Jump to content

gabrielroman

Uživatel
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About gabrielroman

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A ako zistim aky c-tronic tam mam? Lebo čo som pozeral tak nejake znaky značiek som si nevšimol. Nech si už dopredu poriešim diely ak ich budem potrebovat, kedže s autom jazdím denne. OT: Je tam počuť východniarčina, lebo som z Michaloviec ;)
  2. Áno chybu hlási stále aj po opakovanom vymazaní a resetovani klapiek. Tak budem si musieť nájsť čas a rozobrat to. A to som sa tomu chcel vyhnúť, lebo je tam prístup ako k peniazom. Dal by sa niekde zohnať návod ako to vymeniť? Pozeral som na nete a nič som nenašiel tak nech tam ti rozoberaní niečo nepokaslem. Dakujem
  3. Takže po dlhšom čase som zasiel na diagnostiku a tam sa ukazali tieto chyby. Tak sme skusili resetovat nastavenia klapiek, zadat tovarenske nastaviena, no nic sa nezmenilo a stále z pravej strany ide teplejší vzduch. po rozobrati odlkadacej skrinky sme pozerali či sa klapka hýbe no hýbe sa, je to na videu nižšie No už ma nenapada čo by mohlo byť na chybe. Budem vdačný za kazdu radu. 1566297978749011.mp4
  4. Ahoj. Ano aj ja mam take informacie. Proste sa to neoplati.
  5. Zdravím Vás. Moj problém spočíva v tom že pri zapnutej klíme. Je jedno na ako chladno. Fúka z pravej strany ( oba spolujazdcove vyduchy + vyduch na sklo) teply vzduch. Vedeli by ste mi poradiť čo by mohlo robiť zlobu? Ďakujem.
  6. Zdravím. Tak keďže som nikde nenašiel odpoveď tak zakladal túto tému. Niekedy no prevažne pri prvom rozbiehani (no nieje to pravidlo) sa mi pri preradovani z 1 na 2 akoby cukla prevodovka. Prirovnam to k tomu ako keď sa prudko rozbehne auto (hrabe kolesami) a vymacke sa spojka a prevodovka sa akoby uvoľní zo záberu motora. A je pritom pocut aj podobný zvuk. No potom sa radi pekne hladko. Rozbieham sa pomaly a otacky studeného motora ťahám pomaly max ku 2000. Vedel by niekto čo to môže byť? Sinenblok by búchal viac menej stále tak som s toho zmätený.
  7. Zdravím. Keďže som kúpil auto bez výhrevu sedačiek tak by ma zaujímalo, ako je to s tou predprípravou. Je už výhrev v sedadlách namontovaný a stačí vymeniť ten panel kde sa to ovláda? Alebo treba meniť aj sedačky? Výbava je ambition Ďakujem.
  8. Zdravím. Aké máte skúsenosti s chipom vzhľadom na emisie. Keďže na SK je teraz ohľadom emisinej kontroly totálne šialenstvo. Je nutná zmena emisií po chip tuningu poprípade či emisie ostanú také aké boli? Ďakujem.
  9. misocko tak donedavna som aj ja soferoval viac druhov sluzobnych áut počnuc BVP cez T 815 az po Land Rover a tiez som im daval co potrebovali😉. no co sa tyka jazdy na nízkych otačkach pri motore s turbom s variabilným natáčaním lopatiek poznam iba jednu teóriu a neviem ci na 100% platí aj pri týchto 2.0L. Či to nemaju poriesené inak ako starsie verzie. Tak kedže jazda v nízkych otáčkach pod 2000 v podstate využíva variabilitu lopatok zhruba iba do 1/3 a 2/3 sa priebezne využíva pri akcelerácii. Tak ta 3/3 a z casti aj 2/3 sa zanáša splodinami z výfukového portubia vracaními cez EGR ventil spat do sacieho potrubia. Pokial je nános vačší tak sa no neho pri následnej väčšej akcelerácii zachytávaju lopatky, kedy odpája turbo a motor padá do núdzového rezimu nasledkom či už axiálneho alebo radiálneho vychýlenia