Přejít na obsah

1.0TSi 81KW a LPG?


kozlustechnykus

Doporučené příspěvky

před 9 hodinami, patrikderka napsal:

Tak spotřeba je 6 litrů na 100 plynu. Benzín jsem ještě nepočítal.

 

Podotýkám že spotřeba může být ještě nižší. Jezdím tak 120-140. Do kopců jsem teď nucen jezdit na 4. A celkově jezdit ve vyšších otáčkách.

Chápeš, že Ti teď nebude ukazovat palubní počítač správná čísla, zejo?

Mě to vychází realita vs palubní PC cca +20 % plyn = původ i spotřeba na BA *1,2 dle ppc)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martab ne. Myslím to tak, že když jedu mimo obec do kopce, který jsem normálně jel na 5ps a stále auto zrychlovalo teď musím jezdit na 4ps. Tam kde jsem jel do kopce na 4ps musím na 3ps. Na rovince jde poznat, že to špatně jede z těch 1900 otáček, jak to sedne na 2100 auto vyletí jak raketa. Řešilo se to s italama, odemkne se řídící jednotka a bude se to řešit, prý to není úplně v normě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

140000, furt jsem se nedostal k seřízení lpg:D140000, furt jsem se nedostal k seřízení lpg:D

 

Letos jsem s tím objel východní turecko 9300km, lpg na každé benzínce, ve filtru téměř žádný bordel, úplně mikromikro.

 

Spíš se to celé začíná tak nějak rozpadat, měnil jsem podvozek, teď se chystám na uložení motoru a převodovky.

 

Na druhou stranu to, kudma jezdím a jak tam jezdím tomu cca odpovídá:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď tam je 141+ tkm a plyn tam šel v 83 tkm tedy cca 58 tkm na plyn, zatím vše drží. Mám tam dvojí filtraci, přívstřík benzínu (paradoxně cesta po Turecku byla stran benzínu levnější, než běžné cesty doma, kdy trvá, než se to přepne na plyn), leju do toho pouze prémiové benzíny a na 20l dávám 2 víčka VIFu, tak to něco vydržet musí! 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petr Lacina: Jenže my se tady bavíme o přestavbách přimovstřikových motoru Tsi,která mají přece jen svá jista specifika.Stačí když je tam malý přivstřik benzínu na "chlazení" benzinových vstřikovačů při provozu na Lpg a ty se nasledně "připečou". U Prinse,Brc-maestro je to nastaveno uplně debilně,malý přivstřik benzínu při provozu na Lpg a ještě je to "zamkle" z výroby takže tam nejde ani přidat větši přivstřik benzínu.Ja toho deb..ního Prinse mám a co cca 40 tis km benzinové KO. A to nejsem sám ,vím o dalších 2 autech a ten samý problém,takže to už asi nebude náhoda že???? A plynaři to vesele montujou a dělaji jakože nic....Škoda mluvit.Proto se tady ptáme jaky ma kdo systém a jak funguje,protože jen od uživatelu jsou věrohodné reference a ne od těch co to jen prodavají a montují,protože kdyby se provalilo že to ne úplně dobře funguje tak co by pak asi montážnici dělali když jse dnes přimovstřikových motoru většina.Takže ja jsem určitě za toto forum rád a hlavně je fajn si přečíst recenze uživatelů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Bitttpower2 napsal:

Petr Lacina: Jenže my se tady bavíme o přestavbách přimovstřikových motoru Tsi,která mají přece jen svá jista specifika.Stačí když je tam malý přivstřik benzínu na "chlazení" benzinových vstřikovačů při provozu na Lpg a ty se nasledně "připečou". U Prinse,Brc-maestro je to nastaveno uplně debilně,malý přivstřik benzínu při provozu na Lpg a ještě je to "zamkle" z výroby takže tam nejde ani přidat větši přivstřik benzínu.Ja toho deb..ního Prinse mám a co cca 40 tis km benzinové KO. A to nejsem sám ,vím o dalších 2 autech a ten samý problém,takže to už asi nebude náhoda že???? A plynaři to vesele montujou a dělaji jakože nic....Škoda mluvit.Proto se tady ptáme jaky ma kdo systém a jak funguje,protože jen od uživatelu jsou věrohodné reference a ne od těch co to jen prodavají a montují,protože kdyby se provalilo že to ne úplně dobře funguje tak co by pak asi montážnici dělali když jse dnes přimovstřikových motoru většina.Takže ja jsem určitě za toto forum rád a hlavně je fajn si přečíst recenze uživatelů.

Ok, moje dlouholetá zkušenost...

1) nekupovat auto již s namontovaným LPG

2) vozidlo (motor) na benzín musí být ve 100% stavu

3) vozidlo s TSI motorem tj. 3tí za cca 12 let jsem si nechal přestavět Autogas centrum ve Strakonicích 

4) před montáží, Vás předem informují, jestli na Vaše vozidlo mají vhodnou sadu na montáž LPG

... zjišťuje se to dle kódu motoru a čísla řídící jednotky 

5) předem Vás pak informují jaká značka sady je pro Vaše vozidlo nejvhodnější, montáž trvá 2 dny, půjčí Vám zdarma vozidlo na plyn, vracíte opět s plnou nádrží 

6) za ty léta jsem s TSI motorem najel cca 180 000 km absolutně bez problémů 

7) nejvhodnější vozidlana přestavbu LPG jsou z koncernu VW

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, vidíš, tak to se omlouvám. Já jsem si totiž vygooglil tvé jméno a našel jsem autodílnu Petr Lacina která montuje LPG:)

 

Ano, právě Strakonice mi přislíbili, že mi to sešteluji. Jenže jsou jaksi na opačném konci republiky. Obecně taky pokládám za nejlepší v ČR, už jen dle recenzí. 

 

Takže jestli se mohu zeptat, jaký teda máš systém a aktuálně jaký motor, kolik na nem máš najeto a jak řešíš servis?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...