Jan Marek Vloženo 13. Duben 2018 Sdílet Vloženo 13. Duben 2018 Dobrý den, mám O2 L&K s motorem 1.8tsi 118kw. Po jízdě když zastavím, nechám vždycky chladit turbo kolem 1-2 minut. Většinou ale když vypnu motor začne se ještě dochlazovat vetrakem a z motoru salá velmi teplo. Na ukazateli teploty je však normálně na 90 stupních. Je to v pořádku nebo se jedna o nějaký problem ? Dekuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 13. Duben 2018 Sdílet Vloženo 13. Duben 2018 Když on benzín se ve srovnání s dieslem při volnoběhu zahřejvá víc ... Kašli na dochlazování po jízdě při stání na místě, přizpůsob jízdu ke konci tak, abys nemusel "chladit" po zastavení, tedy styl že po palbě 180 na dálnici nesjedeš na parking a necháš to tam bublat, ale prostě těch 5 minut před zastavením zvolníš jízdu Tady je navíc chlazení el. čerpadlem v chladicím okruhu a to si to dochladí dostatečně i po vypnutí motoru, když to nebude přehřátý po běhu na místě ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 13. Duben 2018 Sdílet Vloženo 13. Duben 2018 (editace) Na dochlazování bych rozhodně nekašlal uplně, někdy má své opodstatnění, ale jak píše kolega nademnou, je dobré zvolnit před zastavením. Ona teplota vody bude vždy na 90°C, je to jen elektronicky zdegenerovaný ukazatel, sleduj spíše teplotu oleje, ta ještě ukazuje naštěstí celkem reálně. Editováno: 13. Duben 2018, autor: Martab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek16 Vloženo 16. Duben 2018 Sdílet Vloženo 16. Duben 2018 Je to normální, mně to v létě sálá teplo klidně dva metry daleko a fouká i několik minut po vypnutí. Paradoxně dálnice je celkem leháro, pže se to stíhá chladit silným proudem vzduchu, nejhorší je nakládat tomu v horku na okreskách, to mám pak pocit že se ten motor roztaví Každopádně, když jsem to drtil, tak to nechám bublat na volnoběh klidně 3-4 minuty, aby se mi nespekl olej v turbu, a ten zbytek se pak dochladí i po vypnutí - dvoulitr má elektricky chlazený turbo vodou, myslím že 1.8 to bude mít taky, páč je to skoro stejnej motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.