Publikováno Únor 20, 20187 r Ahoj forumáci,mám dva problémy: Fabia II 1.4 16V 63kW BXW 141 000 km,LPG Tartarini 1.problém:začal sa mi objavovať pri štarte zaujímavý zvuk,je to vo videu dobre počuť,neviem ako by som to nazval,presne 10.sekunda 2.problém:od toho ako sa začalo prejavovať to zachraptenie po štarte sa mi začali objavovať výpadky výkonu za jazdy,cukanie alebo dusenie. Najlepšie to je cítiť od rýchlosti 30-60 na 3-4 prevodový stupeň,jazda v obci.Prejavuje sa to asi tak že po ubratí plynu a po pridaní motor akokeby pridusí,no potom vyrazí a chová normálne,alebo pomôže silnejšie prešliapnutie pedálu.Pri vyžších rýchlostiach aj diaľničných som si to nevšimiol,alebo to bolo také slabé že som to nezaregistroval. Motor neni problém vytočiť do červeného poľa,diaľnica 160 úplne akom predtým v pohode.podotýkam že problém sa vyskytuje ako v režime na benzín V power 100 tak aj na LPG Slovnaft bez rozdielu. Spotreba ako predtým podľa PP.Spotreba oleja v podstate žiadna od výmeny do výmeny 15 000 km Shell 5w-40,chladiaca kvapalina bezo zmien Ja mám pocit že by mohlo ísť o rozsypaný tlmič výfuku,nebodaj katalizátor,ale to je iba môj pocit. To cukanie sa mi objavilo práve od toho zarachotenia kedy to spravilo prvý krát.Pri teplom štarte je štart normálny bez anomálií. Trochu o komponentoch,ktoré by tiež to mohli spôsobovať. -sviečky Bosch FR7 HC+ 6000 km -vzduch.filter 20 000 km čistý -lambda sondy,predpokladám nemenené,ja som nemenil,VCDS bez závad -zapaľ.cievky,ja som nemenil,kontroloval som bez spuchnutia VCDS bez závad -rozvody contitech menené pri 127 000 km,dnes som kontroloval napnutie remeňov,Ok bez poškodenia -klapka vyčistená a nastavená,demontáž/montáž cca pred dvomi týždňami -elektronický plyn/pedál ???? bez kontroly -čidlo teploty kvapaliny ???? bez kontroly VCDS bez závad Skúste si pozrieť to video a kto by vedel poradiť alebo sa s ním stretol,budem vďačný za každú dobrú radu,nechcem začať meniť do radu a bez výsledku. VID_20180219_164615.mp4
Únor 26, 20187 r Autor Tak predvčerom som sa odhodlal pozrieť na vzduchový filter a tú klapku čo mi mechanik čistil.Vybral som filter,vybral som airbox,skúsil som či je klapka dobre dotiahnutá,nasadil som airbox,filter,filter je ok po 20 000 km a urobil som 4x po sebe nastavenie škrtiacej klapky a div sa svete odvtedy ide všetko ako predtým. Motor netrhá ide plynule jak v malých aj vyžších rýchlostiach.Pri ubratí plynu napr.v 100 km/h a znova pridaní vždy tak šklblo aj to sa stratilo, Asi to bolo tou klapkou,ale po nastavení technikom týždeň fungovala správne a potom sa to zhoršilo,alebo tými - teplotami. Upraveno Únor 26, 20187 r od kimmi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.