Placka1 Vloženo 12. Březen 2018 Sdílet Vloženo 12. Březen 2018 (editace) Ahoj škodaváci, měnil jsem těsnění pod dandemakem protože nafta či olej prolínal a bylo dosti viditelné. A po pár set km se to objevilo znovu. Řekl bych že je to nemoc PD motoru. Těsnění plechové. Nemáte s tím zkušenost někdo? Editováno: 12. Březen 2018, autor: Placka1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 12. Březen 2018 Sdílet Vloženo 12. Březen 2018 Myslíš těsnění mezi hlavou a tandemovkou, nebo pod víkem tandemovky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Placka1 Vloženo 13. Březen 2018 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 Těsnění mezi hlavou a tandemakem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 Párkrát jsem měl tandemový čerpadlo dole, ale většinou to bylo v rámci výměny těsnění pod hlavou válců. To těsnění jsem dal vždy nový a nikdy nebyl problém. Vzhledem k to mu, že je tam plechový, prolisovaný těsnění, tak dosedací plochy musí být čistý a hlavně nepoškozený, pak to musí těsnit. Pokus se tam např. při čištění udělají vrypy, tak bude asi problém a nejhorší je, že vzhledem k tlakům paliva co jdou z tandemovýho čerpadla, tak nějaký klingerit nebo něco podobnýho tam neobstojí. Na svým autě jsem přetěsňoval to plechový víko dandemovky LUK a tam jde místo plechovýho těsnění dát klingeritový, protože tady je tlak jen co dá podávačka v nádrži, tedy asi 0,5 -0,7 baru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Placka1 Vloženo 14. Březen 2018 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 Taky jsem už měnil to těsnění v práci kdysi a zákazník už nepřijel. Teď jsem to vyměnil na dvou vozech se stejným motorem a prolíná to zpět. Čistil jsem to hadříkem jen od oleje. Tak že vrypy nemohou být. Jelikož nemám momenťák tak jsem si šrouby označil a dotáhl na značku plus trochu více. Ten kligerit co ty píšeš to je to těsnění z "gumy? " Koukal jsem na něj na internetu. Byl by lepší než plechové? Ještě jsem přemýšlel, že bych tam dal slabou vrstvu silikonu. A jestli mě to nase.. tak to asi udělám :D. Nechci riskovat olej v naftě i když tam kde to uniká tak je tam přívod a odvod nafty aspoň myslím. Jinak děkuji za odpověď . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 Klingerit není guma. Je to spíš podobné azbestu. https://www.google.cz/search?q=klingerit&rls=com.microsoft:cs-CZ:IE-Address&dcr=0&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi6urTV4OvZAhXByaQKHdrpCXgQsAQIUQ&biw=1911&bih=976 S tandemovým čerpadlem zkušenost nemám, ale s klingeritem jo. Myslím, že utěsní cokoliv. Jen při vysokých tlacích bych volil co nejtenší, asi 0,5 mm, a dostatečně rovnoměrně stáhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Placka1 Vloženo 18. Březen 2018 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2018 Ano už vím o co jde, většinou na EGR ventil se pouziva. Dík za odepsání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Placka1 Vloženo 18. Březen 2018 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2018 Nemá s tím mým problémem ještě někdo zkušenost? Neviděli jste to u svých TDI ? A jak jste to řešili ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.