Publikováno Únor 28, 20187 r Je tu někdo, kdo jezdí či jezdil obě generace RS a může proovnat podvozek? Ani po třech letech jsem si totiž nezvykl na chování OIII RS v zatáčkách a přijde mi, že OII RS v tomhle byla daleko větší "žehlička". Na dvojce jsem ale jezdil se superbáckými koly s menším ET, takže teď nevím, zda to byla zásluha kol, nebo je dvojový podvozek prostě lepší. Má tedy někdo relevantní zkušenost?
Březen 1, 20187 r Já jsem po přidání distančních podložek předek 1,5cm a zadej 3cm na každém kole.. jsem zaznamenal enormní změnu jízdích vlastností v zatáčce na Oct III. RS TDI. Jinak ano, také se mi zdálo že Oct II. RS seděla lépe.. ale měl jsme ji v benzínu.. takže to nebude úplně srovnatelné.. :-/
Březen 1, 20187 r Jezdil jsem jak v O2 RS tak v O3 RS, oboje osmnáctipalcová kola (O3 na zimu 17) a to není ani jiná liga, to je jiný sport. O3 má výrazně lepší jízdní vlastnosti než OII a to jak z hlediska komfortu tak z hlediska jistoty jízdních vlastností (zkuste si v O2 prudce brzdit z vysoké rychlosti například). Oboje benzín, podotýkám (umím si představit, že diesel může mít malinko jiné naladění). Jinak dost velký rozdíl v jízdních vlastnostech můžou dělat i kola - mezi 17 a 18 palci jsou kromě komfortu i drobné rozdíly třeba při prudší změně směru.
Březen 3, 20187 r Autor V 1. 3. 2018 na 8:59, Ulipek napsal: Já jsem po přidání distančních podložek předek 1,5cm a zadej 3cm na každém kole.. jsem zaznamenal enormní změnu jízdích vlastností v zatáčce na Oct III. RS TDI. Jinak ano, také se mi zdálo že Oct II. RS seděla lépe.. ale měl jsme ji v benzínu.. takže to nebude úplně srovnatelné.. :-/ Nad podložkami právě přemýšlím, pořád mi OIII RS nesedí jak seděla OII RS. V 1. 3. 2018 na 9:29, ELXEL napsal: Jezdil jsem jak v O2 RS tak v O3 RS, oboje osmnáctipalcová kola (O3 na zimu 17) a to není ani jiná liga, to je jiný sport. O3 má výrazně lepší jízdní vlastnosti než OII a to jak z hlediska komfortu tak z hlediska jistoty jízdních vlastností (zkuste si v O2 prudce brzdit z vysoké rychlosti například). Oboje benzín, podotýkám (umím si představit, že diesel může mít malinko jiné naladění). Jinak dost velký rozdíl v jízdních vlastnostech můžou dělat i kola - mezi 17 a 18 palci jsou kromě komfortu i drobné rozdíly třeba při prudší změně směru. Já to mám ale naopak - z OII RS mám lepší (jistější) pocit, než z OIII RS. Obojí benzín, obojí 18" kola.
Březen 5, 20187 r Mám 1,5cm předek a 3cm zadek.. a je to dost poznat.. rozhodně toho nelituju.. Auto se chová v zatáčce jistěji.
Březen 7, 20187 r Ja mozem porovnat OIIRSFL na 18-tkach vs 0IIIRSFL na 19-tkach - zima 205/50/17 a trojka je na tom rozhodne lepšie. Istejšie prejazdy zakrut, vacsia stabilita pri sport jazde. Tam kde išla dvojka do smyku, ide este trojka vo svojej stope - idealny priklad je zjazd z Pristavneho mosta do Petrzalky ( pre znalých ) Obidve boli s Eibach Pro Kit pružinami. Inak kamarát dal na OIIIRS podložky Eibach a velky rozdiel voci serii.
Březen 8, 20187 r Autor Tak to musí být v pružinách :-D Jak jsem psal, srovnávám OII RS a OIII RS a můžu porovnat na obojím 18" kola, tak na OIII RS 19", která zatím jezdím jednu sezónu a přijde mi to naprosto naopak - dvojka i na zimních 16" (ale taky z SII s menším ET) sedí líp, než OIII RS na originál 18" nebo 19"...
Leden 14, 20196 r Inac sirsie podlozky vzadu (resp. rozsirenie zadnej napravy oproti prednej) zvysuju nedotacavost...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.