Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, menil som komplet brzdy kotúče zimerman sport a dosticky textar, auto mi od kupy jemne taha doprava za jazdy aj ked nebrzdim ( nebolo casu na geometriu). Na starych dostickach som si vsimol ze prava strana boli opotrebovane viac ako na lavej. Po vymene brzd som si vsimol ze to pri prudsom zabrzdeni na sekundu cititi ako jemne stoci doprava ale potom sa to zrovna nie je to vyrazne tahanie doprava. Dalsia vec po brzdeni ked vyskusam rukou ttak ten pravy predny je troska teplejsi oproti ostatnym nie je to vyrazne ale citit to. Zase ked idem do kopca a bez brzdenia necham auto zastavit tak su vsetky studen a aj ked tocim kolesami rukou na zdvihaku noc nedrhne. Servisak to mal rozobrate a skusal ze piest chodi pekne a nenasiel tam problem ale aj tak mam pocit ze ten pravy predny kotuc sa hreje viac pri brzdeni a aj aj akoby brzdil viac ale netusim uz cim to moze byt. Neviete poradit? Moze mat na to vplyv aj zla geometria ale zase by sa hrial kotuc?vdaka

  • Autor

Tak skusal som zastavit na studene kotuce urobit ciarku s centrofixou a rozbehol som.sa do mierneho kopca na 90 km/h a tak som podradzovanim brzdil az kym.auto samo nezastavilo.....kotuce obe studene a ciarky neporusene. Opacnym smerom som sa rozbehol a zabrzdil zastavil. Pravy kotuc mierne vyssia teplota ako lavy ciarka trosku viac zotreta nie je to vyrazne ale je to roroznatelne a mne to vadi som puntickar co sa auta tyka.

Kdyby to tahalo do strany kvůli váznutí brzdy, tak to bude horký jako blázen.

Když zajedeš na STK, na brzdové válce - tak ti tam za pár stovek případnou nesouměrnost brzdového účinku či váznutí brzdy potvrdí, nebo definitivně vyvrátí.

Spíš to vypadá na geometrii - předek, nebo zadek

16 hours ago, Vlady25 said:

... auto mi od kupy jemne taha doprava za jazdy aj ked nebrzdim ( nebolo casu na geometriu)....

 

tam kde sa zacina ty koncis... co ti viac nato povedat :)

Utahane silembloky. Nebo geometrie. Brzdama to neni,jak bylo psano. Muze to byt i spatne sjetou pneumatikou,spatne dohustenou pneumatikou,nebo unaveny řízení. Prava strana vozidla je vzdy nachylnejsi. Silnice jsou klopeny k prikopum, u krajnice je vice nerovnosti a děr atd... jinak kontrola brzd na STK 129kc tusim. Vzdy tam bude jemna odchylka v brzdne síle.

  • Autor
před 48 minutami, Martttin napsal:

 

tam kde sa zacina ty koncis... co ti viac nato povedat :)

Ja som riesil ci ma geometria vplyv aj na to ze ten kotuc je teplejsi ako druhy ale dakujem za tvoju "super radu"

geometrie ne. Jestli je teplotní rozdíl mírný, tak to může jít na vrub horšího odvodu tepla. Nebylo to pod kotoučem zkorodované?

  • Autor

Nebolo tam nic a piestiky chodili ako maju a ten teplotny rozdiel je citi ale nie je nejaky velky ale jemne citi ze kwd slapnem na pedal akoby to predne prave zacalo brzdit trosku skor a mierne citi pohyb auta do prava ale potom hned behom sekundy sa to vyrovna teraz neviem ci zareaguje esp alebo sa zakusne al lava strana ale o polsekundy neskor

A nemůže to být tím, že naopak málo brzdí levé? Třeba zatuhlý pístek a tím vzniklé malé zpoždění brzdění.

  • Autor

No uz ma napadlo aj to ze lave ide slabsie, predok by mal brzdit viac ako zadok ale tri kotuce su rovnake a jeden teplejsi takze asi by mali byt celkovo oba predne trosku teplejsie oproti zadnemu

8 hours ago, Vlady25 said:

Ja som riesil ci ma geometria vplyv aj na to ze ten kotuc je teplejsi ako druhy ale dakujem za tvoju "super radu"

Ja som to nemyslel v zlom, aletak geometria je to cim zacnes. Minule som menil na tourane silenbloky, napadol sneh a malem som na tu geometriu nedosiel, siel som 30 jak ... tym chcem len povedat, ze by som ja osobne zacal geometriou.... ako si meral teplotu toho kotuca?

  • Autor

V pohode len to vyznelo divne....na geometriu sa samozrejme chystam a teplotu som meral rukou, je to citi ale prave zhanam teplomer infra na povrch aby som.si to overil a vlastne zistil aky velky je rozdiel

  • Autor

Takze dnes spravena geometria, auto uz ide pekne rovno a ani bri brzdeni necitit ze by bolo nieco zle, naviac bol sommna teste brzd vsetko ok rozdiel v nesumernosti 2 % avsak ten pravy kotuc je po brzdeni vyrazne teplejsi..necahepem....este sa chystam vymenit brzdove hadice a poriadne precistit piesty a voditka a ked uz toto nepomoze tak neviem

Upraveno od Vlady25

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.