Placka1 Vloženo 12. Březen 2018 Vloženo 12. Březen 2018 (editace) Ahoj škodaváci, měnil jsem těsnění pod dandemakem protože nafta či olej prolínal a bylo dosti viditelné. A po pár set km se to objevilo znovu. Řekl bych že je to nemoc PD motoru. Těsnění plechové. Nemáte s tím zkušenost někdo? Editováno: 12. Březen 2018, autor: Placka1 Citovat
Jarda-k Vloženo 12. Březen 2018 Vloženo 12. Březen 2018 Myslíš těsnění mezi hlavou a tandemovkou, nebo pod víkem tandemovky? Citovat
Placka1 Vloženo 13. Březen 2018 Autor Vloženo 13. Březen 2018 Těsnění mezi hlavou a tandemakem. Citovat
Jarda-k Vloženo 13. Březen 2018 Vloženo 13. Březen 2018 Párkrát jsem měl tandemový čerpadlo dole, ale většinou to bylo v rámci výměny těsnění pod hlavou válců. To těsnění jsem dal vždy nový a nikdy nebyl problém. Vzhledem k to mu, že je tam plechový, prolisovaný těsnění, tak dosedací plochy musí být čistý a hlavně nepoškozený, pak to musí těsnit. Pokus se tam např. při čištění udělají vrypy, tak bude asi problém a nejhorší je, že vzhledem k tlakům paliva co jdou z tandemovýho čerpadla, tak nějaký klingerit nebo něco podobnýho tam neobstojí. Na svým autě jsem přetěsňoval to plechový víko dandemovky LUK a tam jde místo plechovýho těsnění dát klingeritový, protože tady je tlak jen co dá podávačka v nádrži, tedy asi 0,5 -0,7 baru. Citovat
Placka1 Vloženo 14. Březen 2018 Autor Vloženo 14. Březen 2018 Taky jsem už měnil to těsnění v práci kdysi a zákazník už nepřijel. Teď jsem to vyměnil na dvou vozech se stejným motorem a prolíná to zpět. Čistil jsem to hadříkem jen od oleje. Tak že vrypy nemohou být. Jelikož nemám momenťák tak jsem si šrouby označil a dotáhl na značku plus trochu více. Ten kligerit co ty píšeš to je to těsnění z "gumy? " Koukal jsem na něj na internetu. Byl by lepší než plechové? Ještě jsem přemýšlel, že bych tam dal slabou vrstvu silikonu. A jestli mě to nase.. tak to asi udělám :D. Nechci riskovat olej v naftě i když tam kde to uniká tak je tam přívod a odvod nafty aspoň myslím. Jinak děkuji za odpověď . Citovat
jipol57 Vloženo 14. Březen 2018 Vloženo 14. Březen 2018 Klingerit není guma. Je to spíš podobné azbestu. https://www.google.cz/search?q=klingerit&rls=com.microsoft:cs-CZ:IE-Address&dcr=0&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi6urTV4OvZAhXByaQKHdrpCXgQsAQIUQ&biw=1911&bih=976 S tandemovým čerpadlem zkušenost nemám, ale s klingeritem jo. Myslím, že utěsní cokoliv. Jen při vysokých tlacích bych volil co nejtenší, asi 0,5 mm, a dostatečně rovnoměrně stáhnout. Citovat
Placka1 Vloženo 18. Březen 2018 Autor Vloženo 18. Březen 2018 Ano už vím o co jde, většinou na EGR ventil se pouziva. Dík za odepsání Citovat
Placka1 Vloženo 18. Březen 2018 Autor Vloženo 18. Březen 2018 Nemá s tím mým problémem ještě někdo zkušenost? Neviděli jste to u svých TDI ? A jak jste to řešili ? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.