pajatitis Vloženo 21. Květen 2017 Sdílet Vloženo 21. Květen 2017 Zdravím vás, potřeboval bych poradit. Jsem amatér v opravě aut a včera jsem si měnil stabilizační tyčku na levé straně, jenže jsem jí úplně nedotáhl a tyčka mi v podvozku bouchala.. Tak jsem dnes zvedl auto, že jí dotáhnu a najednou při zvedání heverem mi z podvozku upadl kus pružiny z tlumiče. Je to urvané odspodu zhruba asi 10 cm, takže pružina je teď stále vcelku jen kousek chybí. Je to velký problém? a mohlo to být tou tyčkou? Děkuji za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 otázkou je, co tam vlastně bouchalo. Praskání prvního závitu pružiny je ralativně častá závada s nedotaženou tyčkou to velmi pravděpodobně nesouvisí. Můžeto být závada staršího data. Pružina by se měla správně vyměnit (obě), ale dá se jezdit i s prasklou - hodně lidí ani o tom neví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajatitis Vloženo 22. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 A nehrozí nějaká další závada, když to zatím takhle nechám? Popř. co hrozí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 Tak může to vydávat nejrůznější pazvuky a nějakým způsobem je tím ovlivněno "naladění" podvozku, což se může projevit na pneumatikách, resp. jízdních vlastnostech. Určitě to výhledově pořeš, není ale nutné kvůli tomu auto hned odstavovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...