Publikováno Únor 3, 20187 r Zdravím jsem majtelem fabie 1, 74kw benzín, rok 2001, mám problém že mi jde řízení z tuha třeba při parkování otáčení a stání na místě cca do rychlosti 20km/h je to spíš takové střídave nechá se otočit o čtvrt otáčky zlehka pak jde ztuha takovej přeskok a zase lechce připadá mi že se to i mění, jinak při vyšších rychlostech je řízení zase až moc jemné (přeposilované) olej jsem kontroloval je ho tam dost ale nevím kdy měněn, a snímač řízení bych taky nepodezdříval byl měnen sice v autobazaru než sem auto koupil takže nemám jistotu, díky za rady
Únor 3, 20187 r Tohle bývá obvykle známkou špatného snímače polohy volantu.Pokud se postavíš s autem proti zdi a vidíš,jak ti na volnoběh přední světla poblikávají,protože stoupá a klesá odběr serva,případně vystoupíš při běžícím motoru z auta a to servo slyšíš bzučet,spínat a vypínat,jak hledá tu správnou polohu.Pozor ale,nemusíš ho za každou cenu slyšet,protože je originál v tom rozpadávajícím se bakelitovém a molitanovém obalu.Pokud ti ten snímač v bazaru měnili,tak tam nejspíš namontovali nějaký starý,to bys měl prověřit jako první.Jestli je nový.Jestli ne,tak ono to obvykle nějaký čas (pár dní) funguje,pak to zase fungovat přestane.Také jsem si do auta namontoval snímač za 500Kč z vrakoviště,byl jsem šťastný,jak jsem to opravil a po pár dnech se problém vrátil.Ve škodaservisu to vypsalo chybu 00816 snímač servořízení přerušení/zkrat na plus sporadická. Objednal jsem nový snímač za 1700Kč a od té doby je pokoj.
Únor 3, 20187 r Autor taky sem o pohasínaní světel četl ale já sem si všiml že mě pohasnou až když otočím volantem na doraz tak pohasnou a je slyšet hukot asi čerpadla, jakým způsobem zjistím jakou značku snímače koupit, jestli TRW,Koyo nebo se rozlišujou ještě jinak ?
Únor 3, 20187 r To, že světla bliknou při úplném zatočení je normální. Tam to servo narazí na jasnou překážku. Když si psal, že nemáš VAG a chceš napřed něco prověřit sám a psal jsi, že byl měněný ten snímač,tak říkám,prověř si ho a prohlédni. Různé typy serva TRW a Koyo jsou tu na fóru popsané. Že by na lehkost řízení mělo vliv uložení tlumičů není moc pravděpodobné. To by se spíš projevovalo nějakými zvuky, boucháním na nerovnostech. Jinak ještě pro ten posilovač existují 3stupně posílení , které se dají naprogramovat a záleží,který tam máš. To se dá ale zjistit jedině připojením na počítač.
Únor 15, 20187 r Tak vidíš a je to opravené a servo to nebylo.Jinak já jsem si tam namontoval nějaké,jak píšou repasované TRW za asi 1700Kč.Tady se to sice dost rozebíralo,co repasované vlastně znamená,co je tam vlastně vyměněno,nicméně to funguje od léta a to je hlavní...
Květen 29, 20187 r Autor Zdravím, tak problém se vrátil, dělá to to samé, diag nic a kontrolka taky nic prostě z ničeho nic, jednou diag ukázala chybu 01309 - řídící jednotka servořízení (J500) , bez komunikace, sporadicky. smazal sjem to a pak už to nenaskočilo ale servo stále nejde
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.