce nad 50 stupňů tak zvuk i cukání přestane. A celý den to neudělá i když motor zase schladne pod 50 stupňů. Nedělá to pravidelně někdy více a razantněji, někdy méňe. Nevíte čím by to mohlo být způsobené. Dělá to na jedničku, dvojku i trojku. Auto bylo za studena na kontrolu vstřiků a 3 vstřik měl hodnotu -0.70 mg jinak všechny okolo nuly. V servise mi řekli, že to je v ještě v pohodě, že hranice je 1 a -1. Budu rád za jakékoliv rady. Ďekuji. Editováno: 28. Červen 2018, autor: Kubikulak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thmf Vloženo 30. Červen 2018 Sdílet Vloženo 30. Červen 2018 Servus, robilo mi presne to isté na Vw TIguan 2013, tiež CFFB, po prehratí diesel gate soft u predajcu. Prehratie naspäť odstránilo úplne ten problém, ale môže tam byť samozrejme aj iný dôvod spomínaného cukania. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubikulak Vloženo 1. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2018 Tak mám nový poznatek, byl jsem na diagnostice a na volnobeh měly trysky nejvyšší hodnotu okolo 0,50. Ovšem potom jsme to jeli projet a na první trysce při plném plynu na trojku vyskočila hodnota + 1,59. Otázka je zda se ta odchylka muže takto rozhodit při plném plynu. Jinak prikladam video co to dělá. BA36E60E-6160-4532-9725-98C802220078.MOV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 1. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2018 Ahoj. To cukání by mohl dělat EGR, mě to tahle cukalo a byl špatný EGR ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubikulak Vloženo 1. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2018 (editace) Georgi a Koukal si i na video ? Mělo to podobný chod ? Kovový zvuk a cukání ? Je k tomu prý na nic pristup u těch cffb motoru. Pomohlo ti vyčištění ? Nebo si kupoval komplet nový ? Prodává se totiž jen s chladičem výfukových plynu. Dá se to nějak zjistit přes diagnostiku nebo nějak ? Jestli to je tím ? Jako mi ty vstriky moc nesedí protože se to prý měří na volnobehu a za studena jsem měl Max hodnotu -0,7. Jinak kolem nuly po zahřátí a jeden +0,5 cca. Editováno: 1. Červenec 2018, autor: Kubikulak Dopasano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 2. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2018 Ahoj, video jsem pustil až teď. Ten zvuk těch vstrikoačů fakt není vůbec pěkný. Kouří ti to když jedeš? Mě odešly vstřikovače po dovolený v Srbsku. Když jsem odjížděl ze Srbska, tak to hrozně škubalo autem jako kdyby tě někdo tahal dopředu a hned dozadu ( takové zadrhávání) a hrozně to auto kouřilo. Když jsem měl špatný ten EGR tak to jen zacukalo v tom období kdy motor ještě neukazoval na počítači teplotu 50°C pak už dobré. Stál jsem někde, vychladlo to a zase to zacukalo. EGR mi měnil klubák Sharik4x4 co dělá vyvažováky. Mění se to celé a musí jít dolů DPF aby to šlo vyměnit. Na ty vstřiky zkus třeba zavolat uživatele Motorpower. Ten ti je proklepne a řekne co opravdu s nima je. Nevím kde bydlíš, tak to k němu budeš třeba mít hodně daleko (Třebotov u Prahy). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.