Albín Vloženo 30. Duben 2018 Sdílet Vloženo 30. Duben 2018 Pánové a dámy,potřeboval bych nyní pomoct.Tchán vlastní roomster,1.2 TDI,kod motoru CFWA a dnes se mu stalo že se mu rozsvítilo žhavení,vrtulník a motor šel do nouzáku.Tak jsem mu to napíchnul na diagnostiku a vypsalo to dole uvedenou chybu. VIS kod chyby nezná,na internetu jsem bohužel taky nic nenašel a ani na stránkách ross-tech chyba není k nalezení. Došel jsem k tomu že to je nějaká regulace tlaku turba,ale na co se zaměřit,to fakt nevím. Prosím o pomoc. Address 01: Engine Labels: 03P-906-021-CFW.clb Control Module Part Number: 03P 906 021 H HW: 03P 906 021 AQ Component and/or Version: R3 1.2 DCM3.7 H06 8405 Software Coding: 00114014000400080000 Work Shop Code: WSC 13765 031 00125 ASAM Dataset: EV_ECM12TDI03103P906021H 001006 (SK25) ROD: EV_ECM12TDI03103P906021.rod VCID: 2D508AB77C7D222972-8078 1 Fault Found: 16251 - Boost Pressure Regulation P0299 00 [216] - Control Range Not Reached MIL ON - Intermittent - Confirmed - Not Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Mileage: 118049 km Date: 2080.14.20 Time: 08:45:12 Engine speed: 2331.50 /min Normed load value: 98.4 % Vehicle speed: 106 km/h Coolant temperature: 96 °C Intake air temperature: 25 °C Ambient air pressure: 970 mbar Voltage terminal 30: 14.039 V Unlearning counter according OBD: 251 Crankshaft speed (RPM): 2304 /min Normed load value: 98.4 % EGR solenoid valve: actual value-PWM rate: 50.2 % OBD EGR position control-Position: 50.2 % Engine torque: 200 Nm Outside air temperature: 20 °C Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 96 °C Fuel temperature: 34 °C Outside air temperature: 20 °C Readiness: 0000 0000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 30. Duben 2018 Sdílet Vloženo 30. Duben 2018 Tak to asi vidíš sám, že je nízký plnící tlak. Takže zkontrolovat je třeba asi podtlakové hadičky k regulačnímu ventilu plnícího tlaku, a taky samozřejmě trubky vedení vzduchu od turba k sacímu potrubí. Může být i prasklý nebo děravý intercooler. Pokud neodešlo turbo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 1. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 (editace) Promiň,v turbu se nevyznám,nevím jaký plnící tlak tam má být. Mě spíš zarazila ta chyba 16251,že to nikdo nezná,ross-tech,VIS.... Po těch trubkách se podívám,jestli nenajdu nějakou netěsnost. Jedinný co jsem si včera všiml když jsem koukal na turbo,tak že ta silná trubka co vede od filtru vzduchu,tak byla u turba docela špinavá,mastná od oleje. Editováno: 1. Květen 2018, autor: Albín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 1. Květen 2018 Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 Netěsnosti mezi turbem a sáním jsou za chodu obvykle slyšet - to syčení. A stejně tak i intercooler. Nebo se rozjeď a s otevřeným okénkem to uslyšíš - pokud to tam je. Většinou to uslyšíš i na volnoběh nebo když přidáš na místě. Hodně oleje kolem turba, v intercooleru a pod. - není dobrá známka - obvykle to znamená nové turbo a to je dost drahá věc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 1. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 Díky moc za rady. Zavolal jsem to tchánovi na co se má mechanik zaměřit,zítra mu to prý veze,takže já se na to už nepodívám. Tak snad to turbo nebude. Tchán je z toho celkem paf,je to invalida a má to předělaný na ruční řízení (plyn a brzdu),je bez 1 nohy. Roomster má najeto 116000 a nečekal že mu to bude takhle zlobit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markoplus Vloženo 5. Září 2019 Sdílet Vloženo 5. Září 2019 (editace) Mám stejný kód chyby 16251-PO299 ve voze Škoda Fabia 1.2 TDI. Jaký byl důvod? Editováno: 5. Září 2019, autor: Markoplus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 5. Září 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2019 (editace) Ahoj Markoplus,byla to prasklá spojovací hadice nasávaného vzduchu z intercooleru. Po výměně vše ok. Na téhle stránce by to měla být hadice s číslem 9. https://skoda.7zap.com/cz/cz/roomster/ro/2013-699/1/145-145085/ Tady jí mají. Sice je tam napsáno že to je pro 1.6 Tdi ale je to to samé jako pro 1.2. https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-volkswagen/polo/filtry/23394-tlakova-hadice-chladic-nasavaneho-vzduchu.html Editováno: 5. Září 2019, autor: Albín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markoplus Vloženo 5. Září 2019 Sdílet Vloženo 5. Září 2019 (editace) Dakujem :) Kde je v motoru? Editováno: 5. Září 2019, autor: Markoplus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markoplus Vloženo 5. Září 2019 Sdílet Vloženo 5. Září 2019 To nebylo slyšet syčení ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markoplus Vloženo 5. Září 2019 Sdílet Vloženo 5. Září 2019 U mne rozsvítí se a bliká můj indikátor svíčky (spiralka). Jak jedu přes 100 km rychlosti. Když vypnu motor, zhasne. to byl také příznak ve vás? Obávám se, že je to turbína :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 5. Září 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2019 Je to trubka kousek od turba,jakoby za motorem když na něj koukáš z předu. Syčení nebylo slyšet a u nás se to projevilo tak,že když šel motor do tahu,tak ztratil výkon a kontrolka taky svítila. Já taky nejdřív myslel že to bude turbo,ale pak jsem zjistil tu prasklou trubku,vyměnil a po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.