Publikováno Duben 16, 20178 r Zdravím, mám problém s dvojkovým Superbem 2.0 TDI-PD (BMP), r. v. 2008... Nejdřív se rozsvítila emisní kontrolka motoru a na diagnostice mi vyjel tento výpis (viz obr. 1). Pak sem vyměnil tenhle senzor, adaptoval a spustit regeneraci filtru pevnejch částic. Všechno zhaslo, ale následnej den se rozsvítil znovu filtr pevnejch částic (předpokládám, že opět regenerace), kterej pak zhlasl, avšak po dalším nastartování se rozsvítila zas emisní kontrolka. Po opětovným napíchnutí na diagnostiku, to hlásí zas toto (obr. 2). Nevíte, prosím, co náhodou s tím? Díky. Upraveno Duben 16, 20178 r od Pawouk Upraven název tématu.
Duben 17, 20178 r Ja to tipujem na zaneseny DPF filter. Nepomohla mu ani regeneracia a je s nim amen. Upraveno Duben 17, 20178 r od r_e_n_e
Duben 17, 20178 r Autor Díky za odpověď. Zkusím teda načíst to DPFko, nicméně to už jsem zkoušel a nic to nenalezlo. Je možný, že to na to nemá senzor? Jinak myslíte si, že by mohlo bejt buď ucpaný DPFko, nebo nějaký potrubí, a tak to tlakem komprese časem poškodilo čidlo G450 (proto to psalo, že je signál moc velkej) a teď to kvůli zanešenýmu průniku hlásí, že je signál příliš nízkej? Pomohlo by nějakou dobu podržet plyn ve vysokejch otáčkách před regenerací a při regeneraci a udělat další? Ještě jsem někde slyšel, že někomu pomohlo vyčistit EGRák. A taky by mě zajímalo, jestli bych to nemohl nějak profoknout pumpou, např. ty dvě hadičky, co vedou do čidla G450. Nepoškodilo by to něco? A měl by motor běžet, anebo bejt vyplej? A měl bych jednu hadičku ucpat, či je to jedno? Díky.
Duben 17, 20178 r Ako s autom jazdis?Na nizkych otackach? Obcas tie TDIcka totiz potrebuju aj vytocit do maxima. Presne kvoli tymto pripadom. Odporucil by som ho zobrat na cestu a parkrat ho vytocit do max otacok. Urcite by som to nerobil pri stati. Cidlo meria tlak v potrubi... Ak ho prefuknes, tak by sa nemalo nic stat, kedze jedine co, tak mu das viac tlaku...
Duben 21, 20178 r Autor V 17. 4. 2017 na 19:21, r_e_n_e napsal: Ako s autom jazdis?Na nizkych otackach? Obcas tie TDIcka totiz potrebuju aj vytocit do maxima. Presne kvoli tymto pripadom. Odporucil by som ho zobrat na cestu a parkrat ho vytocit do max otacok. Urcite by som to nerobil pri stati. Cidlo meria tlak v potrubi... Ak ho prefuknes, tak by sa nemalo nic stat, kedze jedine co, tak mu das viac tlaku... S autem právě že jezdím v celku ve vysokejch otáčkách. Ok a proč bys to nedělal při stání? Jinak dobře, díky moc za odpověď.
Duben 21, 20178 r Odporucam si precitat tento postup: http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/87786-Cleaning-a-blocked-DPF Upraveno Duben 21, 20178 r od r_e_n_e
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.