Přejít na obsah

Zvýšení výkonu / chiptuning motoru 2.0 TDI 110kW


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 5 týdny později...

Podle me těžko povedet. Záleží na co to člověk chce a jak s tím bude primárně zacházet. Me například akorát odešlo turbo a myslím, ze nebýt přehrání SW, nemusel bych kupovat nové. Když se tomu dává, někde si to někdy něco vezme a nemusí to být nutne vždy jen turbo. Celá rada jiných konsekvenci.

 

Otázka je ale jiná? Udelal bych to znovu? Jasne ze ano a také ze udělám. Chystám se na dieselové RS 4x4 135 kw 6 dsg a přehrání SW bude jedna z prvních věci. Podle me to za to stojí. Kdo chce mít narachlejsi opici, musí koupit víc banánu :). 

Editováno: , autor: iMe1980
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
V 7. 8. 2019 na 12:36, Ondřej Kubát napsal:

Také jsem teď dával na dieslove RSo čip.211Hp a 458Nm dsg 6 a úpně super.Auto ožije jak nikdy a mám najeto 106tis?

Netrebalo limitovať točivý moment? Malo by ísť o DQ250.

Tiež zvažujem čip na O3 2.0 TDI 135kW 4x4 DSG 6 len zatiaľ som nenašiel info ohľadom bezpečného limitu len tu na fóre 400-420 Nm.

Kde to robili?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Max bezpecne maximum pre dq250 je podla niektorych zahranicnych upravcov az do 450nm. Ale tento limit je len sucastou sw upravy tej prevodovky. Nad tuto hodnotu uz treba menit lamely spojky. Mechatronika vydrzi vraj az 550nm nad tuto hodnotu uz musi byt aj ta upravena. 

 

Taketo info je na jednej zahranicnej stranke upravcu. Ak najdem link tak ho sem dam. 

 

Ked vidim kam zenu dq250 v Golf R 6 tak to cca sedi s tymi informaciami z tej stranky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 2. 9. 2019 na 16:21, Matúš Juhas napsal:

Netrebalo limitovať točivý moment? Malo by ísť o DQ250.

Tiež zvažujem čip na O3 2.0 TDI 135kW 4x4 DSG 6 len zatiaľ som nenašiel info ohľadom bezpečného limitu len tu na fóre 400-420 Nm.

Kde to robili?

Zdravim. Mam ten isty model auta a dal som ho cipnut a povedali mi ,ze do 470 Nm by to nemal byt problem. Mne z neho vymlatili 227 PS s 452 Nm. A este aj spotreba spadla dole.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, iMe1980 napsal:

@Rasto S mno, já myslel, ze bezpečný strop je 450 Nm. Btw kdes to nechával upravit prosím? A najeto kolik od té doby?

Zdravím. Mne povedali ze do 470 až 500 nieje problém. Bol som v Profituning Poprad. Bol som u nich aj s predošlim autom EVOQUE a maximálna spokojnosť. Zatiaľ mám po čipe 15000 km a v pohode. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...