Eric_ Vloženo 8. Březen 2017 Sdílet Vloženo 8. Březen 2017 Ako ste na tom s koróziou výfuku, posledného dielu ? Ja to idem reklamovať a dosť to ľudí už riešilo, riešenia sú dve buď to ošetria špeciálnou farbou priamo zo Škodovky alebo výmena. Stretol sa s tým niekto ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Březen 2017 Sdílet Vloženo 8. Březen 2017 máš foto? Lokální povrchová rez je normální. Natírání je k ničemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 9. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2017 Prečo k ničemu na iných autách sa mi po rokoch žiadna hrdza neobjavila a na Fabii III po 1/2 roku ? To si myslíš že je to OK, keď aj Škodovka to rieši a už takto ošetrili viac výfukov, sú si toho vedomí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 9. Březen 2017 Sdílet Vloženo 9. Březen 2017 To bych chtel videt, jak se ti na jinych autech ani po letech neobjevila koroze vyfuku. Nebavim se o titanovym Akrapovici v cene pulky ojety Fabie. Povrchova koroze je naprosto normalni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 9. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2017 Mal som viac áut podotýkam, na octavke II r.v. 2007 a bez korozie, viem zhodnotiť že 1/2 ročné auto, a povrchová korozia je podstatne horšia ako na 10 ročnom, ak sa to to zdá zcela normální tak OK, ale ako píšem aj Škodovka to uznáva a bolo viac áut riešených bol som už u predajcu, a dostali priamo barvu zo Škodovky tak niekde je problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Březen 2017 Sdílet Vloženo 9. Březen 2017 tak sem dej fotku, ať víme o čem se bavíme. To přetírání výfuku je opravdu k ničemu, je to jen kosmetická záležitost, která má zřejmě uklidnit podobně vyplašené majitele. Jak jsem psal, běžná povrchová rez nevadí, výfuky hnijí zevnitř, a ten hrnec je navíc dvouplášťový, takže na potenciálně kritické místo se žádnou barvou nedostaneš - je to stejné, jako kdyby jsi žaludeční vředy léčil mastičkou namazanou na svetr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 9. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2017 Je to fotené len tak narýchlo to potrubie je horšie ako, samotný zadný diel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Březen 2017 Sdílet Vloženo 9. Březen 2017 ten zadní díl má divně hrubý povrch - to už někdo natřel i se špínou, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 9. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2017 Nie je to len špinavé, je to original Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orionhd Vloženo 10. Březen 2017 Sdílet Vloženo 10. Březen 2017 Ta koroze výfuku je dost masivní. Vypadá to, že tady Škoda šetřila na nerezu Jinak ten nátěr může pomoci, ale určitě ne už na takhle zkorodovaný materiál. V práci jsme kdysi na sváry používali stříbrný nátěr a nerezlo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojta.MM Vloženo 13. Březen 2017 Sdílet Vloženo 13. Březen 2017 Mě to přijde zcela normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orionhd Vloženo 13. Březen 2017 Sdílet Vloženo 13. Březen 2017 Když to bude brát jako ochrannou vrstvu, tak je to normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.