Březen 11, 20214 r Autor V 5. 1. 2021 na 20:57, michadomin napsal: Ahoj, už je to sice delší doba, kdy se ti to stalo, ale nepamatuješ si, jaký kabel byl u motoru poškozený? Mám stejný problém... Díky Bohužel ne, už nemám ani tu fakturu.
Duben 16, 20223 r dobrý deň. Chlapi mám Octáviu 2rs 2008,125kw. Vykazuje mi chybu kontrolka žiarovky a vypisuje mi, vadná žiarovka v zadu stretávacie svetlo. Vymenil som a svietilo, ale len na 5sekúnd. Znovu som vypol motor a svetlá. Naštartoval som a zasa svietili, ale len 5 sekúnd. A dookola to isté. Vždy na pravej strane. Neviete mi poradiť? Ďakujem
Srpen 3, 20223 r Ahoj byl by tu někdo v Táboře a okolí s VCDS? Zdechnul mi čínský kabel a potřebuju dokodovat SoundSystem. Nahodit ho do listu v GW a nakodovat do radia. Je to na 10 minut. Díky
Listopad 6, 20222 r Ahoj všem, prosím o radu s chybou viz níže (Škoda Superb 3.6, vyr. 11.3.2011, liftback, 260.000km) . Zhruba v červnu 2022 mi auto navštívila kuna. Tuším, že přibližně v té době se mi na Maxidotu zobrazila chyba "Tlak motorového oleje příliš nízký". Po zastavení, vypnutí a znovu zapnutí klíčku se již chyba neobjevila (tedy popravdě ještě jednou až za týden se stejným průběhem). V listopadu 2022 jsem nechal na voze vyměnit rozvody. To jen pro popis stavu vozidla a provedeném servisu od od toho června. Čidlo teploty oleje vykazuje nevěrohodný signál. Mechanik, který dělal rozvody zkusil vyměnil i čidlo teploty oleje, ale i nové vykazovalo stejnou chybu a vrátil tam to původní. Proto předpokládám, možná milně, že došlo k narušení kabelového svazku kunou. Otázka je tedy, zdali to může být kabeláží, konektorem nebo něco jiného? Je možné proměřit kabeláž od čidla teploty oleje (konektor na spodní straně olejové vany - na druhém konci - řídící jednotka??? - nevím kde ???). Je možné koupit novou kabeláž (svazek) - číslo dílu? Jiná možnost? Díky předem ... VCDS verze: SVO 19.6.2.1 Model: 3T-SK46 (7N0) Sken: 01 02 03 08 09 10 15 16 17 18 19 22 25 2E 36 37 42 44 46 47 52 55 56 57 62 72 77 VIN: TMBCC73T5B9055433 Kilometry: 260310km 01-Motor -- stav: Nefunkční 0010 ---------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor (CDV) Labely: SVO\03H-906-032-BLV.clb Řídící jednotka SW: 03H 906 032 GF HW: 03H 906 032 DL Díl: SK3.6-FSI-EU5 G 3807 Revize: 5GH10--- Seriové číslo: Kódování: 0000175 Dílna #: WSC 33361 790 00999 VCID: 6CD771B74F8BFE2F6A-8038 1 nalezena chyba: 000406 - cidlo teploty oleje (G8) P0196 - 004 - neverohodny signal info o závadě: Stav závad: 01100100 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 260312 km Indikace času: 0 Datum: 2022.11.05 Čas: 15:11:13 info o závadě: Otáčky: 678 /min Výkon/klapka: 38.0 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 93.0*C Teplota: 44.0*C Tlak: 960.0 mbar Napětí: 14.097 V Readiness: 0110 0001
Prosinec 18, 20222 r Dobry den chlapi muze mi nekdo poradit. Mam O3 a RJ mi porad vyhazuje tuto zavadu. Addresa 5F: Elektro info Labely: SVO\3V0-035-MIB-STD2.clb Objednací èíslo øídící jednoky: 5Q0 035 864 C HW: 5Q0 035 864 C Systém a/nebo verze: MU-S-N-ER H41 0472 Kódování: 037301010000000041110002000802002F0208E401200500CE Èíslo dílny: WSC 73430 790 00063 ASAM Dataset: EV_MUStd4CTSAT 001022 (SK37) ROD: EV_MUStd4CTSAT_VW37.rod VCID: 3332EB72ABBA38232A1-8066 1 nalezena chyba: 6967 - Omezení funkce kvuli chybející odezve U1111 00 [008] - - [ENI (0x37) - function restriction due to communication error - BapErr_timeout: heartbeat] Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 5 Poèítadlo resetù: 216 Kilometry: 104378 km Datum: 2022.11.30 Èas: 12:39:52 Napìtí svorky 30: 14.7 V Log-TATA 1-TMBAJ7NE4J0364230-105280km.txt Upraveno Prosinec 18, 20222 r od wesek
Duben 3, 20232 r Dobrý den, prosím o radu, auto mi hlásí tuto chybu 28388 neznámý chybový kód P26F4 00 [039]. Nejde vymazat nevíte co by to mohlo být? Škoda super 3 2015 děkuji za zpětnou vazbu
Červenec 11, 20232 r Ahoj, asi nejde přímo o chybu, ale dokázal by někdo interpretovat data z diagnostiky motoru - kanál 26 - čidlo klepání? Hodnoty jsou při stání na volnoběhu, při sešlápnutém plynu se ty hodnoty rozletěly ještě víc. Je to takto ok, anebo je něco blbě?
Leden 14Led 14 Potrebujem poradiť čo môže byť zle robí to len silnejšom zoslapnuti plynu..Jedine mi vyhodi zhavenie a auto do do nudzaku ale kontrolky motora nevýhodu. chyby.pdf
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.