andy109 Vloženo 31. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2017 (editace) koncovka vyfuku je cela cierna nielen nejaky povlak ale riadna vrstva. V skodovke mi menili cidla na EGR ventile ktore to vraj sposobili ale to nepomohlo. tiez mi trochu vibruje auto pri otackach od 1000 do 1700 kde je to hlavne citit na volante. Mam podozrenie ze by to mohli byt vstreky ale diagnostika ukazuje ze su v poriadku a v skodovke to nechcu riesit v ramci garancky. Neviem ci je to normalne ale nieco mi syci zo spodnej zadnej casti. auto ma najazdene 120 000 km rocnik 2014. Editováno: 31. Říjen 2017, autor: andy109 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 23. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2017 Jestli máš silný povlak černých sazí ve výfuku tak to nemůže být nic jiného než popraskaný DPF, protože i kdyby auto mělo vstřiky v nejhorší možné kondici, nefungovali žádné ventily a pod. tak se přes filtr ty částice stejně nedostanou, způsobilo by to časté regenerace a nakonec ucpání filtru, ale ne černý výfuk... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rawac Vloženo 23. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2017 (editace) Zrovna včera jsem měl auto na zvedáku (kvůli kontrole zadních ložisek a jejich budoucí výměně) a kontroloval jsem si i výfuk, jestli nezačíná "černat". Vše okolo konce je čisté a uvnitř na mě dokonce "plechově blýskal", nikde ani náznak mouru. Najeto mám aktuálně +- 122 tkm, auto (viz podpis), výfuk i DPF původní. Pokud správně funguje DPF (i když auto blbě spaluje, tak by přes nej ten bordel neměl projít), konec je čistý; pokud nefunguje či byl odstraněný, je konec černý, zahnojený. Je možné, že to bude nakonec něco jiného, ale spíš se na 99% přikláním k tomu problému s DPF. Edit: Dotaz je staršího data - víme, co to nakonec bylo? Editováno: 23. Listopad 2017, autor: Rawac Doplnění - edit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy109 Vloženo 29. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2017 V autorizovanom servise v Žiline ma stále presviedcaju ze je to v poriadku, lebo keby bol prasknutý DPF filter tak im to diagnostika ukaze (nieco s tlakom vo vyfuku). Je to este v garancke, tak mam pocit ze to nechcu riesit. Este s tym skusim ist na emisnu ci to prejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2017 na emisích to projde, protože emise tohle neměří. Tlaky můžou fungovat i když je popraskaný, popel být ve výfuku prostě nesmí, jinak nefunguje, nechtějí to řešit protože je to drahé. Filtr může mít vadu z výroby, špatně těsní v pouzdře, nebo měl nějakou vadu, ale jestli máš černý povlak ve výfuku tak na 100 % nefunguje s diagnostikou se můžou jít bodnout. Nevím jak u vás ale u nás od rok 2019 budou na emisích jiná pravidla a ty už prasklý DPF, nebo kuchnutý poznají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy109 Vloženo 30. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 30. Listopad 2017 Tak na koho sa obratit aby mi to spravili v rámci garancky? Ešte skúsim dalsi autorizovaný servis ale kedze sú prepojený tak im to vyhodí ze už som to riešil v inom servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajjja Vloženo 26. leden 2018 Sdílet Vloženo 26. leden 2018 No ale v jiném servisu nemusejí být neschopní patlalové a bude jim to jasné. A myslím, že v garanci to snad servis nestojí nic a mají to zaplacené, nebo se mýlím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 26. leden 2018 Sdílet Vloženo 26. leden 2018 V garanci to servis nestojí nic pouze v případě, že to schválí ŠA. Jinak jdou všechny náklady za nimi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.