Dalibor Wind Vloženo 7. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2018 Zdravím, nechtěl jsem zakládat nové téma, ale nikde jsem to tu nemohl najít. Auto mi začalo cukat při akceleraci. Vyměnil jsem svíčky, kabely a zapalovací modul. Dělalo to pořád, tak jsem si sehnal diagnostiku a napojil to. Chyby 00635 00525 a 00524 první dvě byla lambda sonda a to třetí senzor klepání motoru. Auto mi pak nějakou dobu stálo, ale vyměnil jsem ten Knock sensor a lambdu před kat. taky. Vymazal jsem chyby, potom nastartoval, vypnul motor, napojil, chyby tam byly pořád, tak jsem to jel projet i tak a nedalo se to srovnat, auto jelo pěkně, skoro necukalo, ale cítil jsem vibrace např. ve volantu. Ale hlavně jsem jistil, že pod autem to praská, když přidávám plyn. Jsem student, a tak to moc nechci dávat do servisu, když nemám skoro žádný příjem. Byl by tu někdo kdo má už s tímto zkušenost? Za odpovědi děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 8. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2018 Pod autem to praská.. je hodně široký pojem. Co se přitom děje s autem, akceleruje? zatáčí ? Odkud jde ten zvuk, jestli od kola? z prostředku? Jaký je to zvuk? Plechový? Kovový? Jen tak ze zvědavosti, na jaký moment jsi utáhl senzor klepání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalibor Wind Vloženo 8. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2018 Jak jsem řekl, při akceleraci to jakože tak praskne, možná to dělá i při řazení. Zvuk jde někde buď od motoru nebo od přední nápravy. Jinak auto akceleruje, předtím(před výměnou lambdy) když jsem přidával plyn tak to jen poskakovalo/cukalo a nechtělo to přidat a pak se to najednou chytlo a tak dokola. Jinak při zatáčení to nedělá. A nevím jestli říct spíš plechový nebo kovový... asi spíš plechový, to vážně nedokážu říct. No a vlastně při té akceleraci to ještě pořád trochu vibruje, ale nedá se to s tím, jak to dělalo předtím srovnat, to jsou fakt jen vibrace a ne cukání. Senzor se má utáhnout na 20Nm, bohužel jsem mohl sehnat jen momentový klíč, který má nejmenší 28Nm, tak jsem to utáhl na něj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalibor Wind Vloženo 8. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2018 (editace) Všiml jsem si, že naskočila další chyba: 00668 a nemohu najít co to znamená :/ Editováno: 8. Červenec 2018, autor: Dalibor Wind Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 8. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2018 Senzor klepání umístěný v bloku zážehového motoru měří jeho hluk, vyvolávaný průběhem spalování. Signalizuje vznik detonačního spalování, charakterizovaného prudkým růstem tlaku, které při delším působení může poškodit motor. Čidlo je spojeno s elektronickou řídicí jednotkou motoru, která omezí předstih zážehu a zabrání vzniku klepání, proto je tam 20 Nm a proto motor vibruje/klepe. Výkyvný momentový klíč stojí 300Kč (0 až 200 nebo 300Nm) 00668 - Palubní napětí: svorka 30 Špatná baterie/dobíjení/... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalibor Wind Vloženo 8. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2018 (editace) Takže myslíte, že chyba bude v tomhle? .... jakože v tom senzoru klepání? Přijde mi divné, že jsem vyměnil lambdu a diagnostika to ukazuje stále úplně stejně. Editováno: 8. Červenec 2018, autor: Dalibor Wind Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalibor Wind Vloženo 12. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2018 Tak jsem se rozhodl dát auto do servisu... za den opraveno. Už si přesně nepamatuji, co mi řekli, ale měl jsem něco strhlého u jedné svíčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.