Přejít na obsah

LukášTDI10

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás, mám dva dotazy. První z nich je, jaký plnící tlak by měl být v turbu u motoru 1.9 TDI PD 77kw (BLS). Druhá věc je ta, že jsem dával novou spojku (SACHS) 20 tis. km. zpět. Teď se mi stalo, že začala klouzat (na pětku - plnej plyn odspoda), ale né tak, že by se urvala a šlo to do otáček, ale prostě prokluzuje lehce ->při přidání plynu se zvýší rychleji než rychlost :D, jestli mi rozumíte a potom to prostě kolísá (klouže). V autu je chip na 96kw a něco kolem 300Nm. Díky za odpovědi.kol117

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono se to bezne asi bere tak, ze pokud turbo tlaci 1 bar, tak to znamena, ze k atmosferickemu tlaku prida 1 bar. Takze vysledny absolutni tlak budou 2 bary.

 

Takze u mojich grafu z toho plyne, ze mi turbo tlaci 1,5 baru a vysledny tlak je 2,5 baru. Atmosfericky motor by mel cca 1 bar (pokud nebudeme resit nejake naporove sani).

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...