Publikováno Říjen 31, 20177 r koncovka vyfuku je cela cierna nielen nejaky povlak ale riadna vrstva. V skodovke mi menili cidla na EGR ventile ktore to vraj sposobili ale to nepomohlo. tiez mi trochu vibruje auto pri otackach od 1000 do 1700 kde je to hlavne citit na volante. Mam podozrenie ze by to mohli byt vstreky ale diagnostika ukazuje ze su v poriadku a v skodovke to nechcu riesit v ramci garancky. Neviem ci je to normalne ale nieco mi syci zo spodnej zadnej casti. auto ma najazdene 120 000 km rocnik 2014. Upraveno Říjen 31, 20177 r od andy109
Listopad 23, 20177 r Jestli máš silný povlak černých sazí ve výfuku tak to nemůže být nic jiného než popraskaný DPF, protože i kdyby auto mělo vstřiky v nejhorší možné kondici, nefungovali žádné ventily a pod. tak se přes filtr ty částice stejně nedostanou, způsobilo by to časté regenerace a nakonec ucpání filtru, ale ne černý výfuk...
Listopad 23, 20177 r Zrovna včera jsem měl auto na zvedáku (kvůli kontrole zadních ložisek a jejich budoucí výměně) a kontroloval jsem si i výfuk, jestli nezačíná "černat". Vše okolo konce je čisté a uvnitř na mě dokonce "plechově blýskal", nikde ani náznak mouru. Najeto mám aktuálně +- 122 tkm, auto (viz podpis), výfuk i DPF původní. Pokud správně funguje DPF (i když auto blbě spaluje, tak by přes nej ten bordel neměl projít), konec je čistý; pokud nefunguje či byl odstraněný, je konec černý, zahnojený. Je možné, že to bude nakonec něco jiného, ale spíš se na 99% přikláním k tomu problému s DPF. Edit: Dotaz je staršího data - víme, co to nakonec bylo? Upraveno Listopad 23, 20177 r od Rawac Doplnění - edit
Listopad 29, 20177 r Autor V autorizovanom servise v Žiline ma stále presviedcaju ze je to v poriadku, lebo keby bol prasknutý DPF filter tak im to diagnostika ukaze (nieco s tlakom vo vyfuku). Je to este v garancke, tak mam pocit ze to nechcu riesit. Este s tym skusim ist na emisnu ci to prejde.
Listopad 29, 20177 r na emisích to projde, protože emise tohle neměří. Tlaky můžou fungovat i když je popraskaný, popel být ve výfuku prostě nesmí, jinak nefunguje, nechtějí to řešit protože je to drahé. Filtr může mít vadu z výroby, špatně těsní v pouzdře, nebo měl nějakou vadu, ale jestli máš černý povlak ve výfuku tak na 100 % nefunguje s diagnostikou se můžou jít bodnout. Nevím jak u vás ale u nás od rok 2019 budou na emisích jiná pravidla a ty už prasklý DPF, nebo kuchnutý poznají.
Listopad 30, 20177 r Autor Tak na koho sa obratit aby mi to spravili v rámci garancky? Ešte skúsim dalsi autorizovaný servis ale kedze sú prepojený tak im to vyhodí ze už som to riešil v inom servise.
Leden 26, 20187 r No ale v jiném servisu nemusejí být neschopní patlalové a bude jim to jasné. A myslím, že v garanci to snad servis nestojí nic a mají to zaplacené, nebo se mýlím?
Leden 26, 20187 r V garanci to servis nestojí nic pouze v případě, že to schválí ŠA. Jinak jdou všechny náklady za nimi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.