Přejít na obsah

matkojajo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení matkojajo

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdravím, potreboval by som poradiť, ráno po celonočnom státi keď naštartujem auto Fabia 2 1.6 TDI 66 kW 2010 tak na voľnobehu nepravidelne ide a cuká ním až sa auto jemne kolíše. Auto to robí aj za v teplom stave na voľnobehu, ale nie za každým. Všimol som si, že ak som zapol klimu tak to prestalo a keď som ju vypol tak hned znovu začalo. Vedel by mi niekto pomôcť, čo by mohol byť problém? Bol na ňom menený aj ventil regulátoru tlaku paliva.
  2. čaute mam otázku, raz za čas mi dymí v motore pravdepodobne ked sa vypaľuje filter pevnych častíc, pravdepodobne to bude nejaké tesnenie, má s týmto niekto skúsenosť? aké náročné je pretesniť DPF? dakujem za odpoveď
  3. takže dym mi vychádza z pod turba a iba raz za čas, kde sa nachadza filter pevnych častíc? tam niekde okolo turba? viete o niekom v okolí KE, kto by to vedel spraviť alebo sa na to pozrieť?
  4. takže, je možné že mam na filtri niekde zlé tesnenie, že to presakuje a dymí do motora? ale tak či tak niečo horúce musí kvapkať na tú hadicu čo je vyznačené a to tiež neviem čo je
  5. ano je to možné že je to dym z DPF filtra, ale vec je taká že ten dym by nemal ísť od z motorovej časti takže predpokladam že je možnosť že nejake tesnenie je tam už zlé a okolo neho to preniká ja to zistim že dymí tak že za jazdy mi to nasaje do kabiny a smrdi mi ako keby horel motor .... - druhá vec je to čo je šípka na tu hadicu niečo na ňu kvapká z hora a neviem odkial a čo to je či olej či nafta či čo, a časom ta tekutina môže prepáliť hadicu. Nad nou je asi vysokotlakové čerpadlo pokiaľ sa nemýlim je možné že je v nom taka teplota, že ked znekadial kvapka na tu hadicu dole že je ta tekutina taka horúca? šiel som nedávno do chorvátska a po takých cca 700 km pri jazde 135 km/h vkuse to znovu zadymilo, čo si myslím že pri takej rýchlosti sa nemá prečo naraz toľko sadze vypaľovať v DPF keďže pri takej rýchlosti sa to vypaľuje priebežne, či sa mýlim?
  6. Zdravím Vás, mám menší problém. Predvčerom sa mi stala situácia, že som prešiel asi 4 km zastavil som a všimol som si slabučký dym z pod kapoty. Ako sa nachádza naľavo hore výfuk a napravo od neho až tak sa nevyznám či je turbo alebo nejaké čerpadlo paliva, tak z pod neho mi vychádzal dym ako keby ste zahasili zápalku a vychádza z nej dym tak to malo podobnu konzistenciu. na fotkách je to trošku priblíženie z ktorej časti to ide. Vlastne pod tým čerpadielkom či čo to je je jedna hadica taka ako keby poliata s niečim a pravdepodobne to šlo stamať. po chvíľke státia to prestalo a potom už nedymilo, viete mi povedať čo by mohla byť príčina či niekde presakuje olej alebo nafta alebo či to môže byť vážne?
  7. no ja som tak isto menil hadičky pred pár dňami tak uvidím ako to dopadne, ale mám pocit, že ako máš vstrek, tak z predu no až tak sa v tom nevyznam, tak je niečo prišrubované a vidno tam závity tak tie závity sú také ako trochu mokré oproti ostatných vstrekom, tak budem to ďalej sledovať, rozmýšľam ešte nad výmenou tesniaceho krúžku vstrekovacej trisky, alebo už netuším odkial to tam môže byť, a či je to vôbec nafta alebo olej či tam odnekial nepretláča.
  8. no ja som bol u servisaka sme to cele vystriekali do sucha a take dobré 2 hodiny šlo auto na parkovisku a nič, až následne po takych 3 mesiacoch som tam znovu našiel nejaku tú naftu, cez týžden idem vymeniť také maličké tesnenie čo tam je a uvidíme či to pomôže
  9. presne ten istý problém mám aj ja, nafta pri vstreku od vodičovej strany, kde môže byť problém? snad to nie je nič vážne a len niečo ako tesnenie
  10. vdaka za rady, všetko je opavené a stierať frčí
  11. čaute, takže problém som našiel, káblik presnejšie zeleno biely roztrhnuty a dalšie zeleno červeny natrhnuty a čierny čo je asi hlavny privod zatial cely ale už oblankovany :), je nejaka možnosť dať tu spojku (gumu) pred stamať aby som to spravil? dosť ťažký prístup tam je
  12. Ďakujem, skusím sa na to pozrieť a dám vedieť ako som dopadol, či nájdem prerušenie, alebo nie, ak nie tak netuším ako vymením celý káblik a ako je potom možné ked prepojím hnedý so zeleno/bielym že stierač stiera ak by bol zeleno biely prelomený niekde?
  13. Pri zapnutom stierači mam zelenobiely oproti čiernému cca 4V a pri vypnutom 5,5V, a pri zapnutom stierači je tam mínus, ako zistím kde by mohol byť káblik prerušený, pravdepodobne iba ten zeleno/biely môže byť prerušený však. prerušenie asi iba v tých spojkách na dverách a na piatych dverách a možno aj od páčky?
  14. Zdravím, mám podobný problém so zadným stieračom. Keď zatlačím páčku tak sa nič nedeje ale ostrekovač strieka. Rozobral som zadné dvere a zistil som, že na konektore ku motorčeku mám kábliky v tom poradí ako píšem, čierny, zeleno červený, zeleno biely, a hnedý, ak prepojím navzájom zeleno bielý a hnedý tak stierač stiera stále aj v prípade, že páčka je vypnutá. Kde môže byť problém? Páčku a volant som ešte nerozoberal. Je možné že je problém s relé alebo niekde inde?
×
×
  • Vytvořit nový...