Publikováno Březen 8, 20178 r Ako ste na tom s koróziou výfuku, posledného dielu ? Ja to idem reklamovať a dosť to ľudí už riešilo, riešenia sú dve buď to ošetria špeciálnou farbou priamo zo Škodovky alebo výmena. Stretol sa s tým niekto ??
Březen 9, 20178 r Autor Prečo k ničemu na iných autách sa mi po rokoch žiadna hrdza neobjavila a na Fabii III po 1/2 roku ? To si myslíš že je to OK, keď aj Škodovka to rieši a už takto ošetrili viac výfukov, sú si toho vedomí.
Březen 9, 20178 r To bych chtel videt, jak se ti na jinych autech ani po letech neobjevila koroze vyfuku. Nebavim se o titanovym Akrapovici v cene pulky ojety Fabie. Povrchova koroze je naprosto normalni.
Březen 9, 20178 r Autor Mal som viac áut podotýkam, na octavke II r.v. 2007 a bez korozie, viem zhodnotiť že 1/2 ročné auto, a povrchová korozia je podstatne horšia ako na 10 ročnom, ak sa to to zdá zcela normální tak OK, ale ako píšem aj Škodovka to uznáva a bolo viac áut riešených bol som už u predajcu, a dostali priamo barvu zo Škodovky tak niekde je problém.
Březen 9, 20178 r tak sem dej fotku, ať víme o čem se bavíme. To přetírání výfuku je opravdu k ničemu, je to jen kosmetická záležitost, která má zřejmě uklidnit podobně vyplašené majitele. Jak jsem psal, běžná povrchová rez nevadí, výfuky hnijí zevnitř, a ten hrnec je navíc dvouplášťový, takže na potenciálně kritické místo se žádnou barvou nedostaneš - je to stejné, jako kdyby jsi žaludeční vředy léčil mastičkou namazanou na svetr.
Březen 10, 20178 r Ta koroze výfuku je dost masivní. Vypadá to, že tady Škoda šetřila na nerezu Jinak ten nátěr může pomoci, ale určitě ne už na takhle zkorodovaný materiál. V práci jsme kdysi na sváry používali stříbrný nátěr a nerezlo to.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.