Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám S2 2014 2.0 TDI DSG 4x4 125kW + chip, najeto 150 000km

Vše fungovalo normálně do doby kdy motor začal výrazně černě kouřit při zátěži tak od cca 3500ot. Kontrolovali mi hadice za turbem, vše ok. Na diagnostice žádná závada, DPF se samozřejmě více zanáší, auto černý jak bota.

Po cca 14 dnech se přidalo, že při konstantní jízdě motor přidává a ubírá v intervalu cca 1-3s v rozmezí cca 50-100ot/min.

Kdo mi poradí čím by to mohlo být, popřípadě co ještě kontrolovat??

Nechám v pondělí preventivně udělat kontrolu vstřiků. Co dál?

 

 

20180523_185330.thumb.jpg.f185fa5f8259440f0f04b39105903b86.jpg 20180530_083420.thumb.jpg.8c54eea5c91fbd8a30f41e5e67eb748b.jpg

 chip máš jak dlouho? a kdo ti ho dělal ?

  • Autor

Cca 20 000km. TDI Drapek.

Po chipu v pohode kourivost skoro nula.

I přes to bych začal přehráním origo SW ...

  • Autor

Taky možnost, ale myslím si, že závada bude jinde, spíš kde mám hledat?

Jako 1 hledej v ŘJ  ten origo SW  :ph34r:
 

  • Autor

Kluci, to je jak v autorizáku... "nejede mi 4x4 - to je tím chipem" divím se že na to nesvedli i ten uhnilej drát v konektoru...

Kde a co mám ještě měřit? Může se tak projevovat vadný EGR?

Ty ale naše rady nechceš slyšet, ty hledáš závadu, ale neuděláš pro to to základní co ti radíme, tj. Přehrát origo SW...protože nemáme věštecké koule, tak nic moc lepšího ti nepovime...stejně může být KO snímač na dpf, který ukazuje že je ok, ale není, kolega měl takhle na A4 pricpany nějaký trubičky na dpf. Dpf čisté, diagnostika nic a přitom to nejelo, ale to je opravdu vaření z vody...já a @HANZTD jsme ti radu dali...pak můžeš postupovat dál...(já bych jinak ještě řekl, že to bude netěsnost na trubkách od turba, úplně stejně mi to dělal Passat, byla tam trhlina asi 1cm...hledal jsem ji celé odpoledne...)

  • Autor

Jo, hledám závadu, která nebyla u origo softu ani u chipu, ale znenadání začlo kouřit... což je moc nafty nebo málo vzduchu. A teď co to způsobuje?

Málo vzduchu? Uniká tlak za turbem? Demontovaný hadice za turbem až po IC a nikde ani památky po úniku. Turbo bez vůle, oleje atd...

Kapající vstřik? Nechám otestovat, hodnoty na prvním válci už nejsou zrovna košer, i když limit je 2mg ne?

Čidla? I když nehlásí chybu dají se měřit... ale musím znát hodnoty, bohužel jsem jen jsem jen elektrikář a ne mechanik a musí mě někdo nakopnout.

 

Kdo v Brně je dostatečně zdatný aby to zvládl a nečekalo se na opravu nebo provedení 14 dní?

Zaplatím zlatem, mám servisu 2 auta a dodávka mi přijde až za měsíc a na firmě už není čím jezdit...

REGULACE turba 
VZDUCHOVEJ filtr 
POTRUBÍ sání 

tim jsem se VYČERPAL  a rád si poté přečtu čim to bylo ..... ;)

  • Autor

regulace - žádaná hodnota tlaku je shodná s aktuální, už jsem porovnával

Filtr je novej, od servisu s olejem cca 3000km

Sání před turbem... nevim, kouknu, ale tam moc věcí není.

 

Koukal jsem na olej a je až po tu horní rysku, nevím jak moc to plní v autorizáku (nenapadlo mě se podívat), ale kouknu jestli nepřibývá, to pak potvrdí ty vstřiky.

Nemůže to dělat egr? Mám stejný problém, hodnoty dpf v pohodě, ale hodnoty egru jsou zrcadlové. Tzn že když dám plný plyn tak místo otevření 0% mám 100%

Odesláno z mého KIW-L21 pomocí Tapatalk

Na egr sa vie "originálne" zaseknut klapka... 

Dá sa prečistiť striekanim a na určitú dobu spojazdniť. No asi by som rovno riešil nový egr. 

Upraveno od r_e_n_e

  • Autor

Tak vstriky OK

Nove zavada cidla 1 teploty vyfuku. Blika zhaveni a sviti kontrolka motoru avsak motor NEKOURI. Po novem nastartovani opet vse pri starem... napisu vysledek

Na egr sa vie "originálne" zaseknut klapka... 
Dá sa prečistiť striekanim a na určitú dobu spojazdniť. No asi by som rovno riešil nový egr. 
Na čištění kašlu, to už dám rovnou nový. Proč ale diag vypisuje hodnoty otevření opačně?

Odesláno z mého KIW-L21 pomocí Tapatalk

Zle namontovana klapka? 

Nešťastnou náhodou sa dá otočiť 

Vypisuje to opacne preto, lebo pozeras zly kanal. 

Mam taky pocit, ze musis pozerat budenie a nie pozadovanu hodnotu egr. Tam to na nejaku tu desatinu musi sediet. 

  • 1 měsíc později...

Dík všem za rady. U mě vyřešeno. S hodnotama egr je to jak píše imo17. U mě to byl špatný čip. Od bývalého majitele jsem se dozvěděl, že se to čipovalo tak, že on seděl za volantem, jeho známý s compem vedle, a hráli si s mapama. Zajel jsem do autorizáku udělat dieselgate a je klid.

Odesláno z mého KIW-L21 pomocí Tapatalk

  • Autor

Já mám auto po servisu den, zatím ok. Vadné čidlo teploty přímo v turbu, bohužel to mezitím popravilo i DPF...

Opraveno, nekouří, netarokuje a přečip zůstal v pohodě.

Napíšu ještě po delší době jestli je to ok

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.