Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj škodaváci, měnil jsem těsnění pod dandemakem protože nafta či olej prolínal a bylo dosti viditelné. A po pár set km se to objevilo znovu. Řekl bych že je to nemoc PD motoru. Těsnění plechové. Nemáte s tím zkušenost někdo?

 

Upraveno od Placka1

Myslíš těsnění mezi hlavou a tandemovkou, nebo pod víkem tandemovky?

  • Autor

Těsnění mezi hlavou a tandemakem. 

 

Párkrát jsem měl tandemový čerpadlo dole, ale většinou to bylo v rámci výměny těsnění pod hlavou válců. To těsnění jsem dal vždy nový a nikdy nebyl problém.

Vzhledem k to mu, že je tam plechový, prolisovaný těsnění, tak dosedací plochy musí být čistý a hlavně nepoškozený, pak to musí těsnit.

Pokus se tam např. při čištění udělají vrypy, tak bude asi problém a nejhorší je, že vzhledem k tlakům paliva co jdou z tandemovýho čerpadla, tak nějaký klingerit nebo něco podobnýho tam neobstojí. 

 

Na svým autě jsem přetěsňoval to plechový víko dandemovky LUK a tam jde místo plechovýho těsnění dát klingeritový, protože tady je tlak jen co dá podávačka v nádrži, tedy asi 0,5 -0,7 baru.

  • Autor

Taky jsem už měnil to těsnění v práci kdysi a zákazník už nepřijel. Teď jsem to vyměnil na dvou vozech se stejným motorem a prolíná to zpět. Čistil jsem to hadříkem jen od oleje. Tak že vrypy nemohou být. Jelikož nemám momenťák tak jsem si šrouby označil a dotáhl na značku plus trochu více. 

Ten kligerit co ty píšeš to je to těsnění z "gumy? " Koukal jsem na něj na internetu. Byl by lepší než plechové? Ještě jsem přemýšlel, že bych tam dal slabou vrstvu silikonu. A jestli mě to nase.. tak to asi udělám :D. Nechci riskovat olej v naftě i když tam kde to uniká tak je tam přívod a odvod nafty aspoň myslím. Jinak děkuji za odpověď .

  • Autor

Ano už vím o co jde, většinou na EGR ventil se pouziva. Dík za odepsání 

 

  • Autor

Nemá s tím mým problémem ještě někdo zkušenost? Neviděli jste to u svých TDI ? A jak jste to řešili ? 

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.