VladaPech Vloženo 6. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2018 (editace) Dobrý den, včera jsem opětovně po 30 tis. km měnil palivový filtr a k mému nemilému překvapení jsem na těle filtru objevil hliníové piliny. Identifikace, zda je to z palivového čerpadla v nádrži či z tandemového čerpadla je prakticky nemožná. Každopádně, příčina může být jak v "tandemu" tak i palivovém čerpadle dle mého. Má otázka je, zda je možné, že se piliny mohou dostat do samotných vstřikovačů? Resp. zda je za tandemovým čerpadlem ještě najaký filtr, který sekundárně filtruje naftu než jde do vstřiků. Pokud ne, předpokládám, že krom výměny obou čerpadel a vyčištění palivového systému musí jít na repasi ještě vstřikovače (?). Děkuji za upřesnění. Vláďa (Pro jistotu přidávám il. foto typu filtru, auto má najeto necelých 170 tis km - první majitel) Editováno: 6. Červenec 2018, autor: VladaPech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaPech Vloženo 6. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 6. Červenec 2018 Pánové, opravdu s tím nemá nikdo zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 6. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2018 (editace) Dokud to jezdí tak na to kašli, Piliny mi plavou po otevření víka od filtru pokaždé když to měním v malém množství, je to dobře vidět jak se blýskavěji na tom černém povrchu filtru (a to mám CRko), pořádně celou nádržku na filtr vytřu, nasadím nový filtr a nechám přes VAG zaplavit. Auto jezdí tak to s pilinami na filtru 150K km s nemá žádné problémy. Předpokládám že nějaké piliny tam u staršího vozu budou asi vždy, navíc ty piliny tam můžou být vytvořené potom co vytáhneš to výkonu z nádobky filtru, docela je to třeba páčit ven, neděláš to náhodou plochým šroubovákem ? Já být tebou tak to neřeším dokud to jezdí, pokud tam byly piliny z čerpadla, tak už ve vstřikovacím systému stejně budou. Editováno: 6. Červenec 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaPech Vloženo 6. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 6. Červenec 2018 Moc děkuji za reakci! Spolu s filtrem rovněž vždy čistím i nádobku ale nikdy jsem si oněch pilin popravdě nevšimnul. Udělám to tak jak říkáš - tedy jezdit a neřešit to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 7. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2018 Jakékoli opravy po pilinách v systému jsou drahé, proto je lepší do toho nehrabat když to jezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 7. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2018 Máš fotku kolik tam toho bylo? Něco málo tam být může, ale pokud tam toho bylo víc, tak začni šetřit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaPech Vloženo 8. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2018 Ahoj, bohužel ne. Na samotném filtru bylo cca do 10 kousků. Když jsem se nicméně podíval do zbylé nafty v nádržce filtru, zdálo se mi, jakoby v ní bylo mnoho jemných třpytek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 9. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2018 (editace) Kdyby ti v naftě plavala taková koncetrace pilin tak by ti to auto nemohlo jezdit bez výrazných změn v chování o proti standartu. Když jsi vytíral nádobku od nafty a bordelu, tak by jsi ty piliny vyděl na tom hadru, popř. vem starý filtr, uřízní vrchní a spodní patu a rozlož ho. Pokud máš problém uvidíš celkem jasně piliny na celé délce rozloženého filtru. Editováno: 9. Červenec 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaPech Vloženo 9. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 9. Červenec 2018 Rozříznout filtr mě safra nenapadlo. Najedu na současném filtru 10t km a znova na to mrknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 10. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2018 (editace) to bude mít ještě původní barvu papíru a na té neuvidíš tam nic Dej na tom aspon 30K km než to budeš měnit on zčerná, když to nezačne víc zlobit. Jestli tam je poškození a lítají ti do toho piliny, tak už to stejně nespasíš. Editováno: 10. Červenec 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.