Publikováno Únor 22, 20187 r Ahojte zistil som taku jednu zaujimavu vec, mam O3rs, a mam drive profile, dal som si merane hodnoty gateway : status: driving profile selection for engine-Act val. ,a ktomu napr este to iste len okrem engine zvolim napr: steering, alebo acc, popr ine act value.. hodnotaty v cislach znamenaju: 5 - Eco 2- Normal 3- Sport ked navolim sport profil, vypnem klucik, otvorim dvere, zavrem dvere , zapnem zapalovanie, act value na napr steering, acc, popr ine skoci na posledny profil, tj sportovy(3) bol pri vypnuti klucika, ale ENGINE act value skoci na hodnutu 2 , a neuchova sa posledny profil, neviete ci to je bug alebo nejaka vlastnost? ak niekto mozete vie si to niekto skusit aj ma vcds? ps: pridavam aj video..
Březen 28, 20187 r Bug to neni, myslim, ze se problem resi i v nejakem jinem vlakne, ale uz nevim kde. Ja mam 1.8TSI (LK), stejny problem, dal jsem si do Individual profilu napr. plachteni DSG (tzn. okazuje E místo D, nebo S), plachteni DSG je ale funkcni jen do vypnuti zapalovani. Po restartu auta je ale DSG opet zpet v rezimu D , a neplachti... Daval jsem dotaz do automobilky, je to pry tak umyslne, po restartu auta je vždy profil sice v puvodnim nastaveni, nicmene nektera nastaveni jsou do Normal, takze je nutne profil vždy po nastartovani "refresnout"... Chapal bych tento "bezpecnostni" umysl, když auto nemá individualizaci (napr. při stridani ridicu), ale v mem pripade mam několik klicku (každý je indivualizovan), a auto by si mohlo všechna nastaveni jizdnich profilu pamatovat...
Březen 28, 20187 r to je zvlastni, ja mam 1.8 TSI 4x4 (LK) pred FL a individual mam nastaveny: 1. pohon Eco 2. ACC Normal 3. DCC comfort 4. rizeni normal 5. svetla Sport a trvale mi zustava zapnute E. jedine, kde se resetuje nastaveni pohonu do D je v rezimu sport.... tam po nastartovani je vzdy D.
Březen 28, 20187 r Skoro přesně takto mám Individual také nastavený (řízení mám myslím jinak), a ve Škodě mě to potvrdili, že to chování je v pořádku. Takže jedině, že to od FL změnili...
Březen 28, 20187 r Tuhle zmenu mohl vymyslet jedine blbec teda ale.. Pochopil bych to v pripade SPORT rezimu, u toho ECO to fakt nepobiram... Predpokladam ze kdyz navolis ECO rezim jako celek, tak pak je D zase zpatky (po restartu)? Upraveno Březen 28, 20187 r od M_ike
Březen 28, 20187 r Pokud navolim ECO, samozrejme DSG naskoci do E rezimu (s plachtenim), po restartu se ukazuje, ze je tam stale ECO, ale DSG je v D, pokud jsi to myslel takto. Fakt je to frustrujici... Takze ještě jednou stisknout jiz svitici ECO...
Březen 30, 20187 r Tak to je fakt hodne hloupe. Pred fl eko zustava na E, resetuje se jen sport. Treba to pujde v kodovani nejak nastavit, aby se navooeny rezim neresetoval, stejne jako to jde u recirkulace vzduchu nebo automatickych dalkovych svetel...
Květen 25, 20196 r V 28. 3. 2018 na 21:21, omicron napsal: Pokud navolim ECO, samozrejme DSG naskoci do E rezimu (s plachtenim), po restartu se ukazuje, ze je tam stale ECO, ale DSG je v D, pokud jsi to myslel takto. Fakt je to frustrujici... Takze ještě jednou stisknout jiz svitici ECO... Koupil jsem S3 2.0 TSI DSG s DCC a pokud dam eko nebo individual s plachtenim, tak po vypnuti motoru mi to taky prestane plachtit a porad to musim zapinat znova. Vi nekdo, jestli se tohle nesmyslne resetovani da nejak vypnout?
Květen 29, 20196 r Zkus ferdu, jina moznost se obavam neni. Je to stejne jako DriveMode ktery u novych aut je vychoze vzdy na Normal i kdyz jsi pred vypnutim mel napr. Sport
Červen 17, 20196 r V 25.5.2019 na 21:24, 5icz napsal: Koupil jsem S3 2.0 TSI DSG s DCC a pokud dam eko nebo individual s plachtenim, tak po vypnuti motoru mi to taky prestane plachtit a porad to musim zapinat znova. Vi nekdo, jestli se tohle nesmyslne resetovani da nejak vypnout? Dodnes jsem to nevyresil, po intervenci v servisu me sdelili, ze to je umyslene, udajne nejake bezpecnosti duvody (?)… Nevim, ze by to slo nejak nakodovat apod... Profil si to sice pamatuje, ale DSG plachteni automaticky neaktivuje. Je kupodivu ale podivne, ze prepnutim profilu ridice se to aktivuje (napr. při presednuti ridice), aniz bych musel opakovat volbu profilu jizdy. To jen prokazuje, ze ty kecy ze servisu jsou nesmysl.
Červen 17, 20196 r Uz jsem mel delsi cas testovat plachteni a bohuzel to ma i jine nedostatky: Ve vysokych rychlostech na dalnici se nikdy nezapne, pritom plachteni na dalnicnich prudkych kopich je nejefektivnejsi. Obcas se stane, ze auto plachti a ja bych nechtel aby plachtilo (chci aby brzdilo motorem) a naopak nekdy ne a ne plachtit a nevim proc neplachti. Takze to resim tak, ze vyrazuji na neutral sam, kdyz vim, ze je to efektivni a plachteni ani nezapinam.
Červen 17, 20196 r Stejna zkusenost, jako kdyby me auto kontrolovalo rychlost. Uz jsem to zde kdysi resil... Deje se me to take na dalnicich, a na zcela presne stejnych, dlouhych a rovnych mistech :-( V servise opet nedokazali k tomu vubec nic zodpovedet.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.