Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Omlouvám se ale nechci zakládat nové téma. Rád bych koupil nové svíčky ale potřeboval bych poradit/doporučit jaké koupit.S ohledem na cenu vs. spolehlivost. Díky za odkazy.

Vloženo
před 4 hodinami, czbob napsal:

Omlouvám se ale nechci zakládat nové téma. Rád bych koupil nové svíčky ale potřeboval bych poradit/doporučit jaké koupit.S ohledem na cenu vs. spolehlivost. Díky za odkazy.

Zakládají se zde témata na kdejakou kravinu a ty se zeptáš na svíčky v tématu, které s nimi nemá skoro nic společného... Vytvořeno nové téma a příspěvky přesunuty.

  • o 3 roky později...
Vloženo

Zdravím, snad to chápu dobře, že tohle je aktivní téma.


O3 1.2 TSI CYVB začala při 99 000 km, startovat až na druhý pokus, žádné chyby zapsané v řídící jednotce. Koupil jsem NGK PZKER7A8EGS místo Bosch. Z hlavy jsem vymontoval Bosch, jedna měla podivně zamaštěný závit od šestihranu až 5 mm k jiskřišti a jakoby ožehnutou keramiku. Moc se mi nezdá, že by automechanik jeden závit namazal a ostatní ne. Myslím si, že závity svíček se nemají mazat, protože hrozí poničení závitu.


Motor se svíčkami NGK (made in Japan) startuje bez problémů, možná lepší volba než Bosch (made in China).

 

 

Bosch made in China.jpg

  • o 4 roky později...
Vloženo (editace)

Zdravím, potvrdzujem skúsenosť so sviečkami NGK vs Bosch. Mám Seat Leon 1.2 tsi ea211 77kw, ročník 2014 najazdené 170 tis. km.

Cca vo februári tohto roku som si všimol že mi na studeno trochu vynecháva motor. Zistil som že som zabudol vymeniť sviečky a majú už 70 tis.km. Vymenil som ich za rovnaký typ (Bosch). Trhanie bolo menšie ale stále bolo. Vymenil som zapalovacie cievky a senzor vačkovej hriadele (vyhadzovalo mu chybu). Trhanie bolo už len občasné ale stále bolo. Neskôr v teplých mesiacoch prestalo úplne. Teraz na jeseň ako sa schladilo to začalo znova. Na počítači mechanikovi ukazovalo že to robí na 3 valcoch. Na jeho odporučenie sa sviečky Bosch (len po 9 mesiacoch používania) vymenili za NGK 93231 a trhanie prestalo úplne (klop klop dúfam že to vydrží).

Editováno: , autor: MichalU
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dodám, že v motoru CVYB jsem zkusil i svíčky Brisk (chtěl jsem být patriot), ale po utažení předepsaným momentem byla orientace vnější elektrody zcela chaotická, tedy mimo toleranci +/- 30 °. Je tu ještě jedná "proměnná" a to je životnost zapalovací cívky. TSI motory už cívky "nežerou" po 30 000 až 40 000 km jako FSI motory, ale i tak životnost zapalovací cívky bych odhadoval na 100 000 km až 150 000 km. Dobré zkušnosti mám s cívkami NGK a Eldor.

Vloženo (editace)

Ve firemním voze sice 1.4 TSi ale EA211 a cívky jsou po 480K km pořád původní 🙂. Na autě se měnila pouze spojka, ramena a brzdy (brzdy třikrát). Dokonce tam jsou i původní rozvody a jen se kontrolují dle servisu...

Editováno: , autor: LosDavos

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...