Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

 

mám problém s dvojkovým Superbem 2.0 TDI-PD (BMP), r. v. 2008... Nejdřív se rozsvítila emisní kontrolka motoru a na diagnostice mi vyjel tento výpis (viz obr. 1). Pak sem vyměnil tenhle senzor, adaptoval a spustit regeneraci filtru pevnejch částic. Všechno zhaslo, ale následnej den se rozsvítil znovu filtr pevnejch částic (předpokládám, že opět regenerace), kterej pak zhlasl, avšak po dalším nastartování se rozsvítila zas emisní kontrolka. Po opětovným napíchnutí na diagnostiku, to hlásí zas toto (obr. 2). Nevíte, prosím, co náhodou s tím? Díky.

2.jpg

1.jpg

Upraveno od Pawouk
Upraven název tématu.

Ja to tipujem na zaneseny DPF filter.

Nepomohla mu ani regeneracia a je s nim amen.

Upraveno od r_e_n_e

načti hodnoty DPFka a uvidíš zanesení

  • Autor

Díky za odpověď. Zkusím teda načíst to DPFko, nicméně to už jsem zkoušel a nic to nenalezlo. Je možný, že to na to nemá senzor?
Jinak myslíte si, že by mohlo bejt buď ucpaný DPFko, nebo nějaký potrubí, a tak to tlakem komprese časem poškodilo čidlo G450 (proto to psalo, že je signál moc velkej) a teď to kvůli zanešenýmu průniku hlásí, že je signál příliš nízkej? Pomohlo by nějakou dobu podržet plyn ve vysokejch otáčkách před regenerací a při regeneraci a udělat další? Ještě jsem někde slyšel, že někomu pomohlo vyčistit EGRák. A taky by mě zajímalo, jestli bych to nemohl nějak profoknout pumpou, např. ty dvě hadičky, co vedou do čidla G450. Nepoškodilo by to něco? A měl by motor běžet, anebo bejt vyplej? A měl bych jednu hadičku ucpat, či je to jedno? Díky.

Ako s autom jazdis?Na nizkych otackach?

Obcas tie TDIcka totiz potrebuju aj vytocit do maxima. Presne kvoli tymto pripadom.

Odporucil by som ho zobrat na cestu a parkrat ho vytocit do max otacok. Urcite by som to nerobil pri stati.

Cidlo meria tlak v potrubi... Ak ho prefuknes, tak by sa nemalo nic stat, kedze jedine co, tak mu das viac tlaku...

  • Autor
V 17. 4. 2017 na 19:21, r_e_n_e napsal:

Ako s autom jazdis?Na nizkych otackach?

Obcas tie TDIcka totiz potrebuju aj vytocit do maxima. Presne kvoli tymto pripadom.

Odporucil by som ho zobrat na cestu a parkrat ho vytocit do max otacok. Urcite by som to nerobil pri stati.

Cidlo meria tlak v potrubi... Ak ho prefuknes, tak by sa nemalo nic stat, kedze jedine co, tak mu das viac tlaku...

 

S autem právě že jezdím v celku ve vysokejch otáčkách. Ok a proč bys to nedělal při stání? Jinak dobře, díky moc za odpověď.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.