SRowars Vloženo 16. Duben 2017 Sdílet Vloženo 16. Duben 2017 (editace) Zdravím, mám problém s dvojkovým Superbem 2.0 TDI-PD (BMP), r. v. 2008... Nejdřív se rozsvítila emisní kontrolka motoru a na diagnostice mi vyjel tento výpis (viz obr. 1). Pak sem vyměnil tenhle senzor, adaptoval a spustit regeneraci filtru pevnejch částic. Všechno zhaslo, ale následnej den se rozsvítil znovu filtr pevnejch částic (předpokládám, že opět regenerace), kterej pak zhlasl, avšak po dalším nastartování se rozsvítila zas emisní kontrolka. Po opětovným napíchnutí na diagnostiku, to hlásí zas toto (obr. 2). Nevíte, prosím, co náhodou s tím? Díky. Editováno: 16. Duben 2017, autor: Pawouk Upraven název tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 (editace) Ja to tipujem na zaneseny DPF filter. Nepomohla mu ani regeneracia a je s nim amen. Editováno: 17. Duben 2017, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 načti hodnoty DPFka a uvidíš zanesení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SRowars Vloženo 17. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 Díky za odpověď. Zkusím teda načíst to DPFko, nicméně to už jsem zkoušel a nic to nenalezlo. Je možný, že to na to nemá senzor? Jinak myslíte si, že by mohlo bejt buď ucpaný DPFko, nebo nějaký potrubí, a tak to tlakem komprese časem poškodilo čidlo G450 (proto to psalo, že je signál moc velkej) a teď to kvůli zanešenýmu průniku hlásí, že je signál příliš nízkej? Pomohlo by nějakou dobu podržet plyn ve vysokejch otáčkách před regenerací a při regeneraci a udělat další? Ještě jsem někde slyšel, že někomu pomohlo vyčistit EGRák. A taky by mě zajímalo, jestli bych to nemohl nějak profoknout pumpou, např. ty dvě hadičky, co vedou do čidla G450. Nepoškodilo by to něco? A měl by motor běžet, anebo bejt vyplej? A měl bych jednu hadičku ucpat, či je to jedno? Díky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek_RS2 Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 zkuste to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 Ako s autom jazdis?Na nizkych otackach? Obcas tie TDIcka totiz potrebuju aj vytocit do maxima. Presne kvoli tymto pripadom. Odporucil by som ho zobrat na cestu a parkrat ho vytocit do max otacok. Urcite by som to nerobil pri stati. Cidlo meria tlak v potrubi... Ak ho prefuknes, tak by sa nemalo nic stat, kedze jedine co, tak mu das viac tlaku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SRowars Vloženo 21. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2017 V 17. 4. 2017 na 19:21, r_e_n_e napsal: Ako s autom jazdis?Na nizkych otackach? Obcas tie TDIcka totiz potrebuju aj vytocit do maxima. Presne kvoli tymto pripadom. Odporucil by som ho zobrat na cestu a parkrat ho vytocit do max otacok. Urcite by som to nerobil pri stati. Cidlo meria tlak v potrubi... Ak ho prefuknes, tak by sa nemalo nic stat, kedze jedine co, tak mu das viac tlaku... S autem právě že jezdím v celku ve vysokejch otáčkách. Ok a proč bys to nedělal při stání? Jinak dobře, díky moc za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 21. Duben 2017 Sdílet Vloženo 21. Duben 2017 (editace) Odporucam si precitat tento postup: http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/87786-Cleaning-a-blocked-DPF Editováno: 21. Duben 2017, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.