Přejít na obsah

Loupání vnitřních kliček

Vachlav

Doporučené příspěvky

no začátkem prosince mě čeká garančka tak uvidím co mi k tomu řeknou

Praveze nic, pokud jim to nebudes vnucovat, podobne jsem zkousel tu mrizku klimy, nejak mne to dole ten plast "pobublal" jsem to ukazal technikovy a ten nic, mel jsem podobny postoj, jakmile bude dalsi navsteva servisu, tak to dostanou "natvrdo", nedal jsem za auto takovy prachy, aby delalo tohle....

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute,

A hejhla ....vytaj v klube aut za 3/4 melona s olupanymi kluckami :(

Ano pred 2 tyzdnami som to mal na zadnych pravych dverach. Nechapem co za skur....ny matros tam davaju. Vypada to tak, ze klucka je z plastu potiahnuteho chromovou paskou. Mne sa to stalo na absolutne nepouzivanych dverach (sedi tam moja 16mesacna v sedacke a ku klucke este nedotiahne). Takze mi to pride ako dan za v celku pekny a vydareny interier(co mam info, tak to navrhoval Slovak) . V starej O1 '98 som mal prave kovovochromove klucky-aj po 8rokoch ako nove . A aby som nezabudol.....bez problemu mi to vymenili...cakal som na to asi 1 tyzden a dodavku klucky som si musel urgovat.

Odkaz ke komentáři

Ta chromová část je prostě pochromovaný plast. Z kovu by to nikdo nezaplatil... Takže to někdo lisuje (nevím kdo) a chromuje to (předpokládám) jistá nejmenovaná liberecká firma. Problémem je nejspíš špatná série (cokoliv od prachu přes mastnotu po špatný výlisek, včetně chyb u chromování) - nikoho tím neomlouvám, taky bych to reklamoval...

Černý plast se lakuje proto, bay se dosáhlo očím i prstům příjemnějšího finiše a krom toho je skoro nemožné odstříknout dva díly (třeba u dvou dodavatelů) tak, aby byly absolutně stejné... no a to se pak loupe...rádo...ač by to mělo vydržet. Koukněte se ale třeba na první série Superbů...

Popravdě taky by mě štvalo, kdyby to odcházelo a doufám, že nebude (moje nová je již na cestě k dealerovi :palec2: )

Odkaz ke komentáři