Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jěště pro MAFII 98. Ano sondy mám originál tady od nějakého pána z fora! A mám úplně stejné problémy co popisuješ. A taky v servise chtěli měnit všechno. Když jsem to spočítal, tak bych měl pomalu nové auto.

  • 4 týdny později...

Kluci když chci sundat škrtící klapku a když povolim ty 4 šrouby drží to ještě neco nebo ne. Nerad bych něco podělal. Nebo musím víc zabrat. Myslel jsem , že to jenom povolim a v pohodě sundám. Dík za reakci.

Už nič len tie šroby.

Nebo musím víc zabrat.

trošku ju potiahni,bude asi prilepená alebo drží na tých 2 vodiacich čapíkoch :rolleyes:

  • 4 týdny později...

mám ten istý problém s kat slabý účinok koľko mv má mat prvá lambda na emisnej mi povedali že kat je ok ale prvá lambda mi kolíše od 300-750mv a vraj ma mať od 0-300mv druhu som nemeral idem odmerať.v servise mu na teste vyšli lambdy ok ale zlí kat tak neviem kde je problém.

Slaby učinok to bude už kat v koncoch.

tak som to premeral prva lambda 0-750mv druha 780-820mv pri akceleracii druha rovnaké hodnoty a pri deceleracii padne na 0 na emisnej všetky hodnoty ako na novom aute podla nich je kat ok ale je zla prva lambda ta ma mať max 300mv.

tak našiel som prasklinu na zbernom potrubí takže pred prvou lambdou.Dúfam že to je príčina celého problému idem demontovať celý kat a pozvárať a ked trocha pobeham uvydíme čo napíše vag dam vedieť

na 99% můžeš počítat s tím že to je příčina :kol-47:

potrubie zavarené boli tam dve praskliny každá asi 4cm dlha.všetka elektronika cez VAG sa tvári v norme.

mám dielenské príručky na fábiu všetky motory.je to z roku 2000 ale moc sa tam toho nezmenilo.mne pomohla moc.

sú tam všetky hodnoty testované cez VAG aj prípadné príčiny odchiliek.

dnes ešte niekam vyrazím na 150km uvidím aký bude výsledok.

napíšem ako to dopadlo.

tak prejdených 120km a pamäť závad prázdna motor ide pekne na volnobeh tolko nevyneháva testy lambd aj katu ok

no vidíš, super :kol-47: .... a jak to potěší že jsi na to došel sám co :kol-28:

to ano poteší a hlavne po tých radách že treba vymeniť kat aj lambdy a že mam podpalené ventili

a blba prasklina narobí takú paseku :kol-24:

To je vyborne že si našiel prasklinu a odstranil. Ešte urobiš + 150 km a nebude zavada tak maš klud.

  • 2 týdny později...

do pi... znova dalšia prasklina o centimeter vedla zvaru ale teraz už by to malo vydržať.

  • 1 měsíc později...

dnes som bol na prví servis LPG po 20 000km a nemohol mi otestovať kat vraj je zlí,spravil základné nadstavenie motora a stále sa mu to rozštelovalo pridalo zmes bola moc bohatá,behol som na emisnú a tam všetko OK emisie ako u nového auta.už ma to štve neviem čo s tým!!!!!!!!!!!budem sledovať dalej dám vedieť.

  • 1 měsíc později...

do pi... znova dalšia prasklina o centimeter vedla zvaru ale teraz už by to malo vydržať.

Vařil jsi to na autě, nebo jsi kat demontoval ??

Našel jsem dnes taky před první lambdou asi 3 cm prasklinu .... sakra ! :angry:

prvý krát som mal kat dole a druhí krát som to zavaril na mieste zbytočne stále nové tesnenia

prvý krát som mal kat dole a druhí krát som to zavaril na mieste zbytočne stále nové tesnenia

Hmm, taky jsem si myslel to zavařit na autě, ale čím ? Jsi to vařil COčkem nebo čím ? Je to tam už hodně vyhřátý, bojím se, že to bude praskat dál ....

COčkom ale opatrne je tenučke preto to aj praska.

  • 1 měsíc později...

Jestli chcete svařovat svody(litinu) tak nejlepší je to venku a musí se bruskou udělat trochu mezera ,aby se to lepší provařilo.JInak je to na nic.A pořádný proud na pořádné provaření.

Stejně to nevydrží na pořád.Mám zkušenost ,že to stejně praskne většinou hned vedle.

Jde to TIGem a přívarem například ze starých pístních kroužků. Podmínkou neprasknutí je dostatečná temperace = předehřátí celýho dílu před svařováním na cca 400°C.

Zdravim vsechny,

Vidim ze se zde resi podobny problem s katalizatorem a vecmi okolo.

Nevedel by nekdo pricinu meho problemku se slabym ucinkem katalizatoru?

Na emisich vse OK, jeste jsem zminoval problem s katalizatorem, presto vse v poradku. Vykon morotu ani vyssi spotrebu nezaznamenavam. Pri VAGu chyby 16804 - Catalyst System. Pri smazani chyby ihned naskoci znovu.

Test katalizatrou ani lambdy nemohu provest(vlastnim pouze KKL kabel).

Pri provedeni Readiness kodu vyskocilo 11100101 vzi priloha.

Pro info motor 1.2HTP 47KW r.v.2003 najeto 160tisic

Predem vsem diky za rady.

Tak já se přidávám do klubu "prasklých svodů"...nechal jsem to zavařit.chybu mi to házelo taky,ted jí mám smazanou a čekám :) Dám vědět...jinak prasklý to bylo i ze spodu,takže doporučuju sundat z auta. na autě je 215tis, 40Kw...mladý posunovadlo :)

  • 2 týdny později...

Takze proveden test lamdy pred katalizatorem, test katalizatoru a test lambdy za katalizatorem. Vsechny testy probehly v poradku. Stejne mi porad VAG hlasi slaby ucinek katalizatoru (chyba 16804). Nemate s tim nekdo zkusenost? Vyfuk vypada v poradku ale jeste zkusim zkontrolovat ty svody jak pise Danielll predemnou.

J.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.