Wittmann Vloženo 10. Listopad 2019 Vloženo 10. Listopad 2019 to by ti měl říct, ten kdo to měřil Citovat
KarlosTDi Vloženo 3. Prosinec 2019 Vloženo 3. Prosinec 2019 Zdravím, tak zas po dvou letech emiste + STP No a emisema sem neprošel !!! respektive limit kouřivosti je max 1,0 což jsem splnil, ane nevyhověl na max rozptyl měření, což je tuším 0,2 a mě top kouřilo 0,9 - 0,3 - 0,8 - 0,17 - 0,9 - 0,6 apod, zkoušel to 9x ... každopádně mě nasralo, že auto nekouří víc než má, ale neprojde to kvůli velkým odchylkám, tzn. kdyby to kouřilo 4x po sobě 0,99 tak je to OK když jednou 0,1 a podruhé 0,4 tak neprojdete Borec z emisí mi hned ve dveřích řekl že čeká problém, vzal mě jen na zkoušku ... Možná na to jen strašně šlapal, protože to proturoval (což jsem čekal) ale hned jak klesly otáčky tak zas plnej atd. Přišlo mi to strašně rychle po sobě že se motor nestihl vzpamatovat ale asi to tak má být, nechce se mi věřit že by si jen tak řekl o úplatek :( každopdáně nalil sem aditivum, vyměnil vzduchovej filtr a zkusím to jinde :) Citovat
KarlosTDi Vloženo 22. leden 2020 Vloženo 22. leden 2020 zapomněl jsem napsat výstup, jiné STK resp. emise a vše prošlo OK ... kouřivost 0,63 - rozptyl měření 0,20 (limit 0,25). Oproti původnímu měření obrovský rozdíl ... měnil jsem jen vzduchový filtr a dal aditivum do nafty. Rozdíl myslím vznikl tím šlapáním na plyn "volná akcelerace" je až 5s, ale první měření byla 1 až 2s tzn. že na to šlapal zbytečně rychle po sobě. doplním je najeto 250.000km Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.