marfy8 Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Má někdo zkušenost s výměnou 5 převodu za převod z fabie HTP? Při 130km/h to motá 4000ot . Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysolet007 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 to by mě taky zajímalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 pochybujem že to bude pasovať z HTP ... skôr by som sa pokukal po prevodovke LEG a pod. z Octavie 1,4 59kw , tá má pri 130 3500 otáčok a celkovo lepšie sprevodovanie , akurát ktovie ako si s tým ten 8V poradí , veľmi sa mu do otáčok nechce tak aby ste si po tomto kroku totálne nezabili maximálku a zrýchlenie na 5... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfy8 Vloženo 6. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 No vůbec nevím po čem pátrat, abych zjistil kompatibilitu. Určitě by bylo jednodušší vyměnit pouze 5stupeň než celou převodovku. Ovšem z čeho a jak poznat kompatibilitu? :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysolet007 Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 ale šak je tu uživatel který právě tuhle úpravu provedl, akorát už nevim který a kde to bylo..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfy8 Vloženo 6. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 (editace) No to také nevím, tak si budeme muset zkusit poradit sami. Tady na Škoda foru jsem si všiml, že se málo kdo dělí se svými zkušenostmi. Zlaté "folsfágn" forum ... :-/ V mém autě mám převodovku FVH a 5 stupeň tam je tento: 02T311158N Teď jen přijít na to, jaká náhrada by byla funkční a kompatibilní. Vůbec nevím podle čeho se to dá zjistit a na které parametry se dívat. Podle diskuzí by výměna už neměla být náročná. Editováno: 6. Duben 2015, autor: marfy8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 Co google? Já našel totok: http://www.auto.cz/prodluzovani-prevodu-a-snizeni-spotreby-vyrabime-greenline-67008 Dávají kola 30 a 48 zubů, fábie mají např. 37 a 50. Aby šla kola vyměnit (z hlediska počtu zubů) musí být součet zubů stejný (při stejné velikosti (modulu) zubu). Ostatní by snad mohlo být stejné (průměry děr, drážky na vidličky ....) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfy8 Vloženo 6. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 Díky, jdu studovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 ak chcete viem vám dať čísla 5kových kolies z 1,4 16V , tá ako som písal má pri 130 cca 3500 otáčok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysolet007 Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 no jestli si to dobře pamatuju, tak by tam měla pasovat 5tka z HTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysolet007 Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 Ja dělal ve 112000 km take kompletni pretesneni motoru. Krouzky byly zapecene . Jako opatreni jsem prekopal petku v prevodovce za tezsi z Fabie HTP. Ted motam na dalnici o 340 otacek mene. Dale menim olej po 10000 km. Asi je motor spatne chlazen a olej se rychleji nici a karbonuje. toto je ten příspěvek marfy8: no já ti nevim jestli výměna nebude náročná. V domácích podmínkách to sám neuděláš, musí to udělat někdo kdo tomu rozumí a levné to podle mě nebude, al třeba se mýlím. Já jenom jestli tohle vůbec vyplatí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maroko99 Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 Zdravim Pani, tiez ma trapi tento "problem" predpokladam ze adekvatny 6stupen + prerabka by bolo asi dost nakladne. Vymena iba jedneho prevodu ma velmi neberie koli tomu skoku medzi 4 a 5 to bude do oka bijuce a urcite si na to nezvyknem... niekde som cital ze sa tipkovi poslala z vrakoviska omylom prevodovka z dizla a vsetko vraj pasovalo ale jemu vyhovovali stare stupne tak to slo von ... je to vobec mozne aby boli zamnenne prevodovky ze 1.6 MPI a 1.9 TDI ? vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 A neslo by vymenit staly prevod? Nevim, jen napad. Resilo by to jizdu po dalnici a mezi prevody by nebyl skok. Zrychleni by pochopitelne bylo horsi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sharky487 Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 Zdravim Pani, tiez ma trapi tento "problem" predpokladam ze adekvatny 6stupen + prerabka by bolo asi dost nakladne. ... Zde na fóru jsem četl, že VW Tourany měly stejný motor 1.6MPi a k němu 6kvalt, kterej by šel bez problému předělat do OII. Ale těhle Touranů bylo málo, takže sehnat tu převodovku nebude jednoduchý ani levný.