Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čaute, mám problém s autorizovaným servisem. Mám Rapida v záruce a jednoho rána mi odešla elektronika. Rozsvítili se všechny kontrolky, hlásilo to chybu závada airbagu, závada brzd a nevim co ještě. Volal jsem na asistenční službu, cca za hodinu přijeli a auto mi odtáhli do autorizovaného servisu. Po týdnu mi volali, že je to vadný pojistkový box a že ho teda musí vyměnit. Bohužel, že díl není na skladě a že se na něj musí čekat. Po cca týdnu a půl jim přišel díl, ale když ho chtěli namontovat byl kabel k baterii o metr kratší. Prý na Rapida z řízením na pravo. :D Poslali tedy díl zpátky a od té doby se tím zabývají přímo ve škodovce a nevědí si s tím rady. Vždy když volám do servisu, tak mi jen řeknou, že se to řeší ve škodovce a oni s tim nemůžou nic dělat. Dnes už je to měsíc a půl co je auto v servisu a mě už začíná docházet trpělivost. Kolik času má na opravu autorizovaný servis? Co by jste v takovém případě dělali vy?

Je-li to záruční oprava, měli by auto opravit do 30 dnů. Takovouto záležitost snad musí vyřešit dřív. Buď servis stojí za prd nebo je tam ještě něco víc ze strany funkčnosti auta, co musí Škodovka řešit. Osobně bych asi situaci řešil stížností na infolince Škodovky ať se věci začnou hýbat.  

  • Autor

No záruční oprava to samozřejmě je. Na infolince jsem si už stěžoval. Nahlásil jsem co je za problém, v jakém je to servisu atd. Ujistili mne, že to prověří a ještě ten den mi zavolají. Ten den mi volali, ale ze servisu, že se spolu bavili na základě mé stížnosti na infolince. Že pošlou dopis na technické oddělení do škodovky a že teď už se začne celá věc konečně hýbat. No, včera to byl zase týden a je opět ticho.

Reklamácia musí byť vybavená v lehote 30 dní, pokiaľ bola uznaná v záručnej lehote, ako opodstatnená.  Pokiaľ nie je vybavená v lehote 30 dní, vzniká Ti nárok na vrátenie celej kúpnej ceny vozidla. Domáhaj sa svojho práva. Požiadaj o pomoc Českú obchodnú inšpekciu. Nečakaj či sa to nejako vyrieši. Máš nárok na vrátenie peňazí. Neverím že by ŠA poslala nesprávny náhradný diel. Podľa mňa si servis objednal náhradný diel po svojej línii a nie priamo od ŠA.

Myslím, že servis dostal přesně takový díl, jaký si objednal. Jenom je divné, že to trvalo týden a půl.

Logika a aj pracovný postup je, že do objednávky dáva objednávajúci VIN číslo auta. V ŠA im musí sedieť diel s VIN, ak nie tak im to nepošlú. Či sa mýlim?

minimálně se určitě se dá (dalo) objednat na VIN z úplně jiného auta.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.