Pawouk Vloženo 9. leden 2021 Vloženo 9. leden 2021 Jednu pravděpodobnou variantu máš napsanou o pár příspěvků výš od @suri. Četl jsi vůbec celé téma? Citovat
_Michal_13 Vloženo 28. Listopad 2021 Vloženo 28. Listopad 2021 Zdravím, ano četl jsem celé téma. A nejen toto tady. Pár tipů samozřejmě vnímám, ale zmínky o vyřešení problému je minimum. Navíc je zde zmiňováno kolísání výkonu při plném sešlápnutí plynu, což u mě naopak způsobuje odtsranění problému. Navíc na vyšších převodových stupních, což opět mému popisu neodpovídá. Takže jsem uvedl můj mírně odlišný problém, se kterým si servisy nevědí rady. Bohužel ani zde na fóru jsem přinosnou reakci nezaznamenal. Takže asi mám nějaký unikántí problém. I tak děkuji za reakci Michal Citovat
Kaiden Vloženo 28. Srpen 2023 Vloženo 28. Srpen 2023 Zdravím, 1.4 TSI 90kW - mám zřejmě podobný problém jako několik přispěvatelů. V mém případě to vypadá jako by se auto pokoušelo zapínat turbo ale bez výsledku. Děje se tak při pokusu zrychlit (větší přidání plynu) na 5 nebo 6 převodu někde mezi 1500 -3000 ot. Ozve se menší rána a auto sebou škubne - opakovaně dokud člověk nedá trochu nohu z plynu. Děkuji za reakce. Citovat
Pishinger Vloženo 28. Srpen 2023 Vloženo 28. Srpen 2023 Zdravím, 1.4 TSI 90kw combi. Mám podobný problém jako několik zde přispívajících, ale závažnějšího charakteru. Při přidání plynu na 5 a 6 stupni někde při 1500 - 2800 ot. se ozve náraz a auto sebou škubne. Toto škubání se opakuje bez zrychlování dokud se nepoleví s plynem. Typuji že problém s turbem. Děkuji za veškeré reakce. Citovat
_Michal_13 Vloženo 18. Listopad 2023 Vloženo 18. Listopad 2023 V 9. 1. 2021 na 14:11, _Michal_13 napsal: Ahoj. Mám podobný problém na své Octavii 1.4 TSI, najeto 150k. R.v. 2009. Při pozvolných rozjezdech kolísá výkon. Jako bych mírně "pumpoval" na plynu. Cca ve vteřinových cyklech. Vnímám to jen na jedničku, míň na dvojku. Vyřeší se to v okamžiku, kdy sešlápnu plyn víc a rozjedu se svižně. Diagnostika nic. V servisu zkoušeli měnit svíčky, ale nic. Co by to mohlo být a jak to ověřit? Nějaká skřítcí klapka, chyba regulace, nějaká vadná sonda? Turbo? Díky moc za tipy Michal Tak nakonec jsem nechal udělat GO motoru a bylo to ucpané (zakarbonované) sání+odlomené částí pístu mezi kroužky (komprese pouze 7-8). Teď už vše klape. Díky Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.