Publikováno Květen 16, 20187 r Zdravim, řeším problém na motoru 1,4 TDi AMF a to úbytek oleje z motoru, který končí v hadicích sání před intercoolerem. Je ho tam tolik že se dá vylejvat. Na první pohled sem si řek, dobrý, mám už vyběhaný turbo, ale dalším příznakem je zaolejovaná hadice odvětrávání víka ventilů č.5, a to dost. Takže nerad bych vyměnil turbo a zjistiil, že olej pak ubývá dál. Nepodařilo se mi najít kloudný popis k víku ventilů pro můj motor, natož jednoznačně ověřit, že regulátor tlaku PCV, který je v něm zabudovaný funguje správně. Možná mám celý problém s úbytkem oleje jen díky stále otevřenému regulátoru a olej se neustále cpe do sání. Domnívám se, že kromě regulátoru je tam integrovaný i odlučovač oleje. Funkci chápu tak, že přes otvory č. 1 je propojen prostor ventilů s regulátorem. Plechová 'záslepka' č. 2 funguje jako odlučovač oleje z regulátoru. Trubička č.4 patrně funguje jako nějaká pojistka proti poruše, úplnému zacpání regulátoru, je vyvedena ven, není zaolejovaná. K trojúhelníku č.3 vůbec nevím, buď se tudy odlučuje olej, protože to je v jednom rohu odchlípnuté, nebo je plast už věkem a teplem zkroucený. EDIT 17.2.2020 tak u nového víka ta trojka odchlípnutá není, drží pevně Poradíte mi někdo jak ověřit fci víka? Nebo s odkazem na technický popis? Dík! Upraveno Únor 17, 20205 r od alien27 aktualizace
Listopad 26, 20186 r Čekal jsem, že vám někdo odpoví co se s tím dá dělat ale stále nic. Mám naprosto identický problém. Jediné, co jsem našel je, jak odlučovač oleje a ventil regulace tlaku PVC funguje https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=127179 strana 44 a dále. Jak jste problém vyřešil?
Květen 24, 20214 r Ahoj, pod víkem 5. je gumová membrána, která bývá připečená, nebo děravá. Na našem trhu se jako samostatný díl nedodává, pouze celé víko, nicméně se vyměnit dá. Nevadí ani tak děravá, jako připečená a bránící odfuku z motoru. Následkem je tlakování všude možně, včetně prolínání oleje turbem. Kontrola je na místě. S pozdravem PB
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.