Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

koncovka vyfuku je cela cierna nielen nejaky povlak ale riadna vrstva. V skodovke mi menili cidla na EGR ventile ktore to vraj sposobili ale to nepomohlo. tiez mi trochu vibruje auto pri otackach od 1000 do 1700 kde je to hlavne citit na volante. Mam podozrenie ze by to mohli byt vstreky ale diagnostika ukazuje ze su v poriadku a v skodovke to nechcu riesit v ramci garancky. Neviem ci je to normalne ale nieco mi syci zo spodnej zadnej casti. auto ma najazdene 120 000 km rocnik 2014.

Upraveno od andy109

  • 4 týdny později...

Jestli máš silný povlak černých sazí ve výfuku tak to nemůže být nic jiného než popraskaný DPF, protože i kdyby auto mělo vstřiky v nejhorší možné kondici, nefungovali žádné ventily a pod. tak se přes filtr ty částice stejně nedostanou, způsobilo by  to časté regenerace a nakonec ucpání filtru, ale ne černý výfuk...

Zrovna včera jsem měl auto na zvedáku (kvůli kontrole zadních ložisek a jejich budoucí výměně) a kontroloval jsem si i výfuk, jestli nezačíná "černat".

 

Vše okolo konce je čisté a uvnitř na mě dokonce "plechově blýskal", nikde ani náznak mouru. Najeto mám aktuálně +- 122 tkm, auto (viz podpis), výfuk i DPF původní. Pokud správně funguje DPF (i když auto blbě spaluje, tak by přes nej ten bordel neměl projít), konec je čistý; pokud nefunguje či byl odstraněný, je konec černý, zahnojený. Je možné, že to bude nakonec něco jiného, ale spíš se na 99% přikláním k tomu problému s DPF.

 

Edit: Dotaz je staršího data - víme, co to nakonec bylo?

Upraveno od Rawac
Doplnění - edit

  • Autor

V autorizovanom servise v Žiline ma stále presviedcaju ze je to v poriadku, lebo keby bol prasknutý DPF filter tak im to diagnostika ukaze (nieco s tlakom vo vyfuku). Je to este v garancke, tak mam pocit ze to nechcu riesit. Este s tym skusim ist na emisnu ci to prejde.

na emisích to projde, protože emise tohle neměří. Tlaky můžou fungovat i když je popraskaný, popel být ve výfuku prostě nesmí, jinak nefunguje, nechtějí to řešit protože je to drahé. Filtr může mít vadu z výroby, špatně těsní v pouzdře, nebo měl nějakou vadu, ale jestli máš černý povlak ve výfuku tak na 100 % nefunguje s diagnostikou se můžou jít bodnout. Nevím jak u vás ale u nás od rok 2019 budou na emisích jiná pravidla a ty už prasklý DPF, nebo kuchnutý poznají.

  • Autor

Tak na koho sa obratit aby mi to spravili v rámci garancky? Ešte skúsim dalsi autorizovaný servis ale kedze sú prepojený tak im to vyhodí ze už som to riešil v inom servise.

  • 1 měsíc později...

No ale v jiném servisu nemusejí být neschopní patlalové a bude jim to jasné. A myslím, že v garanci to snad servis nestojí nic a mají to zaplacené, nebo se mýlím?

V garanci to servis nestojí nic pouze v případě, že to schválí ŠA. Jinak jdou všechny náklady za nimi.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.