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano5555 Vloženo 13. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2015 Pre inspiraciu pripajam tabulku po vymene 5 kovych koliecok v prevodovke LVN. Som velmi spokojny, na dialnici je to super a skok medzi 4 a 5 nepodstatny. Octavia new 5tka rýchlosť otáčky O otáčky N rozdiel100 3050 2650 400110 3350 2900 450120 3650 3150 500130 3950 3400 550140 4250 3700 550150 4550 3950 600 Vymena za cca 1 hodinu v autoservise, cez bocny kryt. Pouzite diely: 02T 311 361 S02T 311 158 AJ085 311 187-2 ks (poistné krúžky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan.k Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 Na kolik to vyšlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sharky487 Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 A jak se změnila spotřeba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysolet007 Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 no to by mě taky zajímalo, ale pochybuju že odepíše, od té doby co se zaregistroval už tu nebyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingdave Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 Nikdo se (tedy kromě Dano5555) k této úpravě ještě neodvážil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sharky487 Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 (editace) Odsud asi nikdo, ale našel jsem tu samou úpravu i na zahraničních fórech, (většinou na VW Golf, ale se stejným motorem a převodovkou, např. tady http://www.motor-talk.de/forum/1-6-102-ps-5-gang-laenger-uebersetzen-t2253704.html?page=5 ), takže to fakt jde.. Tahle úprava změní převodovej poměr 5ky z originálního 0,81 na 0,71, s jinou dvojicí koleček než použil Dano5555 by se údajně mělo dát udělat i něco mezi, poměr 0,74.. A jestliže se to nechá takhle měnit, tak by tam nejspíš pasovala i pětka z 1.6FSI, která je taky delší než u MPI, i když jen o trochu (poměr 0,78)... Editováno: 29. leden 2016, autor: Sharky487 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfy8 Vloženo 3. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Já se do toho chystám jít někdy na jaře... Plánuji jet za panem Sixtou. V převodovkách se nevyznám a tak bych to sám asi nezvládl. Přes zimu jsem stihl předface přestavit na facelift, takže tohle bude poslední úprava ke spokojenosti. Pak už jen tankovat LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingdave Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 No já jsem do toho chtěl též jít, ale mám strach, že motor ten dlouhý stupeň neutáhne. Jelikož teď mám docela problémy na dálnici ve stoupání..... A když budu naložen. Nevím, takový lenoch to je. Nicméně, potom dej vědět poznatky z jízdy a hlavně kolik taková přestavba u mistra Sixty vyjde. Tak nějak jsem zběžně koukal a pátý převodový kolečko jde vyměnit přes boční kryt převodovky, takže se nemusí nic složitě rozhazovat a sundávat. Snad bych to zvládl i sám. Nejdražší položka bude převodový kolo...., ale jak říkám. Zatím se mi do toho moc nechce a počkám si raději na ostatní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damianus Vloženo 6. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2016 Nějaké nové info? Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plho Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 Menil to už teda niekto? Celkom ma to zaujíma keďže beham hlavne po dialniciach... Hlavne tie otacky mi vadia asi najviac. Pri 140 to toci 4000 a to je strasne. Priznam sa ze tento rok sa stala trosku chyba pri prezuvani a omylom mi kolega nalozil gumy 195/60 nie 195/65..ukazuje to teraz o 10km/h viac ale myslím si ze na tie otacky to az taky vplym nema, neviem. Kazdopadne by som bol rad, ak to uz niekto menil hodit sem nejake statistiky, postrehy atd. ako sa to prejavuje. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 23. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 Samozrejme to na to vliv ma. Pises, ze to ukazuje o 10 km/h vic. Takze pokud ted jedes 130 km/h, motor ma otacky takove, jake by se spravnyma pneumatikama byly az ve 140 km/h. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.