shrek_85 Vloženo 17. Únor 2018 Sdílet Vloženo 17. Únor 2018 Mám Fabii Combi 1.9 TDI z roku 2005. V kufru je zásuvka, která je pořád zapnutá. Chtěl bych to upravit tak, aby se ta zásuvka zapnula až po otočení klíčkem. Schéma zapojení jsem si našel v dílenské příručce. Ze zásuvky vede červenožlutý drát na 15A pojistku č. 51. Z té pojistky vede červený drát o průřezu 1.5 mm^2 na A98, což je propojení s kladným pólem (30a) v kabelovém svazku za přístrojovou deskou. Ten drát potřebuji přehodit na A34, což je propojení s kladným pólem (75x) v kabelovém svazku za přístrojovou deskou. Ten je vypínaný X-kontaktem. Vím, že nad releovým boxem je propojení kladného pólu 30a, ale tam jsou dráty o průřezu 4 mm^2 a víc. Tenčí dráty musí být propojené ještě někde jinde... Poradili byste mi, kde najdu ta propojení A34 a A98? Co konkrétně je potřeba rozebrat, abych se k tomu dostal? Díky předem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
richi661 Vloženo 17. Únor 2018 Sdílet Vloženo 17. Únor 2018 Tahle propojení jsou pevné spoje ve svazku el. instalace,kde se rozdělují na více míst.Rozebrat a přehodit mezi sebou nejdou.Zkus se podívat v pojistkové skříňce na pozice 12 až 16 jestli některou z nich nemáš volnou.To jsou pozice kam jde proud po zapnutí klíčku.Tam bys mohl případně přepojit kabel z pojistky zadní zásuvky,ale nevím zda jsou tam velké nebo malé piny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 18. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 Díky za rychlou odpověď! Já jsem si naivně myslel, že každý drát v kabelovém svazku má dva konce. V tom případě do kabelového svazku nepolezu a předrátuju to přímo na pojistkách, jestli se tam dá dobře dostat z té zadní strany. Akorát to spíš hodím na přívod k pojistce č. 68 (ventilátor čerstvého vzduchu), protože k té vede 2.5 mm^2 drát z X-kontaktu. Pojistky č. 12 až 16 jsou pod napětím i během startování motoru, což pro ledničku v kufru není žádoucí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 18. Únor 2018 Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 Pokud to máš na ledničku tak nedoporučuji dát to přes klíček. Někde na chvilku vypneš klíček a ta horká strana Peltiera ti ohřívá tu spodní chladící. Když chceš přes klíček cvakni přívod k zásuvce u zásuvky čv/žl a dej to přes spínací relé. To budeš ovládat 15tkou čr co vede k motorku stěrače. Já jsem si udělal zásuvky do kufru malou a velkou proud jsem vzal z pojistkovky od stahování oken 30tka a přes řádný vypínač natáhl dozadu. Ještě jsem pár závity toho kabelu omotal jazýčkový relé a LEDka mi ukazuje že spotřebič vzadu funguje. Ty zásuvky rády vypadávaj a nejhorší jsou ty s pojistkou a pružinkou rády hoří! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 18. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 Ohřívání ledničky po vypnutí motoru mi nevadí. Spíš mi jde o to, abych nastartoval, když tu ledničku někdo zapomene vypnout. Indikace odběru se může hodit, ale moje lednička má dost hlučný větrák, abych poznal, jestli běží nebo se hulí ze zásuvky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 18. Únor 2018 Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 Pardon ja zapoměl že máš Rolls Royce tam opravdu za jízdy slyšíš větráček:-) . Pak jsou ledničky s ochranou která vypne při poklesu pod 11V ale mě u Favouše díky tomu vypínala i při volnoběhu a díky tý kontrolce spotřeby jsem to věděl. U toho Favouše jsem ten větráček opravdu neslyšel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.