Iliketea Vloženo 1. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2018 Dobrý den, Mám problém s moji fábii 1.2 htp .. V autě je nestabilní napětí ..Dám pár příkladů. Když třeba zapnu dálkové světla a auto stojí na volnoběh tak se celé auto otřese protože otáčky spadnou a pak se zase vrátí do normálu.. Když stahuju el okýnka tak to samé. Nijak sem to neřešil ale začlo se to zhoršovat. Nedávno sem jel a chtěl podřadit před zatáčkou, motor měl 2500 otáček ale auto hcíplo,nic nereagovalo, jen svítila palubka .. A to je docela nebezpečný, protože se vypne i posilovač atd.. Čím by to mohlo být? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 1. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2018 A neupravoval,nebo nedodělával jsi v poslední době do té elektriky něco?Neukazuje ti to nějakou chybu v registru závad? Mělo by to fungovat tak,že řídící jednotka motoru,když se zvýší odběr,tak přidá palivo a pootevře klapku.Nejčastěji se to projevuje u klimatizace.Ty to ani nezaregistruješ,pokud všechno funguje jak má,tak ti jen na počítači v ten okamžik stoupne hodnota okamžité spotřeby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iliketea Vloženo 1. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 1. Červenec 2018 V poslední době nic.. Ale hodně dávno se tam dodělávali el okýnka které jsou zapojené pod pojistkou.. A taky automatické zapnutí světel. Žadné chyby nehlásí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 1. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2018 Jde o to,že ta doplňková výbava,alespoň některá,se kóduje do řídící jednotky,aby o ní věděla a počítala s ní.Takže záleží,co tam přesně máš nakódováno ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 2. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2018 Když se zeptám "trochu hloupě" kolik ti ukazuje PP např při volnoběhu spotřebu. (pokud PP máš) Třeba by se dalo takhle vydedukovat, že máš někde nadměrnej odběr a altík je na pokraji možností. Jinak bych to viděl na akumulátor v koncích. Chtělo by to omrknout všechny možný kontakty, jestli nejsou uhnilý (ve spod auta) A na konec bych se zaměřil na nějakou vadu na motoru. (předpokládám, že auto jezdí dobře - výkon, reakce na plyn.....) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.