Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, mám O2 L&K s motorem 1.8tsi 118kw. Po jízdě když zastavím, nechám vždycky chladit turbo kolem 1-2 minut. Většinou ale když vypnu motor začne se ještě dochlazovat vetrakem a z motoru salá velmi teplo. Na ukazateli teploty je však normálně na 90 stupních. Je to v pořádku nebo se jedna o nějaký problem ? Dekuji za rady 

Když on benzín se ve srovnání s dieslem při volnoběhu zahřejvá víc ... Kašli na dochlazování po jízdě při stání na místě, přizpůsob jízdu ke konci tak, abys nemusel "chladit" po zastavení, tedy styl že po palbě 180 na dálnici nesjedeš na parking a necháš to tam bublat, ale prostě těch 5 minut před zastavením zvolníš jízdu B) Tady je navíc chlazení el. čerpadlem v chladicím okruhu a to si to dochladí dostatečně i po vypnutí motoru, když to nebude přehřátý po běhu na místě ...

Na dochlazování bych rozhodně nekašlal uplně, někdy má své opodstatnění, ale jak píše kolega nademnou, je dobré zvolnit před zastavením. Ona teplota vody bude vždy na 90°C, je to jen elektronicky zdegenerovaný ukazatel, sleduj spíše teplotu oleje, ta ještě ukazuje naštěstí celkem reálně.

Upraveno od Martab

Je to normální, mně to v létě sálá teplo klidně dva metry daleko a fouká i několik minut po vypnutí. Paradoxně dálnice je celkem leháro, pže se to stíhá chladit silným proudem vzduchu, nejhorší je nakládat tomu v horku na okreskách, to mám pak pocit že se ten motor roztaví :lol:

Každopádně, když jsem to drtil, tak to nechám bublat na volnoběh klidně 3-4 minuty, aby se mi nespekl olej v turbu, a ten zbytek se pak dochladí i po vypnutí - dvoulitr má elektricky chlazený turbo vodou, myslím že 1.8 to bude mít taky, páč je to skoro stejnej motor.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.