Přejít na obsah

Roman Gajdos

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Roman Gajdos

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravim, v januari som odstavil svoju staru 1.2 HTP, 47 kW, 2003 fabiu (kvoli baterii, ktora nezvladala vtedajsie mrazy a objednal novu). Medzitym som pouzival iba na novu Fabku 3, 2018. Po 3 mesiacoch som nahodil novu baterku, ze idem auto uz predat ale neda sa nastartovat. Toci, toci, toci a nic. Obcas akoby aj nieco naskakovalo ale nic. Tak som zhodil zatky vaciek a asi to bude skocene... Vie niekto potvrdit? Vdaka.
  2. Bolo to preberane tu (a vraj je to normalne... si robia srandu asi):
  3. Zdravim, mam fabiu 3, 1.0 TSI, 81 kW po facelifte. Pri radeni (je uplne jedno z akeho na aky prevodovy stupne), konkretne pri pustani spojky, sa ozve take jemne kovove cvaknutie/lupnutie z motoroveho priestoru. Ale robi to len pri zahriatom prevodovom ustrojenstve (nie teplota motora, ktora je takmer okamzite 90 st. ale az po 15-20 minutach jazdy, kedy uz je to zohriate 'vsetko naokolo'). V zime to je vcelku ok (lebo zaberie urcity cas, kym sa vsetko zohreje) ale nastupom letnych horucav je nastup cvakania/lupnutia daleko skor... Brat ma ten isty motor (Fabia 3 ale pred faceliftom) a ma to iste. Bol s tym v servise a mechanik nieco vravel o nejakej suciastke pri spojke (unasac), ktora sa vplyvom tepla roztiahne a ze sa s tym neda nic robit. Ak sa rozbieham fakt pomalicky a necham otacky spadnut pomerne nizko (povedane inac, ked s tym jazdim ako s autobusom), tak sa neozyva nic... Nestretol sa s tym niekto, prosim? Dost to otravuje, najma ked idem v zapchach alebo useky, kde je potrebne casto radit.... Dakujem.
  4. Zdravim, Fabia I, 1.2 HTP, 47 kW, 80000 km, rozvody nestrngaju... Pisem dotaz tu, lebo mi uz takmer dosli moznosti. Cca pred zaciatkom zimy som si vsimol (vtedy mal motor cca 72000 km), ze mi klesa postupne chladiacia kvapalina (nie vela, mozno 1-2 dcl / 1000 km. Priblizne v tom istom case (nemozem sa zarucit, nemam to odstopovane) zacal motor hned po starte vynechavat na 1 valec. Stacilo parkrat pridat plyn a vsetko OK (ak som pyn nepridaval, tak sa znormalizoval aj sam, ale obcas zasvietila kontrola emisiiii. Pripisoval som to tomu, ze boli este originalne sviecky (12000 cez limit), tak som ich vymenil za nejake BRISKY (cislo nepamatam, ale urcene pre tento motor). Skutocne, cely zimu motor aj pocas najtuchsich mrazov startoval na tuknutie a ziaden problem a prestala sa stracat aj kvapalina. Po otepleni na jar sa problem opat nahlasil. Vynechavanie 1 valca, plus opat som musel dolievat kvapalinu (olej bol a je normalka, ziadna emulzia). Mechanik zistil, ze vynechava prvy valec, tak v prvom kroku prehodil 1. a 2. zapalovaci modul. V druhom kroku (o nejaky cas) prehodil aj 1. a 2. sviecku. Vysledok zakazdym rovnaky. 2-3 dni ziaden problem a potom postupne zacal po starte motor zaskubavat. Moja teoria je, ze by mohla byt nejaka netesnost, ktora zapricinuje odtok pretlakovanej kvapaliny do valca a ten sa potrebuje par sekund vypalit a potom je to OK (len to by bol speneny aj olej, nie?). Ak vypnem motor, tak je potrebnych nejakych 15-30 minut, aby po nastartovani zacal vynechavat valec. Diagnostika zakazdym ukazala vynechavanie prveho valca. Ziadne ine chyby. Neviete poradit? Dakujem.
×
×
  • Vytvořit nový...