Geonova Vloženo 15. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2017 (editace) Ahoj. Zpozoroval jsem na své 1,2/63kW TSI rv.2010 podivnou věc při krátké jízdě do prudkého kopce na jedničku (300 m rychlostí 20km/h). Auto po chvíli jízdy zakouří a když zastavím, stoupne volnoběh, jako by se do sání dostal olej nebo něco. Druhá věc s tím spojená je, že když jedu za hodinku zpět, tak po na startování se objeví klasické zarachtání rozvodů, které se tu řeší jinde mnohokrát a můj motor na něj díkybohu netrpí (preventivní výměna). Řekl jsem si, jestli trocha toho oleje nechybí někde pro správnou funkci napínáku. Přeměřil jsem hladinu a opravdu klidně dvě deci takto umí zmizet. Jinak motor nebere nic. Můj dotaz - Nevíte, co by to mohlo být a máte s tím zkušenost? Snažím se zatím prudkým kopcům vyhýbat. Editováno: 15. Říjen 2017, autor: Geonova překlep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2017 Nic podobného jsem nikdy neslyšel. Ovšem některé 1.2 TSI mají vysokou spotřebu oleje. Jednu takovou jsem měl, nicméně ve firmě nebyla a není vůle to řešit, takže se olej neustále doplňuje. Shodou okolností je to také ročník 2010 (nejhorší), kouř z výfuku nebyl nikdy pozorován. Rachocení rozvodů je u tohoto motoru standard - to, že máš rozvody vyměněné, nic neznamená, rachotí to obvykle znovu. Ale na to jsou zde jiná témata. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.