Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim,
Fabia I, 1.2 HTP, 47 kW, 80000 km, rozvody nestrngaju...
Pisem dotaz tu, lebo mi uz takmer dosli moznosti. Cca pred zaciatkom zimy som si vsimol (vtedy mal motor cca 72000 km), ze mi klesa postupne chladiacia kvapalina (nie vela, mozno 1-2 dcl / 1000 km. Priblizne v tom istom case (nemozem sa zarucit, nemam to odstopovane) zacal motor hned po starte vynechavat na 1 valec. Stacilo parkrat pridat plyn a vsetko OK (ak som pyn nepridaval, tak sa znormalizoval aj sam, ale obcas zasvietila kontrola emisiiii. Pripisoval som to tomu, ze boli este originalne sviecky (12000 cez limit), tak som ich vymenil za nejake BRISKY (cislo nepamatam, ale urcene pre tento motor). Skutocne, cely zimu motor aj pocas najtuchsich mrazov startoval na tuknutie a ziaden problem a prestala sa stracat aj kvapalina. Po otepleni na jar sa problem opat nahlasil. Vynechavanie 1 valca, plus opat som musel dolievat kvapalinu (olej bol a je normalka, ziadna emulzia). Mechanik zistil, ze vynechava prvy valec, tak v prvom kroku prehodil 1. a 2. zapalovaci modul. V druhom kroku (o nejaky cas) prehodil aj 1. a 2. sviecku. Vysledok zakazdym rovnaky. 2-3 dni ziaden problem a potom postupne zacal po starte motor zaskubavat. Moja teoria je, ze by mohla byt nejaka netesnost, ktora zapricinuje odtok pretlakovanej kvapaliny do valca a ten sa potrebuje par sekund vypalit a potom je to OK (len to by bol speneny aj olej, nie?). Ak vypnem motor, tak je potrebnych nejakych 15-30 minut, aby po nastartovani zacal vynechavat valec.
Diagnostika zakazdym ukazala vynechavanie prveho valca. Ziadne ine chyby.
Neviete poradit?
Dakujem.

Pokiaľ by to bolo tak ako popisuješ z výfuku by ti siel biely dym pri tom prvom štarte. Z oleja by sa ti urobila emulzia ale ak by voda tiekla priamo do oleja.... Vyzerá to na výmenu tesnenia pod hlavou valcov...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.