v lepšom prípade. V horšom prípade može dost k ulomeniu časti lopatky ktorá je sacím portubím ,,vrhnutá" do valca motora kde dochádza k poškodeniu či už piestu, valca, ventilu .... ciže motor na kašu. Tak práve preto som bol zvyknutý jazdit starím autom na vyšších otáčkach a kde tu mu vyhnat pavúka z výfuku akceleráciou takmer az k červenému. Mne ide o to ci tato teoria platí aj pri CR motoroch alebo to už majú poriešené trocha inak. A ano pokial je niečo moje a je to ,,nove" tak zo začiatku sledujem čo sa ako a za akých okolnosti správa a práve preto sledujem nielen rýchlost ale sem tam hodím očko aj na otáčkomer.
  10. deto tak doteraz som jazdil s o1 81kw ako z benzínom (samozrejme po zahriati) a fungovalo to dokedy som neprešiel na jazdu do 2000 ot. a nedochladzovanie turba. Teraz si turbo žije svojim životom ako som písal vyššie. Bubaq mne práve jazda na 1400 - 1600 ot prisla ako podtačanie motora. Ked som mu skusil dat kick down tak reakcia z tychto otáčok bola dost plochá a akoby sa mu nechcelo4/5/6 ( mal som pocit ze staručká o1 81kw je v tých otáčkach živšia ). Už ku 2000 sa to zlepsilo. Ale asi je to len subjektívny pocit a mozno som od 110 Kw resp. 150k cakal trocha viac.
  11. misocko tak ja cítim že tomu autu te dobre medzi 2000 a 2500 ot lenže keď som sa rozprával s viacerými majiteľmi či už passatov alebo octavii s týmto agregátov tak každý mi naložil že na okrskach pri rýchlosti 100kmh na 4ke a otáčkach cca 2400 sa motor trápi. Aj keď je to podľa mňa kravina tak sa radšej pre istotu pýtam ľudí ktorý majú s CR dlhšie skúsenosti. A keď mám niečo ,,nove" tak si radšej pozistujem čo a ako aby mi to vydržalo čo najdlhšie. Bohužiaľ nemám možnosti si každých 5 rokov kúpiť nové auto a nestarat sa. misor1994 tak ja sa nesťažujem ale aj keď subjektívne tak Konštatujem. A ide mi práve o to aby ma auto nezotrocovalo ale slúžilo. A to bude vtedy ak dostane to čo potrebuje počnúc otázkami pri jazde a ďalšími vecami. Starucka o1 r.v.2000 mi donedávna slúžila veľmi dobre. No keďže som sa nejako vykašľal ma taku drobnosť ako dochladzovanie nejaké 3-4 minútky po jazde Tak mi turbo ukázalo fuckera a teraz si žije svoj vlastný život. To znamená že si vypne kedy chce raz pri 2500 inokedy pri 3700otackach. A práve takýmto zbytočným investíciám napr.DPF, turbo.... chcem predísť.
  12. Tak teplota vody je 90. Áno dochladzujem práve kvôli turbu. Nieje to môj prvý diesel mám o1 81kw tu tiež nechám pobezat na volnobeh a az tak vypínam. No poslednu dobu som nato kaslal a turbo už začína dávať papa. Je to môj prvý CR s debilnym DPF. No len bez toho sa už diesel zohnať nedá. Resp. Novší sa už zohnať nedá. Tie systémy sú odlišné ( čerpadlo vs CR ) tak práve preto sa snažím zozbierať nejaké info a skúsenosti dlhodobejsich majiteľov a podľa toho sa potom zariadim.
  13. Ešte otázka Pri akej teplote oleja teraz v tých horučavach vypínate motor? Snazim sa schladit na 93 no ked pridem pod bytovku tak mam 96-97 a nechce klesnut musim sa ist este previezť a potom klesne na tych 93. ako regenerácia mi nepríde lebo volnobežné otačky motora su normálne 750 všetko povypínane.
  14. Ďakujem za odkaz. No prioritne mi nešlo o regeneráciu filtra, ale o celkový štýl jazdy aký majú ľudia a ako to vplýva napr: na spotrebu, regeneráciu...
×
×
  • Create New...