Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

minulý týden když bylo 17°C tak jsem sedl do auta, klasicky nastartoval, ale otáčky skočili hned na 2tis. a spotřeba aktuální byla kolem 3 litrů. Motor šel pomalu s otáčkami dolu, ale s cukáním. Když jsem prošlápl plyn tak se motor cukal. Zkoušel jsem o víkendu nasimulovat stejnou situaci abych to nahrál, ale zatím bez výsledku. Stalo se to někomu?

 

Díky.

Řídící jednotka bohatší směsí ohřívá katalyzátor, asi po 45 sekundách se to srovná a jde to normálně. Euro 6. 

Upraveno od gogorum

  • Autor

Tak to je zajímavé, při mínus 10 to až tak drastické nebylo tam se to pohybovalo kolem 1500 otáčkách

Ono je to jen v určitém rozsahu teploty motoru (respektive chladící kapaliny), ale 2000 ot. mně tedy přijde moc. I těch 1500. To jsem ještě u TSI motorů nikdy neviděl.

Zvýšený volnoběh při ohřívání katalyzátoru je cca 1200 max 1300 otáček za minutu. 2000 je moc, to není ono a nepřijde mi to jako zdravý projem motoru...

Mě to pocukává při cca lehce nad 1000. Pak se motor zklidní a po pár km přede na mezi 600-700.

Přes 2000 byla 120L s plným cucákem

Upraveno od milanxx

Pocukává na volnoběh? To mě taky sere, připomíná mě to 1.6mpi ve feldě!!! Tam teda býval pokles třeba 100-200 otáček. Teď u tsi si ani nevšimnu na otáčkoměru žeby to nějak pokleslo na vteřinu ale cítím to do zadku jak motor cuká. Ale to co popisuje vejbuch to teda neznám naštěstí.

No a studený nebo starty v 30 a výš stupních s 1.4i taky lahoda. Vlastně každej motor ve škodovce zatím s nějakýma takovýma neduhama. 

  • Autor

No mě se to taky nezdá, jako nechápu to, ale počkám zda se to stane ještě jednou a jedu do servisu, nevím proč motor v 17 stupních vytáčí motor na 2k,ale musím si to natočit nebo tam budu jak je dobře známo za vola, že to nejde nasimulovat to jim to už omlátím o hlavu :) Snad to nedopadne jak se škrtící klapkou a zase mě to někde nenechá :(

 

Tady to pocukavani je ten ohřev cat. A je to jeden z nesmyslu co chtěli v USA taky napadnout. Taky se to zapne při určité teplotě. A když je teplo tak se motor snadněji vytáčí výš.

Tie zvýšené otáčky, nemôže to spôsobovať zaseknutý plynový pedál, na to je aj TPI sú v ňom spomenuté aj tie zvýšené otáčky......

 

plynovypedal.pdf

Upraveno od Eric_

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.