alien27

odvětrání víka ventilů AMF

    Doporučené příspěvky

    Zdravim,
    řeším problém na motoru 1,4 TDi AMF a to úbytek oleje z motoru, který končí v hadicích sání
    před intercoolerem. Je ho tam tolik že se dá vylejvat.

     

    Na první pohled sem si řek, dobrý, mám už vyběhaný turbo, ale dalším příznakem je zaolejovaná hadice odvětrávání víka ventilů č.5, a to dost. 
    Takže nerad bych vyměnil turbo a zjistiil, že olej pak ubývá dál.

    Nepodařilo se mi najít kloudný popis k víku ventilů pro můj motor, natož jednoznačně ověřit, že
    regulátor tlaku PCV, který je v něm zabudovaný funguje správně. Možná mám celý problém s
    úbytkem oleje jen díky stále otevřenému regulátoru a olej se neustále cpe do sání.
    Domnívám se, že kromě regulátoru je tam integrovaný i odlučovač oleje.


    Funkci chápu tak, že přes otvory č. 1 je propojen prostor ventilů s regulátorem. Plechová
    'záslepka' č. 2 funguje jako odlučovač oleje z regulátoru. Trubička č.4 patrně funguje jako nějaká
    pojistka proti poruše, úplnému zacpání regulátoru, je vyvedena ven, není zaolejovaná.
    K trojúhelníku č.3 vůbec nevím, buď se tudy odlučuje olej, protože to je v jednom rohu
    odchlípnuté, nebo je plast už věkem a teplem zkroucený.

     

    Poradíte mi někdo jak ověřit fci víka? Nebo s odkazem na technický popis? Dík! :)

    víko shora, popis.JPG

    3ka detail, popis.JPG

    víko zespodu, popis.JPG

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se