Jump to content

Dalibor Wind

Uživatel
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Dalibor Wind

  • Rank
    Nováček
  1. Nechal jsem si to dělat u jednoho mechanika, tak doufám, že věděl co a jak. Kód motoru je stejný. Z toho, co jsem pochopil, tak diagnostika ukazuje chybu řídící jednotky. Co všechno se musí nastavit po výměně motoru?
  2. Zdravím, Nechal jsem si vyměnit motor na Octavii 2000, 1.6 74kw, Akl, ale po výměně auto cuká, nedá se s ním skoro jet, ale na volnoběh běží bez problémů. Motor je tak o 3 roky novější než ten starý. Zdá se, že se musí aktualizovat software řídící jednotky, ale vůbec nevím, kdo tohle dělá. Mohl by někdo poradit?
  3. Děkuji za odpověď, právě se chystám přesně na stejnou opravu motoru jako jste dělal vy, tak mě zajímají přibližně ty ceny, abych věděl na čem jsem. Jelikož jsem student, tak si to musím pořádně propočítat. Auto mi žere 1l na 1000km oleje a právě se mi začala celkem rychle ztrácet voda.
  4. Zdravím, četl jsem toto fórum a zajímalo by mě, jestli má někdo další zkušenosti s výměnou kroužků v servise. Myslím tím kolik jste platili, jak dlouho to trvalo a co všechno se u vás měnilo. Díky
  5. Zdravím, Mám problém se spojkou. Když pouštím spojku, tak asi v půlce mi tam lupne. Přikládám zde videa: Jinak při jízdě mi to po každém zařazení a následném puštění spojky pokaždé cukne, pedál jak kdyby první polovinu jeho dráhy tlačí do nohy, poté se jak kdyby lehce zasekne na zlomek vteřiny, pak pokračuje dále, ale vlastně v tento moment to auto cukne, je to jako bych spojku pustil. Dále už mi do nohy dá se říct netlačí. Přemýšlel jsem, zda to může být špatný spojkový válec. Děkuji za odpovědi.
  6. Tak jsem se rozhodl dát auto do servisu... za den opraveno. Už si přesně nepamatuji, co mi řekli, ale měl jsem něco strhlého u jedné svíčky.
  7. Takže myslíte, že chyba bude v tomhle? .... jakože v tom senzoru klepání? Přijde mi divné, že jsem vyměnil lambdu a diagnostika to ukazuje stále úplně stejně.
  8. Všiml jsem si, že naskočila další chyba: 00668 a nemohu najít co to znamená :/
  9. Jak jsem řekl, při akceleraci to jakože tak praskne, možná to dělá i při řazení. Zvuk jde někde buď od motoru nebo od přední nápravy. Jinak auto akceleruje, předtím(před výměnou lambdy) když jsem přidával plyn tak to jen poskakovalo/cukalo a nechtělo to přidat a pak se to najednou chytlo a tak dokola. Jinak při zatáčení to nedělá. A nevím jestli říct spíš plechový nebo kovový... asi spíš plechový, to vážně nedokážu říct. No a vlastně při té akceleraci to ještě pořád trochu vibruje, ale nedá se to s tím, jak to dělalo předtím srovnat, to jsou fakt jen vibrace a ne cukání. Senzor se má utáhnout na 20Nm, bohužel jsem mohl sehnat jen momentový klíč, který má nejmenší 28Nm, tak jsem to utáhl na něj.
  10. Zdravím, nechtěl jsem zakládat nové téma, ale nikde jsem to tu nemohl najít. Auto mi začalo cukat při akceleraci. Vyměnil jsem svíčky, kabely a zapalovací modul. Dělalo to pořád, tak jsem si sehnal diagnostiku a napojil to. Chyby 00635 00525 a 00524 první dvě byla lambda sonda a to třetí senzor klepání motoru. Auto mi pak nějakou dobu stálo, ale vyměnil jsem ten Knock sensor a lambdu před kat. taky. Vymazal jsem chyby, potom nastartoval, vypnul motor, napojil, chyby tam byly pořád, tak jsem to jel projet i tak a nedalo se to srovnat, auto jelo pěkně, skoro necukalo, ale cítil jsem vibrace např. ve volantu. Ale hlavně jsem jistil, že pod autem to praská, když přidávám plyn. Jsem student, a tak to moc nechci dávat do servisu, když nemám skoro žádný příjem. Byl by tu někdo kdo má už s tímto zkušenost? Za odpovědi děkuji.
×
×
  • Create New...