Publikováno Květen 30, 20187 r Mám S2 2014 2.0 TDI DSG 4x4 125kW + chip, najeto 150 000km Vše fungovalo normálně do doby kdy motor začal výrazně černě kouřit při zátěži tak od cca 3500ot. Kontrolovali mi hadice za turbem, vše ok. Na diagnostice žádná závada, DPF se samozřejmě více zanáší, auto černý jak bota. Po cca 14 dnech se přidalo, že při konstantní jízdě motor přidává a ubírá v intervalu cca 1-3s v rozmezí cca 50-100ot/min. Kdo mi poradí čím by to mohlo být, popřípadě co ještě kontrolovat?? Nechám v pondělí preventivně udělat kontrolu vstřiků. Co dál?
Květen 30, 20187 r Autor Kluci, to je jak v autorizáku... "nejede mi 4x4 - to je tím chipem" divím se že na to nesvedli i ten uhnilej drát v konektoru... Kde a co mám ještě měřit? Může se tak projevovat vadný EGR?
Květen 30, 20187 r Ty ale naše rady nechceš slyšet, ty hledáš závadu, ale neuděláš pro to to základní co ti radíme, tj. Přehrát origo SW...protože nemáme věštecké koule, tak nic moc lepšího ti nepovime...stejně může být KO snímač na dpf, který ukazuje že je ok, ale není, kolega měl takhle na A4 pricpany nějaký trubičky na dpf. Dpf čisté, diagnostika nic a přitom to nejelo, ale to je opravdu vaření z vody...já a @HANZTD jsme ti radu dali...pak můžeš postupovat dál...(já bych jinak ještě řekl, že to bude netěsnost na trubkách od turba, úplně stejně mi to dělal Passat, byla tam trhlina asi 1cm...hledal jsem ji celé odpoledne...)
Květen 30, 20187 r Autor Jo, hledám závadu, která nebyla u origo softu ani u chipu, ale znenadání začlo kouřit... což je moc nafty nebo málo vzduchu. A teď co to způsobuje? Málo vzduchu? Uniká tlak za turbem? Demontovaný hadice za turbem až po IC a nikde ani památky po úniku. Turbo bez vůle, oleje atd... Kapající vstřik? Nechám otestovat, hodnoty na prvním válci už nejsou zrovna košer, i když limit je 2mg ne? Čidla? I když nehlásí chybu dají se měřit... ale musím znát hodnoty, bohužel jsem jen jsem jen elektrikář a ne mechanik a musí mě někdo nakopnout. Kdo v Brně je dostatečně zdatný aby to zvládl a nečekalo se na opravu nebo provedení 14 dní? Zaplatím zlatem, mám servisu 2 auta a dodávka mi přijde až za měsíc a na firmě už není čím jezdit...
Květen 30, 20187 r REGULACE turba VZDUCHOVEJ filtr POTRUBÍ sání tim jsem se VYČERPAL a rád si poté přečtu čim to bylo .....
Květen 30, 20187 r Autor regulace - žádaná hodnota tlaku je shodná s aktuální, už jsem porovnával Filtr je novej, od servisu s olejem cca 3000km Sání před turbem... nevim, kouknu, ale tam moc věcí není. Koukal jsem na olej a je až po tu horní rysku, nevím jak moc to plní v autorizáku (nenapadlo mě se podívat), ale kouknu jestli nepřibývá, to pak potvrdí ty vstřiky.
Červen 1, 20187 r Nemůže to dělat egr? Mám stejný problém, hodnoty dpf v pohodě, ale hodnoty egru jsou zrcadlové. Tzn že když dám plný plyn tak místo otevření 0% mám 100%Odesláno z mého KIW-L21 pomocí Tapatalk
Červen 2, 20187 r Na egr sa vie "originálne" zaseknut klapka... Dá sa prečistiť striekanim a na určitú dobu spojazdniť. No asi by som rovno riešil nový egr. Upraveno Červen 2, 20187 r od r_e_n_e
Červen 6, 20187 r Autor Tak vstriky OK Nove zavada cidla 1 teploty vyfuku. Blika zhaveni a sviti kontrolka motoru avsak motor NEKOURI. Po novem nastartovani opet vse pri starem... napisu vysledek
Červen 7, 20187 r Na egr sa vie "originálne" zaseknut klapka... Dá sa prečistiť striekanim a na určitú dobu spojazdniť. No asi by som rovno riešil nový egr. Na čištění kašlu, to už dám rovnou nový. Proč ale diag vypisuje hodnoty otevření opačně?Odesláno z mého KIW-L21 pomocí Tapatalk
Červen 9, 20187 r Vypisuje to opacne preto, lebo pozeras zly kanal. Mam taky pocit, ze musis pozerat budenie a nie pozadovanu hodnotu egr. Tam to na nejaku tu desatinu musi sediet.
Červenec 17, 20187 r Dík všem za rady. U mě vyřešeno. S hodnotama egr je to jak píše imo17. U mě to byl špatný čip. Od bývalého majitele jsem se dozvěděl, že se to čipovalo tak, že on seděl za volantem, jeho známý s compem vedle, a hráli si s mapama. Zajel jsem do autorizáku udělat dieselgate a je klid.Odesláno z mého KIW-L21 pomocí Tapatalk
Červenec 17, 20187 r Autor Já mám auto po servisu den, zatím ok. Vadné čidlo teploty přímo v turbu, bohužel to mezitím popravilo i DPF... Opraveno, nekouří, netarokuje a přečip zůstal v pohodě. Napíšu ještě po delší době jestli je to ok
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.