Přejít na obsah

EGR Ventil


YetiYetiYeti

Doporučené příspěvky

Zdar lidi, taky Vam zlobi EGR ventil (nemecky AGR)? :-) Sviti Vam za jizdy zhaveni a obcas to cuka nebo to prejde do nouzoveho rezimu. To je vono. Novy stoji 10 tisic a ta prace ho vyndat, hlavne na 4x4, ta se ani neda pochopit. Prasecarna hadr!!! Sundat kolo, poloosu, vyndat cely DPF, to znamena cely vyfuk az od turba!!!!, vsechny sensory, a kdyz se Vam to nahodou povede, coz pochybuju, tak ho potom uz ho ze zadu vidite na motoru. Strasna prace. To proto, ze tam neni zadny pristup.

Dam Vam typ a mechanici Vam to nereknou, prisli by o praci. Existuje polske udelatko, ktere vyradi Egr Ventil z provozu. Je to el. soucastka za 130Eur (Ebay.de), ktera se jen zasune do trech zasuvecek (jedna na EGRu, jedna na sani a jedna jde do CPU). Potom se EGR zaslepi. Cele to trva, dejme tomu hodinku, ale hlavne je to jednoducha pracicka, kterou zvladne kazdy.

Nejlepsi ale je, ze po te, co tuto soucastku instalujete, tak Vam auto jede jako vitr... uplna nadhera. Krasne to tahne, zadne cukani, dobre to startuje, ma to asi i lepsi spotrebu.

Ale bacha, mechanici Vas budou strasit, ze Vam to rozbije DPF a buch vi co vsechno.... :-) nerozbije....

Uzivejte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jo, Whittmannaaku, ty si nedas pokoj. Mam najeto pres 40 tisic. Mam yeti 3 ks, proto Yetiyetiyeti.... na tom mym jsem delal pri 44tis.km dvouhmotu, je to 4kolka. Nejsem zadnej velkej mechanik, mam vysokou skolu, mluvim nemecky i anglicky (hooodne dobre) a delam uplne jinou praci, ale proste na mych autech zadny mechanik neotocil ani sroubkem!!! A kdyz jsem se zminil v dealeshipu, ze jsem delal dvouhmotu, tak smekali kloboutk. Garantuju Ti, ze Yetak je nejtezsi auto, na kterem jsem kdy delal, silenost.

Tadleta soucastka fakt funguje, motor dycha krasne, DPF netrpi, ale teda treti rada sedacek se Ti fakt neobjevi. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 3. 6. 2018 na 8:23, YetiYetiYeti napsal:

Zdar lidi, taky Vam zlobi EGR ventil (nemecky AGR)? :-) Sviti Vam za jizdy zhaveni a obcas to cuka nebo to prejde do nouzoveho rezimu. To je vono. Novy stoji 10 tisic a ta prace ho vyndat, hlavne na 4x4, ta se ani neda pochopit. Prasecarna hadr!!! Sundat kolo, poloosu, vyndat cely DPF, to znamena cely vyfuk az od turba!!!!, vsechny sensory, a kdyz se Vam to nahodou povede, coz pochybuju, tak ho potom uz ho ze zadu vidite na motoru. Strasna prace. To proto, ze tam neni zadny pristup.

Dam Vam typ a mechanici Vam to nereknou, prisli by o praci. Existuje polske udelatko, ktere vyradi Egr Ventil z provozu. Je to el. soucastka za 130Eur (Ebay.de), ktera se jen zasune do trech zasuvecek (jedna na EGRu, jedna na sani a jedna jde do CPU). Potom se EGR zaslepi. Cele to trva, dejme tomu hodinku, ale hlavne je to jednoducha pracicka, kterou zvladne kazdy.

Nejlepsi ale je, ze po te, co tuto soucastku instalujete, tak Vam auto jede jako vitr... uplna nadhera. Krasne to tahne, zadne cukani, dobre to startuje, ma to asi i lepsi spotrebu.

Ale bacha, mechanici Vas budou strasit, ze Vam to rozbije DPF a buch vi co vsechno.... :-) nerozbije....

Uzivejte.

Ahoj a pod čím to mám dát hledat na ebay ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...