Přejít na obsah

Suchman

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Suchman

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Já mám auto po servisu den, zatím ok. Vadné čidlo teploty přímo v turbu, bohužel to mezitím popravilo i DPF... Opraveno, nekouří, netarokuje a přečip zůstal v pohodě. Napíšu ještě po delší době jestli je to ok
  2. Tak vstriky OK Nove zavada cidla 1 teploty vyfuku. Blika zhaveni a sviti kontrolka motoru avsak motor NEKOURI. Po novem nastartovani opet vse pri starem... napisu vysledek
  3. regulace - žádaná hodnota tlaku je shodná s aktuální, už jsem porovnával Filtr je novej, od servisu s olejem cca 3000km Sání před turbem... nevim, kouknu, ale tam moc věcí není. Koukal jsem na olej a je až po tu horní rysku, nevím jak moc to plní v autorizáku (nenapadlo mě se podívat), ale kouknu jestli nepřibývá, to pak potvrdí ty vstřiky.
  4. Jo, hledám závadu, která nebyla u origo softu ani u chipu, ale znenadání začlo kouřit... což je moc nafty nebo málo vzduchu. A teď co to způsobuje? Málo vzduchu? Uniká tlak za turbem? Demontovaný hadice za turbem až po IC a nikde ani památky po úniku. Turbo bez vůle, oleje atd... Kapající vstřik? Nechám otestovat, hodnoty na prvním válci už nejsou zrovna košer, i když limit je 2mg ne? Čidla? I když nehlásí chybu dají se měřit... ale musím znát hodnoty, bohužel jsem jen jsem jen elektrikář a ne mechanik a musí mě někdo nakopnout. Kdo v Brně je dostatečně zdatný aby to zvládl a nečekalo se na opravu nebo provedení 14 dní? Zaplatím zlatem, mám servisu 2 auta a dodávka mi přijde až za měsíc a na firmě už není čím jezdit...
  5. Kluci, to je jak v autorizáku... "nejede mi 4x4 - to je tím chipem" divím se že na to nesvedli i ten uhnilej drát v konektoru... Kde a co mám ještě měřit? Může se tak projevovat vadný EGR?
  6. Taky možnost, ale myslím si, že závada bude jinde, spíš kde mám hledat?
  7. Cca 20 000km. TDI Drapek. Po chipu v pohode kourivost skoro nula.
  8. Mám S2 2014 2.0 TDI DSG 4x4 125kW + chip, najeto 150 000km Vše fungovalo normálně do doby kdy motor začal výrazně černě kouřit při zátěži tak od cca 3500ot. Kontrolovali mi hadice za turbem, vše ok. Na diagnostice žádná závada, DPF se samozřejmě více zanáší, auto černý jak bota. Po cca 14 dnech se přidalo, že při konstantní jízdě motor přidává a ubírá v intervalu cca 1-3s v rozmezí cca 50-100ot/min. Kdo mi poradí čím by to mohlo být, popřípadě co ještě kontrolovat?? Nechám v pondělí preventivně udělat kontrolu vstřiků. Co dál?
×
×
  • Vytvořit nový...