Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj. Zpozoroval jsem na své 1,2/63kW TSI rv.2010 podivnou věc při krátké jízdě do prudkého kopce na jedničku (300 m  rychlostí 20km/h). Auto po chvíli jízdy zakouří a když zastavím,  stoupne volnoběh, jako by se do sání dostal olej nebo něco. Druhá věc s tím spojená je, že když jedu  za hodinku zpět, tak po na startování se objeví klasické zarachtání rozvodů, které se tu řeší jinde mnohokrát a můj motor na něj díkybohu netrpí (preventivní výměna). Řekl jsem si, jestli trocha toho oleje nechybí někde pro správnou funkci napínáku. Přeměřil jsem hladinu a opravdu klidně dvě deci takto umí zmizet. Jinak motor nebere nic. Můj dotaz - Nevíte, co by to mohlo být  a máte s tím zkušenost? Snažím se zatím prudkým kopcům vyhýbat.

Editováno: , autor: Geonova
překlep
Vloženo

Nic podobného jsem nikdy neslyšel. Ovšem některé 1.2 TSI mají vysokou spotřebu oleje. Jednu takovou jsem měl, nicméně ve firmě nebyla a není vůle to řešit, takže se olej neustále doplňuje. Shodou okolností je to také ročník 2010 (nejhorší), kouř z výfuku nebyl nikdy pozorován. Rachocení rozvodů je u tohoto motoru standard - to, že máš rozvody vyměněné, nic neznamená, rachotí to obvykle znovu. Ale na to jsou zde jiná témata.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...