matkojajo Vloženo 29. Červen 2017 Sdílet Vloženo 29. Červen 2017 (editace) Zdravím Vás, mám menší problém. Predvčerom sa mi stala situácia, že som prešiel asi 4 km zastavil som a všimol som si slabučký dym z pod kapoty. Ako sa nachádza naľavo hore výfuk a napravo od neho až tak sa nevyznám či je turbo alebo nejaké čerpadlo paliva, tak z pod neho mi vychádzal dym ako keby ste zahasili zápalku a vychádza z nej dym tak to malo podobnu konzistenciu. na fotkách je to trošku priblíženie z ktorej časti to ide. Vlastne pod tým čerpadielkom či čo to je je jedna hadica taka ako keby poliata s niečim a pravdepodobne to šlo stamať. po chvíľke státia to prestalo a potom už nedymilo, viete mi povedať čo by mohla byť príčina či niekde presakuje olej alebo nafta alebo či to môže byť vážne? Editováno: 29. Červen 2017, autor: matkojajo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 17. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2017 Pokud vidím co si myslím, tak nejspíš ti šel dým od DPF filtr to se může snadno stát, při regeneraci mívá 600 stupňů to už leda cos donutí doutnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matkojajo Vloženo 18. Srpen 2017 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2017 (editace) ano je to možné že je to dym z DPF filtra, ale vec je taká že ten dym by nemal ísť od z motorovej časti takže predpokladam že je možnosť že nejake tesnenie je tam už zlé a okolo neho to preniká ja to zistim že dymí tak že za jazdy mi to nasaje do kabiny a smrdi mi ako keby horel motor .... - druhá vec je to čo je šípka na tu hadicu niečo na ňu kvapká z hora a neviem odkial a čo to je či olej či nafta či čo, a časom ta tekutina môže prepáliť hadicu. Nad nou je asi vysokotlakové čerpadlo pokiaľ sa nemýlim je možné že je v nom taka teplota, že ked znekadial kvapka na tu hadicu dole že je ta tekutina taka horúca? šiel som nedávno do chorvátska a po takých cca 700 km pri jazde 135 km/h vkuse to znovu zadymilo, čo si myslím že pri takej rýchlosti sa nemá prečo naraz toľko sadze vypaľovať v DPF keďže pri takej rýchlosti sa to vypaľuje priebežne, či sa mýlim? Editováno: 18. Srpen 2017, autor: matkojajo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 18. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2017 To se opravdu mýlíš. Saze průběžně přibývají za všech jízdních režimů, jen na té dálnici nejpomaleji. Objednej si nějaký bluetooth adaptér do OBD zásuvky, nainstaluj VAG DPF a uvidíš sám. Při dálničním provozu se DPF vypaluje každých cca 800 km, při městském klidně po 300 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matkojajo Vloženo 18. Srpen 2017 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2017 takže, je možné že mam na filtri niekde zlé tesnenie, že to presakuje a dymí do motora? ale tak či tak niečo horúce musí kvapkať na tú hadicu čo je vyznačené a to tiež neviem čo je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matkojajo Vloženo 22. Srpen 2017 Autor Sdílet Vloženo 22. Srpen 2017 takže dym mi vychádza z pod turba a iba raz za čas, kde sa nachadza filter pevnych častíc? tam niekde okolo turba? viete o niekom v okolí KE, kto by to vedel spraviť alebo sa na to pozrieť? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.