Vlady25 Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Zdravim, menil som komplet brzdy kotúče zimerman sport a dosticky textar, auto mi od kupy jemne taha doprava za jazdy aj ked nebrzdim ( nebolo casu na geometriu). Na starych dostickach som si vsimol ze prava strana boli opotrebovane viac ako na lavej. Po vymene brzd som si vsimol ze to pri prudsom zabrzdeni na sekundu cititi ako jemne stoci doprava ale potom sa to zrovna nie je to vyrazne tahanie doprava. Dalsia vec po brzdeni ked vyskusam rukou ttak ten pravy predny je troska teplejsi oproti ostatnym nie je to vyrazne ale citit to. Zase ked idem do kopca a bez brzdenia necham auto zastavit tak su vsetky studen a aj ked tocim kolesami rukou na zdvihaku noc nedrhne. Servisak to mal rozobrate a skusal ze piest chodi pekne a nenasiel tam problem ale aj tak mam pocit ze ten pravy predny kotuc sa hreje viac pri brzdeni a aj aj akoby brzdil viac ale netusim uz cim to moze byt. Neviete poradit? Moze mat na to vplyv aj zla geometria ale zase by sa hrial kotuc?vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlady25 Vloženo 30. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Tak skusal som zastavit na studene kotuce urobit ciarku s centrofixou a rozbehol som.sa do mierneho kopca na 90 km/h a tak som podradzovanim brzdil az kym.auto samo nezastavilo.....kotuce obe studene a ciarky neporusene. Opacnym smerom som sa rozbehol a zabrzdil zastavil. Pravy kotuc mierne vyssia teplota ako lavy ciarka trosku viac zotreta nie je to vyrazne ale je to roroznatelne a mne to vadi som puntickar co sa auta tyka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Kdyby to tahalo do strany kvůli váznutí brzdy, tak to bude horký jako blázen. Když zajedeš na STK, na brzdové válce - tak ti tam za pár stovek případnou nesouměrnost brzdového účinku či váznutí brzdy potvrdí, nebo definitivně vyvrátí. Spíš to vypadá na geometrii - předek, nebo zadek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 16 hours ago, Vlady25 said: ... auto mi od kupy jemne taha doprava za jazdy aj ked nebrzdim ( nebolo casu na geometriu).... tam kde sa zacina ty koncis... co ti viac nato povedat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Utahane silembloky. Nebo geometrie. Brzdama to neni,jak bylo psano. Muze to byt i spatne sjetou pneumatikou,spatne dohustenou pneumatikou,nebo unaveny řízení. Prava strana vozidla je vzdy nachylnejsi. Silnice jsou klopeny k prikopum, u krajnice je vice nerovnosti a děr atd... jinak kontrola brzd na STK 129kc tusim. Vzdy tam bude jemna odchylka v brzdne síle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlady25 Vloženo 31. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2018 před 48 minutami, Martttin napsal: tam kde sa zacina ty koncis... co ti viac nato povedat Ja som riesil ci ma geometria vplyv aj na to ze ten kotuc je teplejsi ako druhy ale dakujem za tvoju "super radu" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 geometrie ne. Jestli je teplotní rozdíl mírný, tak to může jít na vrub horšího odvodu tepla. Nebylo to pod kotoučem zkorodované? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlady25 Vloženo 31. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Nebolo tam nic a piestiky chodili ako maju a ten teplotny rozdiel je citi ale nie je nejaky velky ale jemne citi ze kwd slapnem na pedal akoby to predne prave zacalo brzdit trosku skor a mierne citi pohyb auta do prava ale potom hned behom sekundy sa to vyrovna teraz neviem ci zareaguje esp alebo sa zakusne al lava strana ale o polsekundy neskor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 A nemůže to být tím, že naopak málo brzdí levé? Třeba zatuhlý pístek a tím vzniklé malé zpoždění brzdění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlady25 Vloženo 31. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2018 No uz ma napadlo aj to ze lave ide slabsie, predok by mal brzdit viac ako zadok ale tri kotuce su rovnake a jeden teplejsi takze asi by mali byt celkovo oba predne trosku teplejsie oproti zadnemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 8 hours ago, Vlady25 said: Ja som riesil ci ma geometria vplyv aj na to ze ten kotuc je teplejsi ako druhy ale dakujem za tvoju "super radu" Ja som to nemyslel v zlom, aletak geometria je to cim zacnes. Minule som menil na tourane silenbloky, napadol sneh a malem som na tu geometriu nedosiel, siel som 30 jak ... tym chcem len povedat, ze by som ja osobne zacal geometriou.... ako si meral teplotu toho kotuca? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlady25 Vloženo 31. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2018 V pohode len to vyznelo divne....na geometriu sa samozrejme chystam a teplotu som meral rukou, je to citi ale prave zhanam teplomer infra na povrch aby som.si to overil a vlastne zistil aky velky je rozdiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlady25 Vloženo 1. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 (editace) Takze dnes spravena geometria, auto uz ide pekne rovno a ani bri brzdeni necitit ze by bolo nieco zle, naviac bol sommna teste brzd vsetko ok rozdiel v nesumernosti 2 % avsak ten pravy kotuc je po brzdeni vyrazne teplejsi..necahepem....este sa chystam vymenit brzdove hadice a poriadne precistit piesty a voditka a ked uz toto nepomoze tak neviem Editováno: 1. Únor 2018, autor: Vlady25 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.