Hape Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 (editace) Ahoj všem, mám velký problém se svou Octavii II, 1,6 benzín 75kW. Před delší dobou se mi rozsvítila kontrolka motoru a v servise na diagnostice se vypsala porucha lambdy 1 a 2. Dnes jsem si nechal vyměnit obě lamdy za nové ORIGINÁLNÍ škodovácké, ale kontrolka motoru se vždy po několikerém nastartování znovu rozsvítí. Mechanik říkal, že by to ještě mohlo být svíčkami, které jsem delší dobu neměnil. Myslíte, že to může být tento problém nebo nemáte stejnou zkušenost, rady, nápady co ještě by to mohlo dělat? Děkuji Editováno: 27. Duben 2016, autor: Hape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 (editace) A aku chybu ti to vypisalo? Kod motoru aky mas Editováno: 30. Duben 2016, autor: stukator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedeker Vloženo 9. leden 2018 Sdílet Vloženo 9. leden 2018 Ahoj, kde bol nakoniec problem? V sevise povedali, ze mam vymenit lambda 2. Nerad by som vymienal zbytocne. Dik za pomoc s info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmazalek Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 Zdarec pánové, mám na vás dotaz. Mám motor 1,6 , 75kW, typ BSE . Měnil jsem svíčky a Lambdu před katem. Puvodní Lambda vůbec nepracovala a ihned po smazání chyby na diagnostice se ukázala znova. Po zapojení nové to vypadá že si lambda myslí, že mám neustále bohatou směs. (Nebo chudou). Po chvíli trápení motoru, diagnostika vypíše chybu o bohaté směsi, a po dalších pár minutách o špatné lambdě. Pak už ji ŘJ odpojí. Když ji odpojím já ručně, nebo ŘJ, motor si přede jak kotě, žádné třepání, ani vynechávání zapalování. Přidám sem fotku a video, ať můžete kouknout co to dělá. Co s tím? Reklamovat sondu? Nebo vás napadá jiná příčina problémů? PS: ve videu se mi netřesou ruce, to se tak třepe noťas i s autem Díky moc za rady. VID_20180313_145536.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 Řekl bych, že tohle patří do sekce O1 nebo O2 k motoru 1.6. Pawouk bude mít práci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmazalek Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 (editace) Mám octavii II. Omlouvám se za blbé umístění k Oct.III. Do el. jsem to zařadil, protože když kupuju Lambdu v jakýmkoli int.obchodě, vždy je v sekci elektrika(čidla, senzory, snímače a pod). Tak pokud je to blbě, omlouvám se podruhé. Editováno: 13. Březen 2018, autor: mmazalek chyba v textu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 (editace) A na váhu vzduchu jsi se díval? Sonda je original VWAG nebo druhovýroba? Ty různý čidla z druhovýroby mám zkušenost že se moc nevyplatí Editováno: 13. Březen 2018, autor: LiveBomb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmazalek Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 Sonda není originál ale kvalita OEM z Německa ( cena cca 3100,-) byla i s konektorem komplet, kupoval jsem ji v kelly. Právě nějakou univerzální jsem nechtěl. Váha vzduchu je dle hodnot myslím o.k. Přikládám ještě dvě Videjka. VID_20180313_174654.mp4 VID_20180313_173636.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 Vyzerá to na lambdu ..nevedno čo je to za kvalitu najlepšie kúpiť ngk japan .ja som tiež raz dostal krabicu vraj oem a vyzeralo to ako Čína dá sa dnes veriť ? Som zvedavý ako to vyreklamujes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 Pozrel som sa a Japonska prvovýroba stojí 142 eur= cca 4200 CZK a Škoda prvovýroba 174 eur =5000czk. Pekné pálky. Každopádne ti môžem pozrieť chybové kódy vo VIS-e . Ak tam niečo nájde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmazalek Vloženo 15. Březen 2018 Sdílet Vloženo 15. Březen 2018 Objednal jsem druhou sondu od NGK, uvidíme po výměně, ozvu se jak to dopadlo. Měnit budu nejspíš až o víkendu. Nicméně opravdu pokud je současná sonda odpojená, auto jede dobře. Po připojení, a smazání chyb z diag., než ji odpojí řídící jednotka, je to peklo. To mám pocit, že motor zůstane za mnou na silnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 15. Březen 2018 Sdílet Vloženo 15. Březen 2018 Práve mi odpísali z obchodu na otázku na lambdu -japonska prvovýroba. Dobrý den, v tomto případě se jedná o výrobce používaného do prvovýroby. Díl je kvalitní a nikdy jsme na něj nemuseli řešit reklamace. Záruka na díl je 2 rok, výrobce udává cca 160tis km. Hezký den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmazalek Vloženo 15. Březen 2018 Sdílet Vloženo 15. Březen 2018 Já měl německou OEM kvalitu a evidentně je to spíš nekvalita. Ale nechci to zase tak hanit. Mám nejspíše smůlu na kus. Věřím že s novou NGK to bude v poho... Jen teda opět sundávat celé sání kvůli přístupu bude mazec. Ale co nadělám :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmazalek Vloženo 17. Březen 2018 Sdílet Vloženo 17. Březen 2018 Takže jsem vyměnil Lambdu za další novou od značky NGK. Přidávám video z chodu. Ještě jsem nebyl auto projet. Ale nechal sem ho kompletně zahřát na provozní teplotu a vypadá to super! Přidávám opět video z diag. Je tam vidět obrovský rozdíl v regulaci lambdy oproti předchozím videím. VID_20180317_115355.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.